Отключване на W220, Студено й е и не иска да се отключи :)
Започната от nasseto, 14 яну 2012 - 00:02:23
23 мнения по тази тема
#16
Публикувано 16 януари 2012 - 23:15
Близо 2 часа се рових из архива, но не можах да я открия тази тема на колегата NIKND! Той наистина ли е имал същия проблем?
Шофьор и курва не се става,
или се раждаш такъв или не си!!!
или се раждаш такъв или не си!!!
#17
Публикувано 17 януари 2012 - 09:33
Логиката е, че EZS - модула ти, както го наричат е "главния арбитър" . По принцип отключването ти е по следната верига инфраред или антена, антенен усилвател, заден SAM - модул -EZS! При мене когато той се повреди при отключване с дистанционното се отключваше и след секунда се заключваше и не искаше повече се отключи! Влизах с ключа! Иначе си палеше. И така докато се стопли навънка. И тъй като не можеха да ми установят проблема, в един топъл летен ден свалих EZS - модула, пъхнах го във фризера, след което го закачих и хоп - проблема беше диагностициран! На тебе ти остава да се поопъваш още малко, да потърсиш опций как да го оправиш, може пък и вече да има но през 2008г. - нямаше! И виж пак потърси темата на колегата NIKND! Хайде братко, - УСПЕХ!
#18
Публикувано 22 януари 2012 - 19:16
А как се сваля този модул? и къде се намира точно? На смия контактен ключ отзад ли? защото ако е там свалих корите и едвам бръкнах до там, но помъчих помъчих и реших преди да съм счупил нещо да се посъветвам как се сваля и дали е това наистина!
Шофьор и курва не се става,
или се раждаш такъв или не си!!!
или се раждаш такъв или не си!!!
#19
Публикувано 22 януари 2012 - 20:25
сваляш пепелника после има две рапидки
след тях издърпваш махагона той е на щипки
после сваляш уредбата- навигацията
на ключалката отпред имаш една гривна която се развива
със спец инструмент ама става и с малко повече сръчност
след като я развиеш махаш цялата ключалка през дупката
на навигацията - към нея има закачено жило и две букси
и падането на акумулатора е от същия модул щото в студа се
шашка и включва която система си поиска
и понеже не вярваш през деня като си работи модула т.е. е стоплил
отключи колата с механичния ключ и влез и постави ключа в контакта
и ще видиш че алармата ще спре и ще щтракне и ще
можеш да завъртиш ключа и да запалиш
след тях издърпваш махагона той е на щипки
после сваляш уредбата- навигацията
на ключалката отпред имаш една гривна която се развива
със спец инструмент ама става и с малко повече сръчност
след като я развиеш махаш цялата ключалка през дупката
на навигацията - към нея има закачено жило и две букси
и падането на акумулатора е от същия модул щото в студа се
шашка и включва която система си поиска
и понеже не вярваш през деня като си работи модула т.е. е стоплил
отключи колата с механичния ключ и влез и постави ключа в контакта
и ще видиш че алармата ще спре и ще щтракне и ще
можеш да завъртиш ключа и да запалиш
#20
Публикувано 23 януари 2012 - 21:16
niknd, Благодаря ти много за инфото!
Този експеримент го направих преди няколко дни и наистина е така!
Когато всичко си е ок и алармата се включи, слагам ключа, разпознава го и се върти и пали без проблеми!
Пак благодаря, и ще го сваля, ще го разглобя и ще видя дали евентуално подлежи на някакъв ремонт и дали мога да го поправя!
Ако някой има идеи относно ремонта, нека сподели!
Този експеримент го направих преди няколко дни и наистина е така!
Когато всичко си е ок и алармата се включи, слагам ключа, разпознава го и се върти и пали без проблеми!
Пак благодаря, и ще го сваля, ще го разглобя и ще видя дали евентуално подлежи на някакъв ремонт и дали мога да го поправя!
Ако някой има идеи относно ремонта, нека сподели!
Шофьор и курва не се става,
или се раждаш такъв или не си!!!
или се раждаш такъв или не си!!!
#21
Публикувано 27 януари 2012 - 23:30
Няколко дни колата ми беше в бокса (леки забележки по броните) и реших да ги боядисам, взех си колата и тази седмица ми беше много натоварено и нямах време да се занимавам с нея! Днес обаче останах малко по-свободен и се метнах на колата, разглобих я и свалих този ши*ан модул!
отворих го, то платка до платка! Повъртях го, поогледах го - а отлево, а отдесно, не е работа за мен!
закарах го на един жичкаджия (много разбира от работата) и го питам дали е оправял такива и дали може да ми го оправи.
Оказа се че в момента поправяше такъв модул от С-класа 203 купе!
Каза че вече доста е поправил и няма проблеми, горял вътре процерос и от него идвал проблема,
Каза още че тези до 2002 са с процесори Моторола и не правели проблеми, но след 2002 - Фейслистовите, са с тези гадни
процесори, които горят и......
Та оставих го за 2-3 часа и уж го поправи, взех го и го монтирах, за сега всичко е ок и работи, утре сутринта ще се види
дали наистина работи, а и тези дни ще го тествам на -16, -18, -20 градуса, ако наистина температурите паднат толкова, както го дават!
Иначе ремонта ми излезна 130лв. По принцип за това нещо взимал по 300лв, но понеже ми е познат затова ми даде така цена (така ми каза).
Все пак мисля, че ако ремонта е успешен, то парите си заслужават!
Благодаря много на отзовалите се, ще споделя какво ще се случи и как ще работи модулчето, а ако някой го е закъсал като мен,
мога да помагам ако има нужда!
Това е от мен засега......
отворих го, то платка до платка! Повъртях го, поогледах го - а отлево, а отдесно, не е работа за мен!
закарах го на един жичкаджия (много разбира от работата) и го питам дали е оправял такива и дали може да ми го оправи.
Оказа се че в момента поправяше такъв модул от С-класа 203 купе!
Каза че вече доста е поправил и няма проблеми, горял вътре процерос и от него идвал проблема,
Каза още че тези до 2002 са с процесори Моторола и не правели проблеми, но след 2002 - Фейслистовите, са с тези гадни
процесори, които горят и......
Та оставих го за 2-3 часа и уж го поправи, взех го и го монтирах, за сега всичко е ок и работи, утре сутринта ще се види
дали наистина работи, а и тези дни ще го тествам на -16, -18, -20 градуса, ако наистина температурите паднат толкова, както го дават!
Иначе ремонта ми излезна 130лв. По принцип за това нещо взимал по 300лв, но понеже ми е познат затова ми даде така цена (така ми каза).
Все пак мисля, че ако ремонта е успешен, то парите си заслужават!
Благодаря много на отзовалите се, ще споделя какво ще се случи и как ще работи модулчето, а ако някой го е закъсал като мен,
мога да помагам ако има нужда!
Това е от мен засега......
Шофьор и курва не се става,
или се раждаш такъв или не си!!!
или се раждаш такъв или не си!!!
#22
Публикувано 28 януари 2012 - 18:56
дано си се разминал евтино
преди години не ги оправяха
ама явно са им намерили цаката
внимавай все пак на кого го даваш този
модул щото вътре са записани и кодовете
на ключовете ти и ..... не се знае в какви
ръце ще попаднат
преди години не ги оправяха
ама явно са им намерили цаката
внимавай все пак на кого го даваш този
модул щото вътре са записани и кодовете
на ключовете ти и ..... не се знае в какви
ръце ще попаднат
#23
Публикувано 30 януари 2012 - 20:44
Да така е, но за момента съм мнооооого доволен!
Тази сутрин -11C и работи без поблем.
Преди малко беше -7C натоскам - отключва
Тази сутрин -11C и работи без поблем.
Преди малко беше -7C натоскам - отключва
Шофьор и курва не се става,
или се раждаш такъв или не си!!!
или се раждаш такъв или не си!!!
#24
Публикувано 18 декември 2013 - 14:01
Колега може ли да ми дадеш координати на майстора ,проблемът който си имал описва моят едно към едно.
Благодаря предварително
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни