Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Отключване на W220, Студено й е и не иска да се отключи :)


  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#1 nasseto

nasseto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S320 CDI W220 2004 Facelift
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 януари 2012 - 00:02

Здравейте колеги, карам W220 S320 CDI 2004г.
Откакто застудя имам следния проблем :
Излизам сутрин, натискам да отключа, а колата не се отключва! индикатора на дистанционното си мига, но уви.... колата си стои заключена! След многократно натискане се отварят огледалата, а колата си остава заключена, в най-добрия случай след няколко митути опити и обикаляне околу колата най-накрая се отваря, влизам палвам и...........
По-лошо е когато 30 мин обикалям около нея, неиска да се отключи, а аз вече съм се намръзнал, викам си такси и заминавам да си върша работа, а тя си почива!
Случвало ми се е и като изляза сутрин огледалата сами да са се отворили, а колата да си е закючена, незнайно как и защо??????????
Та като не иска да се отключи съм пробвал като я отключа ръчно, отварям с ключето, вратата се отваря и започват да мигат бързо аварийните, влизам - не дава да вкарам ключа иииии..... какво като съм я отворил ....... нищо!
Вече няколко пъти ми го прави този номер и незнам какво да правя, доста неприятно е!

Някой имал ли е такъв проблем, знае ли на какво се дължи иии има ли решение?
Незнам дали нещо замръзва и затова не иска да се отключи, но ако имам проблем с вакуум помпата като натисна да се отключи предполагам, че поне ще си премигат аварийнита, а помпата няма да може да отключи! а тя освен че отваря огледалата, по нищо друго не показва, че аз натискам копчето за отключване!


Моля ви помагайте, че сутрин ми идва да я........ а един път отключи ли, вече няма никакви проблеми - отключвай заключвай колкото искаш!
  • 0
Шофьор и курва не се става,
или се раждаш такъв или не си!!!

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 14 януари 2012 - 21:08

С другия ключ как е?
  • 0

logo-600-1002.png


#3 nasseto

nasseto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S320 CDI W220 2004 Facelift
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 януари 2012 - 22:55

Същата работа, нищо различно!
  • 0
Шофьор и курва не се става,
или се раждаш такъв или не си!!!

#4 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 14 януари 2012 - 23:09

Отзад, у багажника, у лево.
Там дири проблема.

Този пост е редактиран от grosmaster: 14 януари 2012 - 23:12

  • 0

logo-600-1002.png


#5 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 15 януари 2012 - 13:55

в багажника у лево е ЦД ченжъра и евентуално ТВ тунера;
отивай на диагностика но едва ли ще ти покаже грешка
скапала ти се е ключалката- модула дето вкарваш ключа като палиш
и колкото е по студено по трудно или направо невъзможно ще е
за да си сигурен отключи я с механичния ключ
и духай там дето се вкарва ключа при палене
ако след това приема ключа и запали
отиваш в БС и си поръчаш нова ама е бая цифра
казват че някой ги ремонтирал ама до сега не съм чувал
за такъв човек
  • 0

#6 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 15 януари 2012 - 18:14

в багажника у лево е ЦД ченжъра и евентуално ТВ тунера;
отивай на диагностика но едва ли ще ти покаже грешка
скапала ти се е ключалката- модула дето вкарваш ключа като палиш
и колкото е по студено по трудно или направо невъзможно ще е
за да си сигурен отключи я с механичния ключ
и духай там дето се вкарва ключа при палене
ако след това приема ключа и запали
отиваш в БС и си поръчаш нова ама е бая цифра
казват че някой ги ремонтирал ама до сега не съм чувал
за такъв човек


До колкото разбрах колегата няма проблем с паленето, а с отключването на автомобила.

Вакум помпата най-вероятно е пътник.

Публикувано изображение
  • 0

logo-600-1002.png


#7 nasseto

nasseto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S320 CDI W220 2004 Facelift
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2012 - 18:15

Отзад у лево вече рових :) освен чейнджъра там открих и вакъъм помпата, но проблема не е там!
Проблема не е и в ключалката!!! ако е проблема в нея, то постоянно няма да мога да паля, а пи мен проблема е отключването. не ми дава да завуртя ключа, защото като не се отвори с дистанционното, вкарвам малкото ключе и я отварям ръчно, но алармата си е включена! отварям врата и започват да мигат аварийните (все едно че някой я разбива или краде) и затова не ми дава да вкарам ключа! Предполагам че това е защита некаъква, но би трябвало като сложа ключа, даго разпознава и да няма проблеми!
пак казвам не дава да завъртя ключа само когато съм я отключил ръчно и се е задействала алармата!
когато се отключи нормално, колкото и студено да е няма никакви проблеми!
и проблема е да я отключа пърия път, после може и хиляда пъти да я отключвам и заключвам - няма проблеми!
според мен проблема е в модула който приема сигнала от ключа и задейства вакуум помпата да отключи, както и изключване на алармата, но незнам къде се намира този модул и кой е!
В момента ми пада и акомулатора, има някъде отечка на ток, защото като падна стария купих нов и само за една седмица падна и новия, и си мисля, че двата проблема са свързани, т.е. примерно хлабава връзка от която има консумация и в студа не дава контакт за да отключи!
Незнам ве1е каквод а си мисля и какво да правя!
  • 0
Шофьор и курва не се става,
или се раждаш такъв или не си!!!

#8 nasseto

nasseto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S320 CDI W220 2004 Facelift
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2012 - 18:18

До колкото разбрах колегата няма проблем с паленето, а с отключването на автомобила.

Вакум помпата най-вероятно е пътник.

Публикувано изображение





Не е и там проблема, ако си е заминала вакуум помпата като натисна ключа да се отключи колата може да не се отключва (защото не работи вакуум помпата), но поне трябва да премигнат аварийните и да се изключи алармата! Тогава като се отвори ръчно ще се запали без проблем!
Вакуум помпата работи!!!
  • 0
Шофьор и курва не се става,
или се раждаш такъв или не си!!!

#9 nasseto

nasseto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S320 CDI W220 2004 Facelift
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2012 - 18:22

а тази схема откаде я изкара, искам да намеря такава схема на бушоните, къде има и кой за къде е, но немога!
Иначе знам само за двете кутии зад амортисьорите, под задната седалка и отпред в таблото от дясно, но трябва да има още......
  • 0
Шофьор и курва не се става,
или се раждаш такъв или не си!!!

#10 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 15 януари 2012 - 18:29

Проблемите вече са два, ходи някъде на диагностика да видим какво е записала.
Това с отечката е гадно, иска много гледане и да се види откъде е.
Общо взето без четене няма да минеш и недей го търси тоя модул, че в голямо приключение ще влезеш.
  • 1

logo-600-1002.png


#11 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 15 януари 2012 - 19:42

На първо време отстрани утечката на ток.Като сложи новия акумулатор,правеше ли ти пак същия проблем?
  • 0

#12 nasseto

nasseto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S320 CDI W220 2004 Facelift
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2012 - 19:51

Да пак се държеше по същия начин!
  • 0
Шофьор и курва не се става,
или се раждаш такъв или не си!!!

#13 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 15 януари 2012 - 20:10

Проблема ти не е във вакум помпата,почти съм сигурен,защото казваш,че веднъж отключи ли,после няма проблем.Някъде нещо има лабаво и като застудее ти прави мизерията.Потърси човек със стар диагноза,който разбира и от токове.Така само можем да си гадаем...
  • 0

#14 stutgart

stutgart

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 143 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CL500 (C215)
    Mercedes-Benz C200 Kompressor (W203).

Публикувано 16 януари 2012 - 08:56

Ако прочетеш, извадиш от архива една много стара тема на колегата NIKND, ще видиш че е имал същия проблем и как го е отстранил! Аз също го имах и ти казвам че от всичките постове единствено колегата NIKND, ти е отговорил на въпроса! Чарка се нарича EZS - модул и ще ти излезе около 2000 лв. Така или иначе ако си решил да се ровиш може да видиш задния SAM - модул, ама колегата ти посочи на 90% проблема!
  • 1
Публикувано изображение

#15 nasseto

nasseto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S320 CDI W220 2004 Facelift
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2012 - 23:08

Честно казано немога да схвана каква е логиката??? В контактния ключ ли е модула, който приема сигналите за отключване и заключване ?????
а с тези 2000лв :harabe :kill_myself :lolsign ще искарам кабелите отван и ще паля директно с тях! :bang1
  • 0
Шофьор и курва не се става,
или се раждаш такъв или не си!!!




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни