

Mercedes 320CE
Започната от saitov, 17 яну 2012 - 21:56:53
31 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 януари 2012 - 21:56
Искам да попитам какъв би трябвало да е дифа на Mercedes C124 CE320 от 09/1995г. Колата е пълен пакет екстри(ако това има значение). Колата е автомат (
) и знам че предавателното число е 3.06. Искам да попитам как работи блокирането на диференциала на този модел. Доколкото съм запознат Мерцедес използват 2 системи за контролиране на диференциала. Едната го заключва с масло, а другата блокира въртящото се колело със спирачка. Коя от двете е при този модел или е нещо различно?

#2
Публикувано 17 януари 2012 - 22:32
ако имаш ASR си с спирачките.
Ако имаш ASD си с маслото
3.07 ти е дифа, ако си с 4 ск.
Ако имаш ASD си с маслото
3.07 ти е дифа, ако си с 4 ск.
#3
Публикувано 17 януари 2012 - 23:20
с 4 скорости е. Иначе благодаря. А как да разбера кое от двете имам?
#4
Публикувано 17 януари 2012 - 23:48
погледни си таблото колега, лампите за абс-а където са ти, там или ще пише ASR или ASD

M112.940 inside
#5
Публикувано 22 януари 2012 - 00:13
Разбрах че колата е с ASR. Реално аз още не я притежавам, но се надявам скоро да съм и собственика. Та да попитам тази система ще ми пречи ли от време на време да си взимам някой завои настрани. Също така да попитам колата има на таблото копче на което има изобразена гума с верига. Какво прави това чудо?
#6
Публикувано 22 януари 2012 - 00:15
Е те това чудо (копчето с веригата) ако не се лъжа изключва ASR-а.
#7
Публикувано 22 януари 2012 - 00:42
А това не важи ли само за скорост под 30 километра/час? Човека ми обясни, но понеже е немец не успях абсолютно всичко да хвана. Някой който е сигурен за тези неща да се обади, моля

#8
Публикувано 22 януари 2012 - 11:37
А това не важи ли само за скорост под 30 километра/час?
Някой който е сигурен за тези неща да се обади, моля
Да само до 40км/ч.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 22 януари 2012 - 12:50
Моята 190-ка е с ASR колега, системата определено ще ти пречи за взимане на завойчетата
аз много страдам поради тази причина, но пък зимата помага да си призная
но само да дойде пролетта като сложа летните гуми я "дезактивирам"
копчето с гумата с веригите не спира системата, а преминава в зимен режим, който позволява малко пребуксуване с цел да не те спре докато караш по сняг като превърти, ако не си го натиснал копчето при най-малкото буксуване системата бие спирачка на буксуващото колело и зимата това може да изиграе лоша шега, като например да те спре посредата на пътя (говоря от опит :P) системата работи заедно с АBS-a и единствения начин да я спреш е да махнеш релето на ABS-a, така няма да имаш и ABS, но пък става много забавно по завоите
аз лично ще си правя копче-прекъсвач на това реле, че да мога да си го спирам когато си искам





M112.940 inside
#10
Публикувано 22 януари 2012 - 13:54
Можеш ли да споделиш как мислиш да ще го правиш. И още един въпрос: като е изключена системата диференцяла си е нормален отворен нали така?
#11
Публикувано 22 януари 2012 - 18:03
И дори да се изключи ABS-а, ASR-а няма ли пак да ми намаля мощността с дросела като се има в предвид, че двигателя е М104.99х(тоест не е маханичната инжекция)?
#12
Публикувано 22 януари 2012 - 18:16
Ами мисля да сложа един ключ-прекъсвач на масата на релето и така да прекъсвам работата му, да диференциала си е отворен, немога да кажа дали ще продължи да ти връща гаста, предполагам не, защото като няма абс неможе да засече разликата в скоростта на задните колела, нали ползва неговите датчици.
M112.940 inside
#13
Публикувано 03 февруари 2012 - 21:51
Ей това му харесвам на моя 87-ма е 200 или 200 е както и да се казва,няма никакви такива системи и на снежец мн се забавлявам,особено на работа,както е пухкав снежеца недокоснат,мекичък мн яко си дрифти
Е на сухо няма такъв филм
То си иска двигател,диференциал,турбо,неща които не мога ди си позволя.Ама стабиляга си е подиграваха ми се зимата задно а у
Мен лично даже по-стабилно ми се струва даже и на пътя не ме е оставила,пък и както да го извъртам стане ли наравно колата си влиза в пътя,нямал съм лоши положения тази зима дано и да нямам




#14
Публикувано 04 февруари 2012 - 15:46
Според мен само хората, който не могат да карат твърдят, че колите със задно не са за зимата. 
Иначе, за да не права нова тема ще продължа тук. Поразрових се и видях, че по-новите Мерцедеси от 1997-ма примерно имат копче ASR off. Мисля че това е на колите, който имат ASR-5. От това се поражда въпроса ми. Някой пригаждал ли е електрониката на ASR-5 в кола с първия ASR. Тоест може ли да го направа да е като фабрично само като взема електрониката от по-нов Мерцедес и я заменя с тази на 320CE. Моля някой по-запознат да каже нещо по въпроса

Иначе, за да не права нова тема ще продължа тук. Поразрових се и видях, че по-новите Мерцедеси от 1997-ма примерно имат копче ASR off. Мисля че това е на колите, който имат ASR-5. От това се поражда въпроса ми. Някой пригаждал ли е електрониката на ASR-5 в кола с първия ASR. Тоест може ли да го направа да е като фабрично само като взема електрониката от по-нов Мерцедес и я заменя с тази на 320CE. Моля някой по-запознат да каже нещо по въпроса

#15
Публикувано 04 февруари 2012 - 16:46
Tова с електроникити е голяма бутаница .. според мен никой не го е правил и никой не би ти препоръчал да го правиш

Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни