Смяна на диф с по-голямо предавателно число 300CE
Започната от siriospepi, 15 яну 2012 - 01:45:30
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 януари 2012 - 01:45
Колеги здравейте, нов съм във форума (доскоро бях фен на бмв), но уви така се получи че се сдобих с тази колица и съм много доволен (w124 300ce купе).
Та искам да сменя диференциала си с такъв с по-високо предавателно отношение. Ако се бъркам ме поправете, искам такъв на който на втора не да вдигам 94 а 85 да кажем Ако можете ме посъветвайте с какъв диференциал и от кой модел да направя тази интервенция (ако е възможно), също какво друго трябва да направя освен да сменя диференциала (ако има нужда), и на каква цена вървят компонентите и диференциалите като цяло
Мерси предварително!
Та искам да сменя диференциала си с такъв с по-високо предавателно отношение. Ако се бъркам ме поправете, искам такъв на който на втора не да вдигам 94 а 85 да кажем Ако можете ме посъветвайте с какъв диференциал и от кой модел да направя тази интервенция (ако е възможно), също какво друго трябва да направя освен да сменя диференциала (ако има нужда), и на каква цена вървят компонентите и диференциалите като цяло
Мерси предварително!
#2
Публикувано 15 януари 2012 - 04:10
А добре дошъл
Колега по принцип може, но първо кажи твоя диф с какво предавателно число е.Дифовете вървят около 200-250 кинта.
Има колеги които са я правили тази интервенция и ще ти обяснят до най малкия детайл, какво, що.
Колега по принцип може, но първо кажи твоя диф с какво предавателно число е.Дифовете вървят около 200-250 кинта.
Има колеги които са я правили тази интервенция и ще ти обяснят до най малкия детайл, какво, що.
By Batev
#3
Публикувано 15 януари 2012 - 10:18
Здравей колега ,след като кажеш с какво предавателно число е твоя диф ще ти кажа всичко останало ,тая операция с дифовете съм я правил доста пъти. Я кажи за дрифт ли ти трябва или просто искаш да ускорява по-бързо?
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Публикувано 15 януари 2012 - 14:24
300Д е твоята игра
Кажи с блокаж ли си , без блокаж ли , ръчка или автомат ли . Русата ли , черната ли , ей такива подробности , числото на твоя диф .
За какво ти трябва колата , за икономия ли , за стартове ли , за пързалки ли , или май искаш да возиш девойчетата бавно бавно на 2ра :P
Кажи с блокаж ли си , без блокаж ли , ръчка или автомат ли . Русата ли , черната ли , ей такива подробности , числото на твоя диф .
За какво ти трябва колата , за икономия ли , за стартове ли , за пързалки ли , или май искаш да возиш девойчетата бавно бавно на 2ра :P
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#5
Публикувано 15 януари 2012 - 14:47
300Д е с 2,65 пред число.
на него му трябва от 200Е
да ама на 200Е е с малкия фланец за кардана и с малките полуоски.
затова от 230Е с блокаж. дебелите полуоски и ще смениш задното парче на кардана с такова от 230Е. шлица съм 90% сигурен че е еднакъв
на него му трябва от 200Е
да ама на 200Е е с малкия фланец за кардана и с малките полуоски.
затова от 230Е с блокаж. дебелите полуоски и ще смениш задното парче на кардана с такова от 230Е. шлица съм 90% сигурен че е еднакъв
#6
Публикувано 15 януари 2012 - 20:18
Шъ земваш от тая,шъ земваш от отная.Да си каже човека числото,па идеите после,а.
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Публикувано 15 януари 2012 - 23:00
числото му е ясно.300Е е с 3,07
и повече от ясно за какво му е на един БМВ фен по-къс диф. Кво повече има да чешем клавирите и да флуудваме темата, А?
230Е е с 3,65.
има и дифове с 3,92, но ще сменяш и полуоски.
и повече от ясно за какво му е на един БМВ фен по-къс диф. Кво повече има да чешем клавирите и да флуудваме темата, А?
230Е е с 3,65.
има и дифове с 3,92, но ще сменяш и полуоски.
#8
Публикувано 15 януари 2012 - 23:39
Къси предавки , по добро ускорение
Ластици на малолитражките
Ластици на малолитражките
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#9
Публикувано 16 януари 2012 - 00:37
Колеги мерси за бързите отговори предавателното утношение ми е 3,07 (доколкото пишеше в една бумащина която ми дадоха от автокъщата с колата). Немога да ви кажа със сигурност дали е така доакто не я вдигна и погледна иначе колата е с ръчни предавки, тъмно сива и естествено търся и пързалки и по-добро ускорение за това дали е с повишено триене диференциала, ми е трудно да кажа ... нооо щом като паля гимите на 1 място иии си се въртят и двете ВИНАГИ то означава че е с блокаж (нъл тъй)
#10
Публикувано 16 януари 2012 - 11:49
Като и палиш гумите на място свети ли нещо по таблото? Предполагам ,че нямаш блокаж ,а за дрифт си трябва шпер ,ако нямаш шпер можеш само да слайдваш. Търси си диф с ЛСД (блокаж чрез маслена помпа , без да ти отнема газта само върти и двете колела) Във форума някой продаваше такъв от 190 ,той ще стане ако има и помпата и све от него ще можеш да го напрвиш. Има някой промени които трябва да направиш ,но става ,не е невъзможно.
NO PAIN - NO GAIN!
#11
Публикувано 16 януари 2012 - 11:58
числото му е ясно.300Е е с 3,07
и повече от ясно за какво му е на един БМВ фен по-къс диф. Кво повече има да чешем клавирите и да флуудваме темата, А?
230Е е с 3,65.
има и дифове с 3,92, но ще сменяш и полуоски.
Бояне и аз мисля че на колегата е 3.07.
Обаче 230Е, 5 -скорости ръчни е 3.46
230ТЕ, 5 -скорости ръчни е 3.64
230Е, автомат и 4-скорости ръчни е 3.27. Също някои купета с ръчни скорости са 3.27.
Това с фланците на полусоките не е толкова страшно - Хари го е отиграл вече . Само да гледа колегата дифа да е същата касета като големина и захващане.
Аз бих го посъветвал да сложи 3.27 или 3.46 най-много.
Иначе с повече ще пострада икономията. С 3.27 промяната ще е по-лека, а с 3.46 доста по-осезаема. 3.64 е вече за малолитражки или комбита .
#12
Публикувано 16 януари 2012 - 18:49
с 3,27 няма да усети разлика. То е ясно че икономията не го бърка, щом е взел 300, иска бегачка...
за да усети разлика от 3,65 до 3,9... няма да дигне с повече от литър макс 2, и то извън града.Градско и драг, даже и ще свали общия разход. Мотора няма да се тормози толкова.
Е все пак той да си решава де.
Няма мерцедес с LSD. (limited slip diff)
Или ASD, или ASR, или нищо.
за да усети разлика от 3,65 до 3,9... няма да дигне с повече от литър макс 2, и то извън града.Градско и драг, даже и ще свали общия разход. Мотора няма да се тормози толкова.
Е все пак той да си решава де.
Няма мерцедес с LSD. (limited slip diff)
Или ASD, или ASR, или нищо.
#13
Публикувано 16 януари 2012 - 21:04
АСД имах в предвид грешката е моя. АСР няма да му свърши никаква работа понеже работи със спирачката и дросела ,а и като няма фабрично направата на тая система е мам си джейс. Да търси АСД за дрифт ,за по добро ускорение и драг може и с отворен диф.
NO PAIN - NO GAIN!
#14
Публикувано 26 април 2012 - 19:04
аз малко да използвам темата на колегата, тъй като той си получи отговорите
моето купе е с 2.0 м111 мотор ръчка
намерил съм кутия и диф от купе с м102 2.3
въпросите ми са: ще стане ли по-тромава колата с този диф от 230ката и дали изобщо ще стане самия диф - знам, че са два вида като 'размер' и захват към кардана;
и за ск. кутия - ако я взема с маховика, ще стане ли на моя мотор, че моя махови ке демпферен май, а на 230-то не е?
мерси на всички отзовали се
моето купе е с 2.0 м111 мотор ръчка
намерил съм кутия и диф от купе с м102 2.3
въпросите ми са: ще стане ли по-тромава колата с този диф от 230ката и дали изобщо ще стане самия диф - знам, че са два вида като 'размер' и захват към кардана;
и за ск. кутия - ако я взема с маховика, ще стане ли на моя мотор, че моя махови ке демпферен май, а на 230-то не е?
мерси на всички отзовали се
#15
Публикувано 26 април 2012 - 23:56
230 е с демпферен маховик.
а каква е целта на цялата тази смяна?
а каква е целта на цялата тази смяна?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни