Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

w211 или w203 220 cdi за младеж ?

E220 cdi vs C220 cdi

  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#16 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2012 - 00:02

Ти къде сменяш маслото в блг или по петрич и ако е в блг къде(мототехника? )


Ами аз го сменях досега в сервиза на Бенц, Иначе в мототехниката излиза 50 кинта по евтино Хем Дначо и Пепи са били на обучение г Германия и имат стаж поне 15 години само с Бенцове.

На тях може да разчиташ за всичко :)

Имат си и Стар диагноза, и най вече могат да работят с нея :)

Този пост е редактиран от Gangsta Man: 10 януари 2012 - 00:02

  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#17 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2012 - 00:06

Да знаеш, че след като я купиш, ако е нов внос приготви си едни 1000 лева за регистрация, масла двигател.диф,скорости,евентуално хидравлика,антифриз,спирачна течност :)

Отделно за Каско и евентуално ако няма гуми :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#18 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 10 януари 2012 - 00:30

Ако имаш кинти, 220-ка, новия феис и мотор.
Няма такава возия, забрави ги тези 211-ки, или пък 203-ки..... ужас.
  • 0

logo-600-1002.png


#19 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2012 - 09:33

И аз съм за 211 , но от преди фейса трудно се намира читава. Повечето са доста изстрадали и не си знаят километрите.
Ако фейса не ти е много пари е много по- добър избор.
За 203 след фейслифта визията е доста по-добра, а преди него мен не ми харесват.

220- ката е друга бира, това си кола, не знам дали е за 21 години или пък не, но трябва ти да и се кефиш
В смисъл малко доста по- различно от ТТ, ще имаш чувство, че не стъпваш на асвалта, докато са ти падали пломбите от аудито


А за това как биха реагирали околните, въобще не трябва да ти пука. Е много е важно и кои са тия околните, зависи каква ти е средата, ама това са бели кахъри.

Поздрави и успех с избора, в крайна сметка взимай това, което изпадне читаво и ти легне на сърце. Не прави дребни сметки, че излиза скъпо след това.

Този пост е редактиран от drjivago: 10 януари 2012 - 09:39

  • 0

#20 jokata

jokata

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Audi TT 1999 1.8T 132 k.w.

Публикувано 11 януари 2012 - 17:16

А ако сравниме 203 Фейса от 2004 та на сам и 211 от 2003-та кфо мислите ?
  • 0

#21 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2012 - 22:16

А ако сравниме 203 Фейса от 2004 та на сам и 211 от 2003-та кфо мислите ?


Аз бих взел 211-ката, щото после лека по лека ще си я ъпгрейдвам и ще стане кукла.Не забравяй, че Е класата си е една класа отгоре на Ц класата.

Като визия Цедката ще ти хареса повече, но Е класата си и по широчка :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#22 machine

machine

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 503 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210
    E 290 TD
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2012 - 22:27

взимай 211-та, аз лично въобще не бих се двуомил, даже нямаше да е тая дилема, 211-та е твоята кола. И много гледай като я избираш, че да не попаднеш на куц кон иииии си вземи гоуем двигател ;)
  • 0

#23 BAPHA

BAPHA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бостън
  • Автомобил:
    2008 W204 C350 Sport 268hp
    2012 Toyota Venza

Публикувано 12 януари 2012 - 02:33

А ако сравниме 203 Фейса от 2004 та на сам и 211 от 2003-та кфо мислите ?

211-ката, без съмнение. По-голяма, по-широка, по-удобна, по-луксозна кола е. А за мнението на околните, както каза колегата по-горе, да не ти пука. Каквото и да вземеш, все ще се намери някой завистник, лаладжия или мрънкало, който да ти дава акъл, но в крайна сметка ти ще си караш колата и ти ще й береш гайлето ;)
  • 0
Публикувано изображение

#24 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 12 януари 2012 - 07:12

Аз също съм младеж, е 15-тина години "по-млад", ама все още младеж.
Когато дойде време да купувам кола имах бебе на 3-4 месеца и беше ясно, че ще е комби.
Фокусиран върху детето и разходите, реших да е по-компактния Бенц, след фейслифта и сгреших. Не че е лоша колата, малка е.
Съветвам те да търсиш възможно най-новата, най-мощна и най-голяма кола която ти влиза в бюджета, ако си рейсърче, забравяш за Бенц, защото тунинга е много скъп, ако изобщо е възможен.
S класата е кола, в която да се возиш, ако я караш, често ще те вземат за шофьора на баровеца...
  • 2
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#25 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 януари 2012 - 14:58

И на мен вече ми омаля 203-ката ако и да е комби, но определено мисля че ако говорим за еднакъв бюджет по-добрият вариант е 203 - защото:
1. шансът по-скъпа 203-ка след фейслифт да е значително по-добраб/запазена/безпроблемна от евтина 211 особенно преди фейслиф-та
2. квото и да си говорим евентуална подръжка в последствие на 203 е доста по евтина от подръжка на 211

Ако разполагаш с неограничен бюджет - аз лично бих взел Е 320 ЦДИ след фейслифт с всички екстри (обаче точно тия в БГ почти не се намират)
  • 1

#26 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 12 януари 2012 - 18:40

2. квото и да си говорим евентуална подръжка в последствие на 203 е доста по евтина от подръжка на 211


Грешиш колега.
Ако вземем 220CDI без значение купето, разходите по обслужването са едни и същи, по автоматика същата работа.
По ходовата част (стига колата да не е AIR MATIC или 4 Matic), долу горе е сходна работа.
203-ката има по два носача на страна, но 211-ката ще кажеш има 3, да но горния шарнир се сменя отделно от носача, както и долния на напречния, при 203-ката шарнира върви с носача при всички положения. Отзад окачването е сходно, най-често разбиват шарнирите на шенкела, но за 203-ката и 211-ката са еднакви.
  • 3

logo-600-1002.png


#27 jokata

jokata

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Audi TT 1999 1.8T 132 k.w.

Публикувано 13 януари 2012 - 01:04

мисля да взема 220цди 150 коня... не ми пречи и 320, но не ми се плащат излишни данъци на тая тъпа държава...
  • 0

#28 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 13 януари 2012 - 18:12

Правилния избор, няма да сбъркаш ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#29 ROSWEN

ROSWEN

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Оряхово / София
  • Автомобил:
    Mercedes S202 C 220 CDI / 2000г.

Публикувано 16 януари 2012 - 11:11

и аз подкрепям!
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни