Прочетох темите цитирани по-горе и реших да сменя само изолацията на кабелите. Без да съм екперт, а като лаик в работата с токове, сметнах че това е най-безопасния и най-лесния вариант за мен. Може би ще отнеме повече време, но пък вероятността да сбъркам е по-малка. Неуспях да направя експеримента с печката в гаража, но последните дни беше сухо тук и колата наистина върви по-добре при по-ниска влажност. Бай Василе, в една от темите препоръчваш ленитите "BISHOP,№ 962,963 и N'85 за запечатка" - горе-долу по колко ролки и само това ли ще трябва за смяна на изолацията?
2.2 е точно моя мотор - има ли я наистина тази тема във форума?
Ще навия един приятел, който е на ти с токовете да помага, за да не се омотам. Незнам кога ще почна, защото подходящо място за работа е проблем в момента, но за мое улеснение и за в помощ на други ще направя снимки в процеса на работата и после ще ги кача тук в темата, подкрепени с подробни обяснения, кое,как и къде.
Имам снимки но все не намирам време да ги поставя, т.е. занимавка си е в обяснението и това е причината. Хубаво си решил, да я пребориш! И ще я пребориш!
На осмака още не съм я започнал и точно там мисля да се съсредоточа в обясненията и снимките.
Преди да започнеш, ми звънни за да ти кажа няколко жокера та да ти е по-лесно. Бишопа не ти трябва за омотаване на всякъде..............обади се когато му дойде времето.