Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем с електроника/ двигател w124 2.0 122hp


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 Penew

Penew

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    MERCEDES-BENZ W210 E300
    MERCEDES-BENZ W124 E200

Публикувано 08 януари 2012 - 01:26

колата е 124 2.0 122кс газ бензин 95г както си карам премигва абс и колата изгасва все едно нямам бензин мъча се да запаля ама няма никой като дадох на контакт светна само лампата на авс а не всички останали мъча се да завартя стартера преварти 1-2 пъти и умря а ток има фаровете светеха и имаше сила да завърти чистачката вадя ключа и след 5 мин пак пробвах след сваляне на клемите обаче същата работа на бутане също не запали моля помагайте.
  • 0

#2 manterka

manterka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W124 200E 1991-schwarz metallic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 януари 2012 - 10:50

колата е 124 2.0 122кс газ бензин 95г както си карам премигва абс и колата изгасва все едно нямам бензин мъча се да запаля ама няма никой като дадох на контакт светна само лампата на авс а не всички останали мъча се да завартя стартера преварти 1-2 пъти и умря а ток има фаровете светеха и имаше сила да завърти чистачката вадя ключа и след 5 мин пак пробвах след сваляне на клемите обаче същата работа на бутане също не запали моля помагайте.


Ако акумолатора ти е на 4-5 години-сменяй го,освен това,провери четките на алтернатора,ако не е скапан акумолатора-от износнени четки го прави този проблем,а те не са скъпи от 9-13 лв е самата плочка(четки с кондензатор).Пробвай да махнеш клемите,и така я остави една нощ,ако на сутринта пак няма ток(не е лошо ако имаш мултицет да замериш колко волта даржи преди да запалиш,ще се бръкнеш с 140-180лв за акумолатор.А колата ти гасне,понеже не ти зарежда акумолатора докато караш,затова ти свети и АБС лампата,и ако си на бензин-ти спира помпата,ако си пък на газ,ти спира клапана и к..а му янко после.И с две думи-смени си първо четките на алтернатора-по-евтин и бърз вариант е.Туй то

Този пост е редактиран от manterka: 08 януари 2012 - 10:58

  • 0

#3 lyubo64

lyubo64

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    mercedes E200TE 16v

Публикувано 08 януари 2012 - 12:26

+1 за четките.Наскоро го имах същият проблем.Успех.
  • 0

#4 Penew

Penew

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    MERCEDES-BENZ W210 E300
    MERCEDES-BENZ W124 E200

Публикувано 08 януари 2012 - 18:14

обиколих но в нделя у добрич магазини за части нямаааа утре ще ги сменя Благодарско КОЛЕГИ пс сложих и акумулатора от другия мечок 82ач запали но пак мига като коледна елха ии за тва ще ги сменя щом не са цифра по добре вържи попа да ти е мирно селото
  • 0

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2012 - 10:04

Провери и бушончето на реле регулатора. Намира се зад акумулатора,алуминиево е и под пластмасовото му капаче ще срещнеш 2 или 1 бр предпазители.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4603 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 10 януари 2012 - 10:54

И аз мисля че е релето за пренапрежение, зад акумулатора, алуминиев корпус, има капаче отогоре, под което седи предпазителят.

Ако не е предпазителят - вадиш релето и внимателно отваряш алуминиевия му корпус. Презапояваш студените спойки и си готов.
  • 1

#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2012 - 11:26

Ако не е предпазителят - вадиш релето и внимателно отваряш алуминиевия му корпус. Презапояваш студените спойки и си готов.


+1 ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 manterka

manterka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W124 200E 1991-schwarz metallic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2012 - 12:19

Ако е от алуминиевото реле,лампата за АБС-а няма да премигва,както колегата е споменал,а ще свети постоянно.
  • 0

#9 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 10 януари 2012 - 13:24

Реле регулатор 99.9 %.
Четките са малко вероятни .
Иди да ти направят проверка на цялата система .
Причините ще излезнат моментално :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#10 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4603 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 10 януари 2012 - 15:29

Ако е от алуминиевото реле,лампата за АБС-а няма да премигва,както колегата е споменал,а ще свети постоянно.


Ако е окислена спойка, ще примигва - защото ту ще има контакт ту няма да има.
И ту ще има празен ход, ту няма да има - както е при него.

Там вътре е истината.
  • 0

#11 Penew

Penew

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    MERCEDES-BENZ W210 E300
    MERCEDES-BENZ W124 E200

Публикувано 25 януари 2012 - 23:03

Темата да се трие излязоха четки и лагери на динамото благодарско колеги Публикувано изображение :welldone
  • 0

#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4603 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 26 януари 2012 - 16:15

Нека седи, за друг който има същия проблем.

Ти за всеки случай понагледай и релето за пренапрежение, профилактично. :)
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни