Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

AirFlow Meter (124/190) помощ


  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#1 malizia

malizia

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 16 януари 2012 - 13:44

Привет хора съжалявам ,че ви тормозя с моите болежки.

Трябва да си закупя този потенциометър ,но цените които ми казват за тази част са направо брутални.Аз съм от София ходих в централния на офис на Бош бул.Черни връх 51Б но ме отсвириха.След това обиколих до Киров ,звънях в ауто + и ауто старт но навсякъде цените бяха 450+ лева.


Става дума за часта от F 026 T03 021


Четох в темите ,че цената на трябва да е такава а около 150-200 лв толкова съм и склонен да дам.

Може ли някой да ми даде инфо защото вече не знам какво да правя.
  • 0

#2 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2012 - 15:29

Аз не разбрах точно какво имаш впредвид, но от контекста разбрах това:

Air - въздух
Flow - поток
Meter - нещо като измервателен уред

А пък говориш и за около 500 лв и мисля че това ще ти свърши работа,
аз ще си поръчам частите и ще си го направя
http://forums.mbclub...ic=30596<br />Успех!
  • 0

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2012 - 16:22

т.нар. Дебитомер.
при 124/190 мисля е от версията с клапа, докато при 111 моторите и всички съвременни е просто едно нещо, през което минава въздух с елемент вътре, който отчита въздуха.
Няма да изпадаме в повече подробности, но версията с клапа е мноооого скъпа.
Там се износват графитните писти вътре на платката и затова престава да отчита правилно.
Че обикновено е и капсулован и е трудно да се види при модул втора ръка.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#4 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2012 - 16:41

Съжелявам за подадената грешна информация :)
  • 0

#5 malizia

malizia

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 19 януари 2012 - 12:54

Никой нищо ли не знае?


Някъде тогава втора ръка евентуално да се намери .Инфо да имате?Или където ги рециклират?.. :wacko
  • 0

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2012 - 15:35

Трябва да си закупя този потенциометър


За това нещо ли става дума?
Публикувано изображение
Тука седи.
Публикувано изображение
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 19 януари 2012 - 16:07

КОЛЕГА ако имаш инфо, трябва ми такова нещо за м103.983 мотор (май нямаше значение точно кой е)
  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2012 - 16:35

Не нямам....питам колегата дали това е болката?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 19 януари 2012 - 20:02

преди си ги купувах по 90лв, ама ги спряха от производство и.... ядец.
Тия бройки дето са останали непродадени, са с изкуствено завишена около 300% цена
  • 0

#10 malizia

malizia

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 20 януари 2012 - 11:58

да точно това ми е нужно... няма такива лапачи просто .Обявяват ми една цена от 220 лв като отидох на място тоя ми покзва някакъв каталог (екселска таблица ) и вътре 450... Мога да ти го продам на загуба вика за 350... пфу викам няма просто как да си купя такава част на цена 1/3 от себестойноста на колата..


та така.Намерих една 190-тка и тоя каза 150 лв за целия моно инжекцион трябва сега събота да отида да я видя.Но сигурно и на нея ще и е изхабен този потенциометър.
  • 0

#11 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 20 януари 2012 - 14:03

а ако ви кажа че производствената цена му е 58лв ше повярвате ли?с доставка да кажем 78лв
препоръчителна в БГ 130лв
  • 0

#12 ivos

ivos

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 99 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Аудио, елекртоника, автомобили, бодибилдинг
  • Автомобил:
    W124 - 230TE

Публикувано 21 януари 2012 - 10:31

Колега какво точно означава "отсвириха ме в Бош"? Аз 2009 година си купих от магазина им на Черни връх този потенциометър за около 130лв. и още 20лв. доставка до БГ. Сега незная дали пак не са го спрели от производство, че му искат такива пари. На мен също ми искаха такава сума 2008 година, когато нямаше производство.
Между другото не ти препоръчвам втора употреба, защото вероятността да е протрит е 99.9999...%. Аз като смених моя потенциометър с чисто нов от магазина се протри отново за година и половина, въпреки че контакрните пера не съм ги докосвал и преди това там не е било отваряно. Така че успех с новите части. Не че искам да кажа нещо лошо за Бош, но всиеки електронен блок който съм ремонтирал в колата е носел табелка БОШШШШШШ.....

Този пост е редактиран от ivos: 21 януари 2012 - 16:50

  • 0

#13 malizia

malizia

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 21 януари 2012 - 11:42

Горе на Черни Връх телефоните не си дигат.Викам си ще отида на място.Сутринта направо запалих колата отивам там към 9 на тези пък работното им време от 10:00.Върнах се в колата почаках 1 час и отивам пак.Входа долу пише приемна клиенти или нещо от този сорт.Влизам аз вътре седеше една кифла на 20 години зад един голям тезгях зад нея наредени винтоверти и тн уреди чакащи някои да ги вземе от сервиз.

Аз: Добро утро
Тя Добър утро .
Аз: Така и така търся тази част имам ваш номер ще може ли да проверите дали я имате или да я поръчате
Тя: Ама извинете господине тука не продаваме такива части.... и почна да прави някакви физиономии
Аз: А поне можете ли да ми кажете къде мога да я поръчам в кой магазин дали изобщо става?
Тя: Еми бош е голяма фирма обикаляйте по-магазините и питайте ние работим с много доставчици.
Аз: По-конкретно нещо?
Тя: Еми не знам ....

И това беше разговора.После се обадих в Бош сервиз в Обеля понеже го видях ,че ми е най-наблизо.от вкъщи така и така този потенциометър.Имаме го цената е малко висока 220 лв поръчвал см ги от Харватска нз си кво.. викам ОК ще мина да го взема,Минах през Киров Бош на Царица Йоана -465лв .Отивам аз към този в Обеля да си го купя.Влизам аз Здравейте идвам за потенциометъра за който се чухме по рано .ООО ,да ама аз проверих цената в Бош му е 450 лв няма как да ви го продам на предишната цена която ви казах.Мога да ви сваля ДДС-то от 20% и цената която се получава е 350 лв .Дори и на тази цена съм на загуба тва онова.Викам няма как да го купя за тези пари просто.Той вика чакай сега ще се обадя и в централния Бош да видя дали ще го имат.Седя 10 мин... Еми нямат го това при мен е последното нз си какво.Викам ОК.Ще продавам колата и си тръгвам.Той вика ако размислиш звъни нз си какво ще ти го запазя и така..

Та така с моите неволи...Голям рекет за тези части...
  • 0

#14 ivos

ivos

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 99 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Аудио, елекртоника, автомобили, бодибилдинг
  • Автомобил:
    W124 - 230TE

Публикувано 21 януари 2012 - 18:01

Колега прав се оказа. Изедници са всички :droid_angry (сега да не ми се обиди някой търговец).Питах в магазина на Сребърна и ми казаха 445 кинта :blink , при положение че точно оттам купих моя за 130 преди 2 години.

Не си написал защо искаш да сменяш потенциометъра, заради празния ход ли, или имаш някакви проблеми при високи обороти? Също не става ясно дали имаш газова уредба. Според мен проблема ти е че не държи празния ход. Когато отпуснеш газта на светофар оборотите падат под 500 след което колата или гасне или успява да ги вдигне около или над 1500. Когато пък си в движение и изключиш от скорост оборотите остават високи - над 1500 и не падат надолу. Ако в този момент спреш без да вклюваш на скорост най-вероятно колата ще загасне. Всичко това е ако си на БЕНЗИН. Ако караш на газ нещата са още по-гадни - почти винаги гасне. Защо и как е друга тема и зависи как точно е спрян бензина, дали е изключена помпата или е монтиран KE-Stop.

Ако проблема ти е само с празния ход ти предлагам преди да купиш каквото и да било да пробваш едно елементарно "устройство", което подава напрежение около 0.7 волта на компа, само когато прекъсне сигнала от потенциометъра. На празен ход напрежението което подава потенциометъра на входа на компа е между 0.6 и 0.8 волта, т.е. трябва да излъжеш компа да не влиза в авариен режим. Пиниза се получава доста успешно ако потенциометъра е протрит само в началото около празния ход. Ако протриването е повече и засяга и средните обороти може и да не се получи пиниза. Схемата е елементарна, струва под 10 стотинки и се състои от два резистора и един обикновен маломощен диод. Монтира се паралелно на потенциометъра. Ето я и нея:
  • 1

#15 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 21 януари 2012 - 18:05

на мен най-ми хареса тва накрая "ше ти го запазя..." бахти колко идиотски звучи, смятай от колко време се мъчи да го продаде на 350лв.
200% съм сигурен че ако му звъннеш утре и му кажеш 300лв, ше ти го даде...
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни