
проблем с електроника/ двигател w124 2.0 122hp
Започната от Penew, 08 яну 2012 - 01:26:07
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 януари 2012 - 01:26
колата е 124 2.0 122кс газ бензин 95г както си карам премигва абс и колата изгасва все едно нямам бензин мъча се да запаля ама няма никой като дадох на контакт светна само лампата на авс а не всички останали мъча се да завартя стартера преварти 1-2 пъти и умря а ток има фаровете светеха и имаше сила да завърти чистачката вадя ключа и след 5 мин пак пробвах след сваляне на клемите обаче същата работа на бутане също не запали моля помагайте.
#2
Публикувано 08 януари 2012 - 10:50
колата е 124 2.0 122кс газ бензин 95г както си карам премигва абс и колата изгасва все едно нямам бензин мъча се да запаля ама няма никой като дадох на контакт светна само лампата на авс а не всички останали мъча се да завартя стартера преварти 1-2 пъти и умря а ток има фаровете светеха и имаше сила да завърти чистачката вадя ключа и след 5 мин пак пробвах след сваляне на клемите обаче същата работа на бутане също не запали моля помагайте.
Ако акумолатора ти е на 4-5 години-сменяй го,освен това,провери четките на алтернатора,ако не е скапан акумолатора-от износнени четки го прави този проблем,а те не са скъпи от 9-13 лв е самата плочка(четки с кондензатор).Пробвай да махнеш клемите,и така я остави една нощ,ако на сутринта пак няма ток(не е лошо ако имаш мултицет да замериш колко волта даржи преди да запалиш,ще се бръкнеш с 140-180лв за акумолатор.А колата ти гасне,понеже не ти зарежда акумолатора докато караш,затова ти свети и АБС лампата,и ако си на бензин-ти спира помпата,ако си пък на газ,ти спира клапана и к..а му янко после.И с две думи-смени си първо четките на алтернатора-по-евтин и бърз вариант е.Туй то
Този пост е редактиран от manterka: 08 януари 2012 - 10:58
#3
Публикувано 08 януари 2012 - 12:26
+1 за четките.Наскоро го имах същият проблем.Успех.
#4
Публикувано 08 януари 2012 - 18:14
обиколих но в нделя у добрич магазини за части нямаааа утре ще ги сменя Благодарско КОЛЕГИ пс сложих и акумулатора от другия мечок 82ач запали но пак мига като коледна елха ии за тва ще ги сменя щом не са цифра по добре вържи попа да ти е мирно селото
#5
Публикувано 10 януари 2012 - 10:04
Провери и бушончето на реле регулатора. Намира се зад акумулатора,алуминиево е и под пластмасовото му капаче ще срещнеш 2 или 1 бр предпазители.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Публикувано 10 януари 2012 - 10:54
И аз мисля че е релето за пренапрежение, зад акумулатора, алуминиев корпус, има капаче отогоре, под което седи предпазителят.
Ако не е предпазителят - вадиш релето и внимателно отваряш алуминиевия му корпус. Презапояваш студените спойки и си готов.
Ако не е предпазителят - вадиш релето и внимателно отваряш алуминиевия му корпус. Презапояваш студените спойки и си готов.
#7
Публикувано 10 януари 2012 - 11:26
Ако не е предпазителят - вадиш релето и внимателно отваряш алуминиевия му корпус. Презапояваш студените спойки и си готов.
+1

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Публикувано 10 януари 2012 - 12:19
Ако е от алуминиевото реле,лампата за АБС-а няма да премигва,както колегата е споменал,а ще свети постоянно.
#9
Публикувано 10 януари 2012 - 13:24
Реле регулатор 99.9 %.
Четките са малко вероятни .
Иди да ти направят проверка на цялата система .
Причините ще излезнат моментално
Четките са малко вероятни .
Иди да ти направят проверка на цялата система .
Причините ще излезнат моментално



W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10
Публикувано 10 януари 2012 - 15:29
Ако е от алуминиевото реле,лампата за АБС-а няма да премигва,както колегата е споменал,а ще свети постоянно.
Ако е окислена спойка, ще примигва - защото ту ще има контакт ту няма да има.
И ту ще има празен ход, ту няма да има - както е при него.
Там вътре е истината.
#11
Публикувано 25 януари 2012 - 23:03
Темата да се трие излязоха четки и лагери на динамото благодарско колеги

#12
Публикувано 26 януари 2012 - 16:15
Нека седи, за друг който има същия проблем.
Ти за всеки случай понагледай и релето за пренапрежение, профилактично.
Ти за всеки случай понагледай и релето за пренапрежение, профилактично.

1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни