Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна на диф с по-голямо предавателно число 300CE


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 15 януари 2012 - 01:45

Колеги здравейте, нов съм във форума (доскоро бях фен на бмв), но уви така се получи че се сдобих с тази колица и съм много доволен (w124 300ce купе).
Та искам да сменя диференциала си с такъв с по-високо предавателно отношение. Ако се бъркам ме поправете, искам такъв на който на втора не да вдигам 94 а 85 да кажем :) Ако можете ме посъветвайте с какъв диференциал и от кой модел да направя тази интервенция (ако е възможно), също какво друго трябва да направя освен да сменя диференциала (ако има нужда), и на каква цена вървят компонентите и диференциалите като цяло :)
Мерси предварително!
  • 0

#2 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2012 - 04:10

А добре дошъл :)

Колега по принцип може, но първо кажи твоя диф с какво предавателно число е.Дифовете вървят около 200-250 кинта.

Има колеги които са я правили тази интервенция и ще ти обяснят до най малкия детайл, какво, що.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#3 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2012 - 10:18

Здравей колега ,след като кажеш с какво предавателно число е твоя диф ще ти кажа всичко останало ,тая операция с дифовете съм я правил доста пъти. Я кажи за дрифт ли ти трябва или просто искаш да ускорява по-бързо?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#4 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 15 януари 2012 - 14:24

300Д е твоята игра :D
Кажи с блокаж ли си , без блокаж ли , ръчка или автомат ли . Русата ли , черната ли , ей такива подробности , числото на твоя диф .
За какво ти трябва колата , за икономия ли , за стартове ли , за пързалки ли , или май искаш да возиш девойчетата бавно бавно на 2ра :P
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 15 януари 2012 - 14:47

300Д е с 2,65 пред число.
на него му трябва от 200Е

да ама на 200Е е с малкия фланец за кардана и с малките полуоски.
затова от 230Е с блокаж. дебелите полуоски и ще смениш задното парче на кардана с такова от 230Е. шлица съм 90% сигурен че е еднакъв
  • 0

#6 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 15 януари 2012 - 20:18

Шъ земваш от тая,шъ земваш от отная.Да си каже човека числото,па идеите после,а.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#7 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 15 януари 2012 - 23:00

числото му е ясно.300Е е с 3,07
и повече от ясно за какво му е на един БМВ фен по-къс диф. Кво повече има да чешем клавирите и да флуудваме темата, А?
230Е е с 3,65.
има и дифове с 3,92, но ще сменяш и полуоски.
  • 0

#8 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 15 януари 2012 - 23:39

Къси предавки , по добро ускорение :)
Ластици на малолитражките :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#9 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 16 януари 2012 - 00:37

Колеги мерси за бързите отговори :) предавателното утношение ми е 3,07 (доколкото пишеше в една бумащина която ми дадоха от автокъщата с колата). Немога да ви кажа със сигурност дали е така доакто не я вдигна и погледна :) иначе колата е с ръчни предавки, тъмно сива :D и естествено търся и пързалки и по-добро ускорение :) за това дали е с повишено триене диференциала, ми е трудно да кажа ... нооо щом като паля гимите на 1 място иии си се въртят и двете ВИНАГИ то означава че е с блокаж (нъл тъй) :)
  • 0

#10 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2012 - 11:49

Като и палиш гумите на място свети ли нещо по таблото? Предполагам ,че нямаш блокаж ,а за дрифт си трябва шпер ,ако нямаш шпер можеш само да слайдваш. Търси си диф с ЛСД (блокаж чрез маслена помпа , без да ти отнема газта само върти и двете колела) Във форума някой продаваше такъв от 190 ,той ще стане ако има и помпата и све от него ще можеш да го напрвиш. Има някой промени които трябва да направиш ,но става ,не е невъзможно.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 16 януари 2012 - 11:58

числото му е ясно.300Е е с 3,07
и повече от ясно за какво му е на един БМВ фен по-къс диф. Кво повече има да чешем клавирите и да флуудваме темата, А?
230Е е с 3,65.
има и дифове с 3,92, но ще сменяш и полуоски.


Бояне и аз мисля че на колегата е 3.07.

Обаче 230Е, 5 -скорости ръчни е 3.46
230ТЕ, 5 -скорости ръчни е 3.64
230Е, автомат и 4-скорости ръчни е 3.27. Също някои купета с ръчни скорости са 3.27.

Това с фланците на полусоките не е толкова страшно - Хари го е отиграл вече ;). Само да гледа колегата дифа да е същата касета като големина и захващане.

Аз бих го посъветвал да сложи 3.27 или 3.46 най-много.

Иначе с повече ще пострада икономията. С 3.27 промяната ще е по-лека, а с 3.46 доста по-осезаема. 3.64 е вече за малолитражки или комбита :).
  • 0

#12 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 16 януари 2012 - 18:49

с 3,27 няма да усети разлика. То е ясно че икономията не го бърка, щом е взел 300, иска бегачка...
за да усети разлика от 3,65 до 3,9... няма да дигне с повече от литър макс 2, и то извън града.Градско и драг, даже и ще свали общия разход. Мотора няма да се тормози толкова.
Е все пак той да си решава де.

Няма мерцедес с LSD. (limited slip diff)
Или ASD, или ASR, или нищо.
  • 0

#13 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2012 - 21:04

АСД имах в предвид грешката е моя. АСР няма да му свърши никаква работа понеже работи със спирачката и дросела ,а и като няма фабрично направата на тая система е мам си джейс. Да търси АСД за дрифт ,за по добро ускорение и драг може и с отворен диф.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#14 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 26 април 2012 - 19:04

аз малко да използвам темата на колегата, тъй като той си получи отговорите
моето купе е с 2.0 м111 мотор ръчка
намерил съм кутия и диф от купе с м102 2.3
въпросите ми са: ще стане ли по-тромава колата с този диф от 230ката и дали изобщо ще стане самия диф - знам, че са два вида като 'размер' и захват към кардана;
и за ск. кутия - ако я взема с маховика, ще стане ли на моя мотор, че моя махови ке демпферен май, а на 230-то не е?

мерси на всички отзовали се :)
  • 0

#15 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 26 април 2012 - 23:56

230 е с демпферен маховик.
а каква е целта на цялата тази смяна?
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни