Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с оборотите


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#16 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 януари 2012 - 11:35

Прочетох темите цитирани по-горе и реших да сменя само изолацията на кабелите. Без да съм екперт, а като лаик в работата с токове, сметнах че това е най-безопасния и най-лесния вариант за мен. Може би ще отнеме повече време, но пък вероятността да сбъркам е по-малка. Неуспях да направя експеримента с печката в гаража, но последните дни беше сухо тук и колата наистина върви по-добре при по-ниска влажност. Бай Василе, в една от темите препоръчваш ленитите "BISHOP,№ 962,963 и N'85 за запечатка" - горе-долу по колко ролки и само това ли ще трябва за смяна на изолацията?

2.2 е точно моя мотор - има ли я наистина тази тема във форума?
Ще навия един приятел, който е на ти с токовете да помага, за да не се омотам. Незнам кога ще почна, защото подходящо място за работа е проблем в момента, но за мое улеснение и за в помощ на други ще направя снимки в процеса на работата и после ще ги кача тук в темата, подкрепени с подробни обяснения, кое,как и къде.


Имам снимки но все не намирам време да ги поставя, т.е. занимавка си е в обяснението и това е причината. Хубаво си решил, да я пребориш! И ще я пребориш!

На осмака още не съм я започнал и точно там мисля да се съсредоточа в обясненията и снимките.

Преди да започнеш, ми звънни за да ти кажа няколко жокера та да ти е по-лесно. Бишопа не ти трябва за омотаване на всякъде..............обади се когато му дойде времето. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#17 Мърки

Мърки

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стромснес
  • Автомобил:
    E220T '94 M111.960
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юни 2012 - 11:32

Здравейте! Отдавна не бях писал, но и доскоро почти нищо не бях направил по решаването на проблема. Тук в Швеция зимата е 9 месеца, лятото - 3, без топъл гараж пръстит се чупят от студ. Смених кабелите на свещите - старите бяха наистина стари и им беше време. Проблемът обаче остана. Изолирах всичко що беше напукано и оголено, но и от това не последва промяна. Палих я на тъмно гледах отнякъде дали няма да изкочи искра, но такава не забелязах. Открих обаче нещо друго: двата канала отляво и отдясно под предното стъкло, откъдето се излива водата стичаща се по стъклото, когато вали дъжд бяха тотално запушени. Отпуших ги и вече вода няма да влиза в моторния отсек. Направих следния експеримент: паркирах колата на сухо и проветливо място с отворен капак и след 48 часа запали като часовник без следа от проблем. Използвах този момент да отида до най-близкия оторизиран сервиз на Мерцедес за диагностика, накрая по пътя заваля здраво дъжд и последния километър едва успях да се дотътря с тия обороти. Свързаха колата с компютъра и единствените грешки в теста даде дроселовата клапа. Отзаде й има едно черно капаче, зад което стоят някакви електронни компоненти, които при влага явно дават съвсем фира. Най-евтината нова тук излиза 1200 лева, за стара незнам дали наистина си заслужава, тъй като съм инат, не искам да се разделям с любимото комби, а искам да го карам още дълго време.
  • 0

#18 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юни 2012 - 19:44

Как си изолирал, до къде?

Грешка в дросела, ама може и да не е той. ;)

Онзи ден разбутах една за дросел.....дойде минала през бая як сервиз със грешка в дросел. прекъсваше гаснеше, форсираше се, в големите обороти на няколко минути по едно яко прекъсване. Диагнозите казали дросел , човека си тръгва огорчен !

Е не беше дросел!

Намери някой кадърен жичкаджия и го помоли да измъкне и постави инсталацията на тезгяха. М 111 2.2 има около 40/50 кабела, бройка в зависимост от наличието на някоя и друга опция.

Тогава ще мислиш за дросел!

п.с Може да е само кабела на дросела, а може да е и механиката му.

Аз бих оправил първо инсталацията качествено. Ще кажете защо нея а не първо кабела на дросела.... Ами защото макар и с нацепени проводници, кабела е доста добре уплътнен и би направил проблем само ако е дърпан, грубо кълчен или сцепен.

Този пост е редактиран от бай Васил: 03 юни 2012 - 19:58

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#19 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юни 2012 - 11:27

+1 за уплътнения кабел и доброто изолиране, колкото до механиката на дросела, тя по трудно би се прецакала

Този пост е редактиран от dzuvko: 04 юни 2012 - 11:29

  • 0

#20 Мърки

Мърки

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стромснес
  • Автомобил:
    E220T '94 M111.960
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юни 2012 - 20:41

Ще послушам съвета и няма да бързам със смяна на дросела. Днес реших да огледам самия кабел на дросела - леко го побутнах и той взе че се откачи. Форсирах с откачен кабел на дросела и да ви кажа разлика нямаше - не може да вдигне високи обороти и прекъсва - това с и без включен дросел. Единствено, докато го включвах и изключвах се усети лека промяна в нивото на оборотите на празен ход. Другото - другия кабел, който излиза от буксата към която е включен дросела (някъде под него се намира) до самия му край (проследих го някъде до акумулатора) е целия омотан с изолирбанд. Струва ми се, че има нещо гнило там, но не можах да направя нищо повече, тъй като колата съм я изоставил в момента на един обществен паркинг - просто не мога да я прибера до вкъщи с тия играещи обороти.
  • 0

#21 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 юни 2012 - 15:01

Колега намери начин да си прибереш колата и си подмени кабелите, малко може да ти звучи объркващо и трудно, но след като го направиш веднъж ще си просто MASTER по кабелите :D . Моята кола е с комутатор и от буксата на дросела отива към комутатора, и при теб е нещо подобно, само дето е друга система за контролиране на горивото и проблема ти е на 99,9% от кабелите, защото са оголени и се допират, а пък ако е и влажно времето проблема се задълбочава. Колегата Бай Васил има същия двигател и предполагам на драго сърце ще ти даде съвет кое къде отива и какво да му направиш, само може да му звъннеш че не всяко обяснение може да се напише, аз точно така направих и си реших проблема. Успех
  • 0

#22 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 юни 2012 - 20:29

Има го писано и от мене и от колеги на няколко пъти..... ама къде е....
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#23 Мърки

Мърки

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стромснес
  • Автомобил:
    E220T '94 M111.960
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юни 2012 - 19:18

Здравейте!
Проблемът е решен, и то без допълнителни разходи!!!
Причината: кабелът на дросела е бил почти измъкнат от буксата. :slap В предния пост бях споменал този факт. Ако се бях сетил тогава да изключа и включа отново щях да видя промяната. Последните 5 дена карах всекидневно и колата върви както преди си вървеше, оборотите на двигателя - точни като швейцарски часовник!
Благодаря и се извинявам се на всички писали и помогнали за отнетото време за такова недоглеждане от моя страна. Единственото ми оправдание, е че въпросната букса стои някъде под дросела, с проследяване с ръка по кабела я напипах. За мен времето не беше загубено, изключително много ми помогнахте - и колата я научих по-добре и на всичкото отгоре грешни пари спестих.

Бай Василе, беше ме питал как и докъде съм изолирал кабелите. Прорязах изолацията, докато свърши нацепеното и почне здравото (приблизително 5-6 сантима) и облепях с лента, а двойките кабели - по още един път заедно. Това е временно решение, докато намеря добър жичкаджия, с който да оправим всички кабели наведнъж.

Още един път,сърдечно благодаря на всички за отзивчивостта и помощта!
  • 1




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни