Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes 320CE


  • Please log in to reply
31 мнения по тази тема

#1 saitov

saitov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 125 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 януари 2012 - 21:56

Искам да попитам какъв би трябвало да е дифа на Mercedes C124 CE320 от 09/1995г. Колата е пълен пакет екстри(ако това има значение). Колата е автомат ( :unsure) и знам че предавателното число е 3.06. Искам да попитам как работи блокирането на диференциала на този модел. Доколкото съм запознат Мерцедес използват 2 системи за контролиране на диференциала. Едната го заключва с масло, а другата блокира въртящото се колело със спирачка. Коя от двете е при този модел или е нещо различно?
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 17 януари 2012 - 22:32

ако имаш ASR си с спирачките.
Ако имаш ASD си с маслото
3.07 ти е дифа, ако си с 4 ск.
  • 0

#3 saitov

saitov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 125 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 януари 2012 - 23:20

с 4 скорости е. Иначе благодаря. А как да разбера кое от двете имам?
  • 0

#4 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 януари 2012 - 23:48

погледни си таблото колега, лампите за абс-а където са ти, там или ще пише ASR или ASD :)
  • 0

M112.940 inside

 

 


#5 saitov

saitov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 125 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2012 - 00:13

Разбрах че колата е с ASR. Реално аз още не я притежавам, но се надявам скоро да съм и собственика. Та да попитам тази система ще ми пречи ли от време на време да си взимам някой завои настрани. Също така да попитам колата има на таблото копче на което има изобразена гума с верига. Какво прави това чудо?
  • 0

#6 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2012 - 00:15

Е те това чудо (копчето с веригата) ако не се лъжа изключва ASR-а.
  • 0

#7 saitov

saitov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 125 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2012 - 00:42

А това не важи ли само за скорост под 30 километра/час? Човека ми обясни, но понеже е немец не успях абсолютно всичко да хвана. Някой който е сигурен за тези неща да се обади, моля :)
  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2012 - 11:37

А това не важи ли само за скорост под 30 километра/час?

Някой който е сигурен за тези неща да се обади, моля :)


Да само до 40км/ч.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2012 - 12:50

Моята 190-ка е с ASR колега, системата определено ще ти пречи за взимане на завойчетата :) аз много страдам поради тази причина, но пък зимата помага да си призная :) но само да дойде пролетта като сложа летните гуми я "дезактивирам" :) копчето с гумата с веригите не спира системата, а преминава в зимен режим, който позволява малко пребуксуване с цел да не те спре докато караш по сняг като превърти, ако не си го натиснал копчето при най-малкото буксуване системата бие спирачка на буксуващото колело и зимата това може да изиграе лоша шега, като например да те спре посредата на пътя (говоря от опит :P) системата работи заедно с АBS-a и единствения начин да я спреш е да махнеш релето на ABS-a, така няма да имаш и ABS, но пък става много забавно по завоите :) аз лично ще си правя копче-прекъсвач на това реле, че да мога да си го спирам когато си искам :)
  • 0

M112.940 inside

 

 


#10 saitov

saitov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 125 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2012 - 13:54

Можеш ли да споделиш как мислиш да ще го правиш. И още един въпрос: като е изключена системата диференцяла си е нормален отворен нали така?
  • 0

#11 saitov

saitov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 125 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2012 - 18:03

И дори да се изключи ABS-а, ASR-а няма ли пак да ми намаля мощността с дросела като се има в предвид, че двигателя е М104.99х(тоест не е маханичната инжекция)?
  • 0

#12 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2012 - 18:16

Ами мисля да сложа един ключ-прекъсвач на масата на релето и така да прекъсвам работата му, да диференциала си е отворен, немога да кажа дали ще продължи да ти връща гаста, предполагам не, защото като няма абс неможе да засече разликата в скоростта на задните колела, нали ползва неговите датчици.
  • 0

M112.940 inside

 

 


#13 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 03 февруари 2012 - 21:51

Ей това му харесвам на моя 87-ма е 200 или 200 е както и да се казва,няма никакви такива системи и на снежец мн се забавлявам,особено на работа,както е пухкав снежеца недокоснат,мекичък мн яко си дрифти;)Е на сухо няма такъв филм:)То си иска двигател,диференциал,турбо,неща които не мога ди си позволя.Ама стабиляга си е подиграваха ми се зимата задно а у;)Мен лично даже по-стабилно ми се струва даже и на пътя не ме е оставила,пък и както да го извъртам стане ли наравно колата си влиза в пътя,нямал съм лоши положения тази зима дано и да нямам:)
  • 0

#14 saitov

saitov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 125 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 февруари 2012 - 15:46

Според мен само хората, който не могат да карат твърдят, че колите със задно не са за зимата. :yeah


Иначе, за да не права нова тема ще продължа тук. Поразрових се и видях, че по-новите Мерцедеси от 1997-ма примерно имат копче ASR off. Мисля че това е на колите, който имат ASR-5. От това се поражда въпроса ми. Някой пригаждал ли е електрониката на ASR-5 в кола с първия ASR. Тоест може ли да го направа да е като фабрично само като взема електрониката от по-нов Мерцедес и я заменя с тази на 320CE. Моля някой по-запознат да каже нещо по въпроса :)
  • 0

#15 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 04 февруари 2012 - 16:46

Tова с електроникити е голяма бутаница .. според мен никой не го е правил и никой не би ти препоръчал да го правиш :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни