EDC? Що за животно е товаПроблем с C 220D
Започната от Hooligan, 15 дек 2006 - 20:04:22
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 декември 2006 - 20:04
Здравейте,
от скоро ми се появи някакъв странен проблем с колата /C 220D w202/
сутрин като я запаля и пали от раз и след 15-20сек. изгасва
по някога първо светва жълта лампичка EDC /за която мисля че е електроник дизел контрол/ а понякога не
след това запалва но малко по трудно но все пак запалва
после докато си карам и още не е загряла пак светва тая лампичка EDC и колата се разкряква губи мощност /или влиза в някъв сервиз режим и аз не знам/ и това е докато не я изгася и запаля пак
после може и да го повтори а може и цял ден да си карам без горния проблем
същото го прави и вечер като се прибирам и ако не съм карал през деня /съответно е студена/
някакви идеи?
мерси
само да допълня
колата е със сменени абсолютно всички консумативи
в момента я карам с добавка за изчистване на дюзите /като си мислех че е от тях/
сега взех и една на кастрол и утре ще я пробвам и нея
от скоро ми се появи някакъв странен проблем с колата /C 220D w202/
сутрин като я запаля и пали от раз и след 15-20сек. изгасва
по някога първо светва жълта лампичка EDC /за която мисля че е електроник дизел контрол/ а понякога не
след това запалва но малко по трудно но все пак запалва
после докато си карам и още не е загряла пак светва тая лампичка EDC и колата се разкряква губи мощност /или влиза в някъв сервиз режим и аз не знам/ и това е докато не я изгася и запаля пак
после може и да го повтори а може и цял ден да си карам без горния проблем
същото го прави и вечер като се прибирам и ако не съм карал през деня /съответно е студена/
някакви идеи?
мерси
само да допълня
колата е със сменени абсолютно всички консумативи
в момента я карам с добавка за изчистване на дюзите /като си мислех че е от тях/
сега взех и една на кастрол и утре ще я пробвам и нея
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#2
Публикувано 15 декември 2006 - 20:40
Сега - отиваш до магазина,купуваш една бутилка ракия и я скриваш някъде,като се видим я вадиш и черпиш.
Черпиш ето защо - намираш си буshона за ЕДС което я някаква помпа,бушона не го знам кой е,но ако е изгорял точно това ще ти прави колата.Сменяш го,форсираш я и ще ти изгасне лампата,после караш и чакаш с ракията.
http://www.boschauto...es1.asp?c=2&d=3
Те ти помпата какво прави.Ако те мързи и бушона ще ти намеря къде е.
Черпиш ето защо - намираш си буshона за ЕДС което я някаква помпа,бушона не го знам кой е,но ако е изгорял точно това ще ти прави колата.Сменяш го,форсираш я и ще ти изгасне лампата,после караш и чакаш с ракията.
http://www.boschauto...es1.asp?c=2&d=3
Те ти помпата какво прави.Ако те мързи и бушона ще ти намеря къде е.
.
#3
Публикувано 15 декември 2006 - 21:53
Баце ако се оправи със смяната на бушонче
не можеш да изпиеш толкова Троянска колкото имам
все пак ако е изгорял предпазителя /бушона/ на EDC не би ли трябвало да го прави тоя номер постоянно
в смисъл тя колата след като си влезе в работна темп. и не го прави
четох по разни форуми за тоя проблем но никъде нищо конкретно не намерих
утре ще проверя всички бушони и ще пиша дали е от това
и ако наистина се оправи от това считай че имаш едно напиване от мен
ето ако ти се чете
http://www.mbclub.co...read.php?t=4783
http://www.mercedesf.../m_52821/tm.htm
http://forums.merced...ead.php?t=13312
не можеш да изпиеш толкова Троянска колкото имам
все пак ако е изгорял предпазителя /бушона/ на EDC не би ли трябвало да го прави тоя номер постоянно
в смисъл тя колата след като си влезе в работна темп. и не го прави
четох по разни форуми за тоя проблем но никъде нищо конкретно не намерих
утре ще проверя всички бушони и ще пиша дали е от това
и ако наистина се оправи от това считай че имаш едно напиване от мен
ето ако ти се чете
http://www.mbclub.co...read.php?t=4783
http://www.mercedesf.../m_52821/tm.htm
http://forums.merced...ead.php?t=13312
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#4
Публикувано 16 декември 2006 - 02:48
Пиенето лесно,аз съм си наумил да набера доста оферти за пиене и после да си идвам.........
:
Аз имам още един въпрос - някой да е сипвал погрешка бензин в колата или да и е свършвала нафтата???Казваш,че консумативите са и сменени.Това кога се появи - преди да сложиш тая добавка за дюзите или след това,че тук хвърчат идеи,че може да е от кофти гориво както и леко задънен горивен филтър.Да не са ти набутали кофти филтър и след това да е почнала да ти прави номера????Дай повече инфо,че изчетох интернета и какви ли не магарии има там.
Аз имам още един въпрос - някой да е сипвал погрешка бензин в колата или да и е свършвала нафтата???Казваш,че консумативите са и сменени.Това кога се появи - преди да сложиш тая добавка за дюзите или след това,че тук хвърчат идеи,че може да е от кофти гориво както и леко задънен горивен филтър.Да не са ти набутали кофти филтър и след това да е почнала да ти прави номера????Дай повече инфо,че изчетох интернета и какви ли не магарии има там.
.
#5
Публикувано 16 декември 2006 - 08:31
:ok: :ok: :ok:Пиенето лесно,аз съм си наумил да набера доста оферти за пиене и после да си идвам.........
:
Аз имам още един въпрос - някой да е сипвал погрешка бензин в колата или да и е свършвала нафтата???
от както я имам /вече почти месец/ колата се кара само на алпин дизел от омв
нафтата не е свършвала никога /през повечето време резервоара е пълен до горе/
а бензин не вярвам някой да е налял
консумативите бяха сменени още като взех колата /лично аз съм си сменил всичко/Казваш,че консумативите са и сменени.Това кога се появи - преди да сложиш тая добавка за дюзите или след това,че тук хвърчат идеи,че може да е от кофти гориво както и леко задънен горивен филтър.
и проблема го нямаше
появи се по късно и първото което си помислих беше че е кофти филтърът
смених го с оригинален от ивай джет но проблема продължи
след това налях добавката за изчистване на дюзи и дори още съм с нея
остана ми още малко гориво но утре ще сменя пак горивния и ще сложа добавката на кастрол
Да не са ти набутали кофти филтър и след това да е почнала да ти прави номера????Дай повече инфо,че изчетох интернета и какви ли не магарии има там.
не ми се вярва да съм сложил кофти филтър
другото което ми направи впечатление е че по маркучите които влизат и излизат от филтърът има доста мехурчета с въздух /не знам дали е нормално тъй като това ми е първия дизел/
ако засмуква въздух от някъде не е ли проблем това
сори че ти разкъсах така поста
но ми е по лесно да отговарям
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#6
Публикувано 16 декември 2006 - 08:46
А на мен да чета. :ok:
Това с въздуха в маркучите го срешнах в един пост от тукашен форум,ма ба ли го къде беше.Е сега пак почвам да търся,че познат ми звучи проблема,но аз какво ли не изчетох.Дръж така,почвам да ровя пак.
Това с въздуха в маркучите го срешнах в един пост от тукашен форум,ма ба ли го къде беше.Е сега пак почвам да търся,че познат ми звучи проблема,но аз какво ли не изчетох.Дръж така,почвам да ровя пак.
.
#7
Публикувано 16 декември 2006 - 09:01
мерси приятелю
аз отивам на работа но ще следя темата от там когато мога
днес ще прегледам всички бушони и един два сензора за които четох че се разваляли
btw освен горе в дясно под капака там където е ECU-то имали другаде конектор за тестер
там нещо не ме пуска да видя грешките
аз отивам на работа но ще следя темата от там когато мога
днес ще прегледам всички бушони и един два сензора за които четох че се разваляли
btw освен горе в дясно под капака там където е ECU-то имали другаде конектор за тестер
там нещо не ме пуска да видя грешките
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#8
Публикувано 16 декември 2006 - 09:04
Нова идея,знам,че искаш бързо и лесно да стане,ма няма как от 10 000+ километра.Ако имаш инжектор които тече и не държи налягане може да влезе въздух в системата и по този начин да ти прекъсва в началото.Това идея ЕДНО,продължавам да чета.
Конектор за тестера незнам къде има,аз карам една на която тестера сам аз.Ако попадна обаче на нещо,ще ти го копна да имаш идеи и да се мъчиш на воля.
Конектор за тестера незнам къде има,аз карам една на която тестера сам аз.Ако попадна обаче на нещо,ще ти го копна да имаш идеи и да се мъчиш на воля.
.
#9
Публикувано 16 декември 2006 - 09:33
Ново двайсе - тук се споменава за някакви уплътнения на горивните маркучи които се нацепват и от там влиза въздух в системата.Има някаква логика когато колата е студена да изпуска,а когато загрее да уплътни при омекването / да са таковам в обяснителя ма на...../ както и при работа да издуха въздуха в системата.Четеш го езика,те ти го на тепсия и гледай да не те изгонят от бачкане ако не си шеф там.
http://www.mercedess...ead.php?t=94173
http://www.mercedess...ead.php?t=94173
.
#10
Публикувано 16 декември 2006 - 20:59
мерсиКОлега, търси въздуха!!!
Не е нормално да има такива въздушни мехурчета в горивопровода.
Не разчитай на добавките да го оправят това
Успех!!!
намерих от къде вкарва въздух
О-пръстенчето на щуцера на филтъра е заминало и от там идва всичко
лошото е че няма от къде да го взема по това време
но в понеделник ще го взема и сменя
надявам се с това да се приключи с проблемите
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#11
Публикувано 16 декември 2006 - 21:11
Карай при майстора които ти е сменял филтъра или майстора си ти?
:
Нафтовата печка никак не обича въздух в системата.Твойта поне има датчик и ти е свeтнала лампата,е изкара ти акала,но поне знаеш от какво е.
:
Нафтовата печка никак не обича въздух в системата.Твойта поне има датчик и ти е свeтнала лампата,е изкара ти акала,но поне знаеш от какво е.
.
#12
Публикувано 16 декември 2006 - 22:01
майсторът съм си аз но в случая нямам винаКарай при майстора които ти е сменял филтъра или майстора си ти?
показвам за какво иде реч

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>sorry за качеството, от телефон е</span>
в края на тия две пластмаски дето влизат в плочката има О-пръстени
единия който е на входа към помпата пропуска въздух и е много вероятно проблема да е от това
в понеделник ще ги сменя и ще знам
благодаря на всички помогнали до тук
ъъъм аз съм блял днес яко
сега виждам този пост и линк в който обясняват точно за тия О-пръстени
Ново двайсе - тук се споменава за някакви уплътнения на горивните маркучи които се нацепват и от там влиза въздух в системата.Има някаква логика когато колата е студена да изпуска,а когато загрее да уплътни при омекването / да са таковам в обяснителя ма на...../ както и при работа да издуха въздуха в системата.Четеш го езика,те ти го на тепсия и гледай да не те изгонят от бачкане ако не си шеф там.
http://www.mercedess...ead.php?t=94173
ще пием Троянска с теб :ok:
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#13
Публикувано 16 декември 2006 - 22:34
Е те тва е приказка,радвам се ако сам ти помогнал.Ще слагам голи каки по постовете да не ги пропускаш вече.
:
:
:
:
:
.
#14
Публикувано 18 декември 2006 - 13:59
смених ги
утре ще пиша дали ги прави пак проблемите
иначе два О-пръстена за 8 кинта
edit: сега на пребиране от работа на студена кола нямаше и помен от проблемът
ще видя и утре сутринта как е преди да се радвам толкова
и все пак прегледа на предпазителите /бушоните/ даде много добри резултати
вече си имам работеща запалка и управление на парното
освен това намерих и един изваден вакум на реглажа на фаровете та вече съм с реглаж
BENZBOSS пусни едно лс като си заидваш да пием по едно /няколко пъти/
:
утре ще пиша дали ги прави пак проблемите
иначе два О-пръстена за 8 кинта
edit: сега на пребиране от работа на студена кола нямаше и помен от проблемът
ще видя и утре сутринта как е преди да се радвам толкова
и все пак прегледа на предпазителите /бушоните/ даде много добри резултати
вече си имам работеща запалка и управление на парното
освен това намерих и един изваден вакум на реглажа на фаровете та вече съм с реглаж
BENZBOSS пусни едно лс като си заидваш да пием по едно /няколко пъти/
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#15
Публикувано 18 декември 2006 - 20:20
Нямаш нерви,аз само да си дойда ще падна под масата.В тая държава сам се консервирал,от 3 пиенета и сам долу,та няма да излезе дебело насмyкването.
Дано не ти прави проблем повече,но това му беше проблема и на ония които беше писал темата в другия форум.
Дизела хич не обича въздух в системата,аз по такава причина на камъните пред Сан Франциско щях да се метна,но това друга тема.
Скъсай и гъза сега,ще нервира значи.
Дано не ти прави проблем повече,но това му беше проблема и на ония които беше писал темата в другия форум.
Дизела хич не обича въздух в системата,аз по такава причина на камъните пред Сан Франциско щях да се метна,но това друга тема.
Скъсай и гъза сега,ще нервира значи.
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА







