Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W211 E320 CDI or E420 CDI


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 Rammstein78

Rammstein78

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е230, 02.1998, silver metalic
    WDB2100351......................
    E320 CDI 4MATIC, BRIGHT SILVER METALLIC
    WDB2112891......................
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2012 - 19:20

Здравейте,

Искам да питам няколко въпроса, понеже не съм много запознат. През последните няколко месеца се ровя из интернет и гледам обяви за следните 2 модификации (Е320CDI, E420CDI). Определено съм съм се спрял на следното: да е модел след 2007-ма година и да е дизел. Но дали знае някой по какво се различава даден мотор - да кажем за Е420 дали е с Bi-Turbo и т.н. С други думи бих се радвал на всяко едно мнение за да мога да преценя на кой модел да се спра.
  • 0
[url="""]<>[/url]src="http://dobavi.info/c...des/m41919.gif"alt="Mercedes" border=0>

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 10 януари 2012 - 19:54

И двата мотора си имат плюсове и минуси, както и слаби места, истината е че 211-ка с 8-ак дизел си е почти една идея AMG.
V6 е много приятен мотор, откъм разход и подръжка, аз бих ти препоръчал него.
V8 хмммм.... само се замисли, две турбини, два EGR клапана, 2 DPF и тн... кутия която неиздържа ако правиш ниски стартове по светофарите, висок разход на гориво и не на последно място скъпи консумативи.
Истината е че усещането е несравнимо, но ако ти е насърце кефа цена няма, гледаш за нещо читаво и се мяташ.


PS: то и стария осмак е с два охлюва..... ама там какъв е филма...
  • 0

logo-600-1002.png


#3 Rammstein78

Rammstein78

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е230, 02.1998, silver metalic
    WDB2100351......................
    E320 CDI 4MATIC, BRIGHT SILVER METALLIC
    WDB2112891......................
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2012 - 09:17

Много ти благодаря за изчерпателния отговор. Ще минат поне още 1-2 месеца докато разуча повече информация и най-накрая ще реша какво да предприема.
  • 0
[url="""]<>[/url]src="http://dobavi.info/c...des/m41919.gif"alt="Mercedes" border=0>

#4 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2697 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2012 - 10:38

Стани 320 е 6 цилиндров и както каза колегата ,далеч по икономичен 8 цилиндров дизел ,не е много подходящ за евридейка , разхода му е над 15лт/100 км. 320 върви много културно и е далеч по-икономичен. В момента нафтата в България е 2.60лв , защо държиш да е дизел?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#5 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 12 януари 2012 - 07:22

Слушай grosmsater, много разбира и познава бенцовете.
+ 1 за 320 ката
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#6 Rammstein78

Rammstein78

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е230, 02.1998, silver metalic
    WDB2100351......................
    E320 CDI 4MATIC, BRIGHT SILVER METALLIC
    WDB2112891......................
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 януари 2012 - 09:55

Стани 320 е 6 цилиндров и както каза колегата ,далеч по икономичен 8 цилиндров дизел ,не е много подходящ за евридейка , разхода му е над 15лт/100 км. 320 върви много културно и е далеч по-икономичен. В момента нафтата в България е 2.60лв , защо държиш да е дизел?


Здрасти Хрис,

Да предполагам че си прав, но просто искам да си взема малко по-мощна кола от сегашната ми. Все още не съм взел окончателно решение за това дали да е дизел и затова форума е толкова полезен за мен да прочета всяко едно мнение. Прав си че нафтата е 2,60лв/литър, но дизеловите двигатели са икономични в същото време. Ако си взема Е320 или Е500 с бензинов двигател, може би ще се наложи да сложа газова уредба заради скъпото гориво. Поради тази причина съм се насочил към дизеловите мотори. Но имам още време да помисля - досега за 4 години каране на газ съм сменил 2 пъти свещи (което е съвсем нормално - това си е консуматив все пак) и смених дебитомер, а сега ще ми се наложи да сменя платка на инжектора на газта. Като цяло си мисля че повечето по-стари коли не са пригодени за газ - гледах по-новите модели след 2004-та има NGT модиикации с 2.0 литров мотор. От друга страна чета и за някакви DPF филтри при дизелите - от личен опит знам че горивото в България не е с много добро качество. Особенно при дизелите това си е опасно - но има доста хора които карат дизели и чета и техните мнения във форума. Благодаря ти и надявам се че ще се видим скоро да обменим още мнения.
  • 0
[url="""]<>[/url]src="http://dobavi.info/c...des/m41919.gif"alt="Mercedes" border=0>

#7 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 януари 2012 - 11:05

DPF е филтър за отработените газове, а не за нафтата, така че споко.
Просто иска по-често каране извънградско и няма да има проблеми, сам се рециклира при висока скорост. Цялата работа е заради екологията и евро 3 и 4 стандартите, но може много скоро да не пускат такива коли без евро сертификат да влизат в някои градове или поне в ситито.( не става въпрос за БГ-то)
  • 0

#8 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 12 януари 2012 - 18:22

DPF е филтър за отработените газове, а не за нафтата, така че споко.


Споко споко, ама дизела гори нафта а тя е една нафта тук немам думи, а още повече че точно това му е и работата да улавя мизерийте които остават след изгарянето и.

Просто иска по-често каране извънградско и няма да има проблеми, сам се рециклира при висока скорост.


Да се рециклира.... не, ама самопочиства и то до една степен да, след което иска нов.

Този пост е редактиран от grosmaster: 12 януари 2012 - 18:23

  • 0

logo-600-1002.png


#9 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 януари 2012 - 18:34

Ок съгласен съм с терминологията, самопочиства се не се рециклира.
А за лошата нафта има други неща да се скапят преди филтъра, това имах предвид.
Някъде го дават, че се сменя след около 200000 км (зависи от вида каране разбира се, относително е),
и да не е евтин.

Този пост е редактиран от drjivago: 12 януари 2012 - 18:35

  • 0

#10 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 12 януари 2012 - 18:41

Има и друг вариант, дири 211-ка без DPF :hailandkill
  • 0

logo-600-1002.png


#11 Rammstein78

Rammstein78

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е230, 02.1998, silver metalic
    WDB2100351......................
    E320 CDI 4MATIC, BRIGHT SILVER METALLIC
    WDB2112891......................
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 януари 2012 - 16:44

Дам, така както гледам положението с дизелов двигател в България е много тегаво. Имам впредвид че в бъдеще всички модели с дизелови двигатели ще се произвеждат с DPF, което означава че който си купи такава кола ще има доста проблеми зареждайки гориво в BG. Което от своя страна ме кара да размисля и да се ориентирам към NGT моделите. Сложен избор с други думи :unsure
  • 0
[url="""]<>[/url]src="http://dobavi.info/c...des/m41919.gif"alt="Mercedes" border=0>

#12 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 13 януари 2012 - 18:10

Имам впредвид че в бъдеще всички модели с дизелови двигатели ще се произвеждат с DPF, което означава че който си купи такава кола ще има доста проблеми зареждайки гориво в BG.


Освен DPF слагат и ADBLUE вече :hailandkill
  • 2

logo-600-1002.png


#13 SLav_

SLav_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:коли,моторни спортове,хората и приятелите...
  • Автомобил:
    190е 2.0i 1991г. & W211 Avantgarde E320CDI V6 2007г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 януари 2012 - 10:01

Здравей момчета аз мога да дам мнение за E320 CDI v6 за момента съм доволен.Зареждам нафта на Ромпетрол и съм доволен от колицата си върви прилично.
Което също знам че на фейслифта DPF филтъра се съмопочиства а преди това не се почиства ли сами.Ако е поддържана добре земай аз избрах V6 и съм доволен.
  • 0
Публикувано изображение <=-Температура/час в Бургас

Публикувано изображение

#14 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 17 януари 2012 - 12:32

DPF филтъра може да се премахне и колата да бъде излъгана :)
Операцията се извършва безпроблемно и за скромна сума , ако не ме лъже паметта / 250 лева /
в което се включва и поставяне на резонаторно или обикновено гърне на мястото на това с филтъра
затова не смятам , че този филтър НЕ може да те спре , ако решиш да си вземеш дизел с тази "екстра" :)
Смятай , че след премахването , ако сложиш и чип колата ще стане съвсем различна - ще харчи по малко и ще върви МНОГО повече :)

Този пост е редактиран от Наско: 17 януари 2012 - 12:32

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни