
W211 E320 CDI or E420 CDI
Започната от Rammstein78, 10 яну 2012 - 19:20:30
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 януари 2012 - 19:20
Здравейте,
Искам да питам няколко въпроса, понеже не съм много запознат. През последните няколко месеца се ровя из интернет и гледам обяви за следните 2 модификации (Е320CDI, E420CDI). Определено съм съм се спрял на следното: да е модел след 2007-ма година и да е дизел. Но дали знае някой по какво се различава даден мотор - да кажем за Е420 дали е с Bi-Turbo и т.н. С други думи бих се радвал на всяко едно мнение за да мога да преценя на кой модел да се спра.
Искам да питам няколко въпроса, понеже не съм много запознат. През последните няколко месеца се ровя из интернет и гледам обяви за следните 2 модификации (Е320CDI, E420CDI). Определено съм съм се спрял на следното: да е модел след 2007-ма година и да е дизел. Но дали знае някой по какво се различава даден мотор - да кажем за Е420 дали е с Bi-Turbo и т.н. С други думи бих се радвал на всяко едно мнение за да мога да преценя на кой модел да се спра.
[url="""]<>[/url]src="http://dobavi.info/c...des/m41919.gif"alt="Mercedes" border=0>
#2
Публикувано 10 януари 2012 - 19:54
И двата мотора си имат плюсове и минуси, както и слаби места, истината е че 211-ка с 8-ак дизел си е почти една идея AMG.
V6 е много приятен мотор, откъм разход и подръжка, аз бих ти препоръчал него.
V8 хмммм.... само се замисли, две турбини, два EGR клапана, 2 DPF и тн... кутия която неиздържа ако правиш ниски стартове по светофарите, висок разход на гориво и не на последно място скъпи консумативи.
Истината е че усещането е несравнимо, но ако ти е насърце кефа цена няма, гледаш за нещо читаво и се мяташ.
PS: то и стария осмак е с два охлюва..... ама там какъв е филма...
V6 е много приятен мотор, откъм разход и подръжка, аз бих ти препоръчал него.
V8 хмммм.... само се замисли, две турбини, два EGR клапана, 2 DPF и тн... кутия която неиздържа ако правиш ниски стартове по светофарите, висок разход на гориво и не на последно място скъпи консумативи.
Истината е че усещането е несравнимо, но ако ти е насърце кефа цена няма, гледаш за нещо читаво и се мяташ.
PS: то и стария осмак е с два охлюва..... ама там какъв е филма...
#3
Публикувано 11 януари 2012 - 09:17
Много ти благодаря за изчерпателния отговор. Ще минат поне още 1-2 месеца докато разуча повече информация и най-накрая ще реша какво да предприема.
[url="""]<>[/url]src="http://dobavi.info/c...des/m41919.gif"alt="Mercedes" border=0>
#4
Публикувано 11 януари 2012 - 10:38
Стани 320 е 6 цилиндров и както каза колегата ,далеч по икономичен 8 цилиндров дизел ,не е много подходящ за евридейка , разхода му е над 15лт/100 км. 320 върви много културно и е далеч по-икономичен. В момента нафтата в България е 2.60лв , защо държиш да е дизел?
NO PAIN - NO GAIN!
#5
Публикувано 12 януари 2012 - 07:22
Слушай grosmsater, много разбира и познава бенцовете.
+ 1 за 320 ката
+ 1 за 320 ката
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Публикувано 12 януари 2012 - 09:55
Стани 320 е 6 цилиндров и както каза колегата ,далеч по икономичен 8 цилиндров дизел ,не е много подходящ за евридейка , разхода му е над 15лт/100 км. 320 върви много културно и е далеч по-икономичен. В момента нафтата в България е 2.60лв , защо държиш да е дизел?
Здрасти Хрис,
Да предполагам че си прав, но просто искам да си взема малко по-мощна кола от сегашната ми. Все още не съм взел окончателно решение за това дали да е дизел и затова форума е толкова полезен за мен да прочета всяко едно мнение. Прав си че нафтата е 2,60лв/литър, но дизеловите двигатели са икономични в същото време. Ако си взема Е320 или Е500 с бензинов двигател, може би ще се наложи да сложа газова уредба заради скъпото гориво. Поради тази причина съм се насочил към дизеловите мотори. Но имам още време да помисля - досега за 4 години каране на газ съм сменил 2 пъти свещи (което е съвсем нормално - това си е консуматив все пак) и смених дебитомер, а сега ще ми се наложи да сменя платка на инжектора на газта. Като цяло си мисля че повечето по-стари коли не са пригодени за газ - гледах по-новите модели след 2004-та има NGT модиикации с 2.0 литров мотор. От друга страна чета и за някакви DPF филтри при дизелите - от личен опит знам че горивото в България не е с много добро качество. Особенно при дизелите това си е опасно - но има доста хора които карат дизели и чета и техните мнения във форума. Благодаря ти и надявам се че ще се видим скоро да обменим още мнения.
[url="""]<>[/url]src="http://dobavi.info/c...des/m41919.gif"alt="Mercedes" border=0>
#7
Публикувано 12 януари 2012 - 11:05
DPF е филтър за отработените газове, а не за нафтата, така че споко.
Просто иска по-често каране извънградско и няма да има проблеми, сам се рециклира при висока скорост. Цялата работа е заради екологията и евро 3 и 4 стандартите, но може много скоро да не пускат такива коли без евро сертификат да влизат в някои градове или поне в ситито.( не става въпрос за БГ-то)
Просто иска по-често каране извънградско и няма да има проблеми, сам се рециклира при висока скорост. Цялата работа е заради екологията и евро 3 и 4 стандартите, но може много скоро да не пускат такива коли без евро сертификат да влизат в някои градове или поне в ситито.( не става въпрос за БГ-то)
#8
Публикувано 12 януари 2012 - 18:22
DPF е филтър за отработените газове, а не за нафтата, така че споко.
Споко споко, ама дизела гори нафта а тя е една нафта тук немам думи, а още повече че точно това му е и работата да улавя мизерийте които остават след изгарянето и.
Просто иска по-често каране извънградско и няма да има проблеми, сам се рециклира при висока скорост.
Да се рециклира.... не, ама самопочиства и то до една степен да, след което иска нов.
Този пост е редактиран от grosmaster: 12 януари 2012 - 18:23
#9
Публикувано 12 януари 2012 - 18:34
Ок съгласен съм с терминологията, самопочиства се не се рециклира.
А за лошата нафта има други неща да се скапят преди филтъра, това имах предвид.
Някъде го дават, че се сменя след около 200000 км (зависи от вида каране разбира се, относително е),
и да не е евтин.
А за лошата нафта има други неща да се скапят преди филтъра, това имах предвид.
Някъде го дават, че се сменя след около 200000 км (зависи от вида каране разбира се, относително е),
и да не е евтин.
Този пост е редактиран от drjivago: 12 януари 2012 - 18:35
#10
Публикувано 12 януари 2012 - 18:41
Има и друг вариант, дири 211-ка без DPF

#11
Публикувано 13 януари 2012 - 16:44
Дам, така както гледам положението с дизелов двигател в България е много тегаво. Имам впредвид че в бъдеще всички модели с дизелови двигатели ще се произвеждат с DPF, което означава че който си купи такава кола ще има доста проблеми зареждайки гориво в BG. Което от своя страна ме кара да размисля и да се ориентирам към NGT моделите. Сложен избор с други думи

[url="""]<>[/url]src="http://dobavi.info/c...des/m41919.gif"alt="Mercedes" border=0>
#12
Публикувано 13 януари 2012 - 18:10
Имам впредвид че в бъдеще всички модели с дизелови двигатели ще се произвеждат с DPF, което означава че който си купи такава кола ще има доста проблеми зареждайки гориво в BG.
Освен DPF слагат и ADBLUE вече

#13
Публикувано 17 януари 2012 - 10:01
Здравей момчета аз мога да дам мнение за E320 CDI v6 за момента съм доволен.Зареждам нафта на Ромпетрол и съм доволен от колицата си върви прилично.
Което също знам че на фейслифта DPF филтъра се съмопочиства а преди това не се почиства ли сами.Ако е поддържана добре земай аз избрах V6 и съм доволен.
Което също знам че на фейслифта DPF филтъра се съмопочиства а преди това не се почиства ли сами.Ако е поддържана добре земай аз избрах V6 и съм доволен.
#14
Публикувано 17 януари 2012 - 12:32
DPF филтъра може да се премахне и колата да бъде излъгана 
Операцията се извършва безпроблемно и за скромна сума , ако не ме лъже паметта / 250 лева /
в което се включва и поставяне на резонаторно или обикновено гърне на мястото на това с филтъра
затова не смятам , че този филтър НЕ може да те спре , ако решиш да си вземеш дизел с тази "екстра"
Смятай , че след премахването , ако сложиш и чип колата ще стане съвсем различна - ще харчи по малко и ще върви МНОГО повече

Операцията се извършва безпроблемно и за скромна сума , ако не ме лъже паметта / 250 лева /
в което се включва и поставяне на резонаторно или обикновено гърне на мястото на това с филтъра
затова не смятам , че този филтър НЕ може да те спре , ако решиш да си вземеш дизел с тази "екстра"

Смятай , че след премахването , ако сложиш и чип колата ще стане съвсем различна - ще харчи по малко и ще върви МНОГО повече

Този пост е редактиран от Наско: 17 януари 2012 - 12:32
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни