Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Отключване на W220, Студено й е и не иска да се отключи :)


  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#16 nasseto

nasseto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S320 CDI W220 2004 Facelift
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2012 - 23:15

Близо 2 часа се рових из архива, но не можах да я открия тази тема на колегата NIKND! Той наистина ли е имал същия проблем?
  • 0
Шофьор и курва не се става,
или се раждаш такъв или не си!!!

#17 stutgart

stutgart

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 143 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CL500 (C215)
    Mercedes-Benz C200 Kompressor (W203).

Публикувано 17 януари 2012 - 09:33

Логиката е, че EZS - модула ти, както го наричат е "главния арбитър" . По принцип отключването ти е по следната верига инфраред или антена, антенен усилвател, заден SAM - модул -EZS! При мене когато той се повреди при отключване с дистанционното се отключваше и след секунда се заключваше и не искаше повече се отключи! Влизах с ключа! Иначе си палеше. И така докато се стопли навънка. И тъй като не можеха да ми установят проблема, в един топъл летен ден свалих EZS - модула, пъхнах го във фризера, след което го закачих и хоп - проблема беше диагностициран! На тебе ти остава да се поопъваш още малко, да потърсиш опций как да го оправиш, може пък и вече да има но през 2008г. - нямаше! И виж пак потърси темата на колегата NIKND! Хайде братко, - УСПЕХ!
  • 1
Публикувано изображение

#18 nasseto

nasseto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S320 CDI W220 2004 Facelift
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2012 - 19:16

А как се сваля този модул? и къде се намира точно? На смия контактен ключ отзад ли? защото ако е там свалих корите и едвам бръкнах до там, но помъчих помъчих и реших преди да съм счупил нещо да се посъветвам как се сваля и дали е това наистина! :)
  • 0
Шофьор и курва не се става,
или се раждаш такъв или не си!!!

#19 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 22 януари 2012 - 20:25

сваляш пепелника после има две рапидки
след тях издърпваш махагона той е на щипки
после сваляш уредбата- навигацията
на ключалката отпред имаш една гривна която се развива
със спец инструмент ама става и с малко повече сръчност
след като я развиеш махаш цялата ключалка през дупката
на навигацията - към нея има закачено жило и две букси

и падането на акумулатора е от същия модул щото в студа се
шашка и включва която система си поиска

и понеже не вярваш през деня като си работи модула т.е. е стоплил
отключи колата с механичния ключ и влез и постави ключа в контакта
и ще видиш че алармата ще спре и ще щтракне и ще
можеш да завъртиш ключа и да запалиш
  • 0

#20 nasseto

nasseto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S320 CDI W220 2004 Facelift
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 януари 2012 - 21:16

niknd, Благодаря ти много за инфото!
Този експеримент го направих преди няколко дни и наистина е така!
Когато всичко си е ок и алармата се включи, слагам ключа, разпознава го и се върти и пали без проблеми!
Пак благодаря, и ще го сваля, ще го разглобя и ще видя дали евентуално подлежи на някакъв ремонт и дали мога да го поправя!
Ако някой има идеи относно ремонта, нека сподели!
  • 0
Шофьор и курва не се става,
или се раждаш такъв или не си!!!

#21 nasseto

nasseto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S320 CDI W220 2004 Facelift
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 януари 2012 - 23:30

Няколко дни колата ми беше в бокса (леки забележки по броните) и реших да ги боядисам, взех си колата и тази седмица ми беше много натоварено и нямах време да се занимавам с нея! Днес обаче останах малко по-свободен и се метнах на колата, разглобих я и свалих този ши*ан модул!
отворих го, то платка до платка! Повъртях го, поогледах го - а отлево, а отдесно, не е работа за мен!
закарах го на един жичкаджия (много разбира от работата) и го питам дали е оправял такива и дали може да ми го оправи.
Оказа се че в момента поправяше такъв модул от С-класа 203 купе!
Каза че вече доста е поправил и няма проблеми, горял вътре процерос и от него идвал проблема,
Каза още че тези до 2002 са с процесори Моторола и не правели проблеми, но след 2002 - Фейслистовите, са с тези гадни
процесори, които горят и......
Та оставих го за 2-3 часа и уж го поправи, взех го и го монтирах, за сега всичко е ок и работи, утре сутринта ще се види
дали наистина работи, а и тези дни ще го тествам на -16, -18, -20 градуса, ако наистина температурите паднат толкова, както го дават!
Иначе ремонта ми излезна 130лв. По принцип за това нещо взимал по 300лв, но понеже ми е познат затова ми даде така цена (така ми каза).
Все пак мисля, че ако ремонта е успешен, то парите си заслужават!
Благодаря много на отзовалите се, ще споделя какво ще се случи и как ще работи модулчето, а ако някой го е закъсал като мен,
мога да помагам ако има нужда!
Това е от мен засега...... :)
  • 0
Шофьор и курва не се става,
или се раждаш такъв или не си!!!

#22 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 28 януари 2012 - 18:56

дано си се разминал евтино
преди години не ги оправяха
ама явно са им намерили цаката
внимавай все пак на кого го даваш този
модул щото вътре са записани и кодовете
на ключовете ти и ..... не се знае в какви
ръце ще попаднат
  • 0

#23 nasseto

nasseto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S320 CDI W220 2004 Facelift
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 януари 2012 - 20:44

Да така е, но за момента съм мнооооого доволен!
Тази сутрин -11C и работи без поблем.
Преди малко беше -7C натоскам - отключва :yahoo
  • 0
Шофьор и курва не се става,
или се раждаш такъв или не си!!!

#24 baksana

baksana

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W220

Публикувано 18 декември 2013 - 14:01

Колега може ли да ми дадеш координати на майстора ,проблемът който си имал описва моят едно към едно.

Благодаря предварително:)


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни