Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

EDC? Що за животно е товаПроблем с C 220D


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 декември 2006 - 20:04

Здравейте,
от скоро ми се появи някакъв странен проблем с колата /C 220D w202/
сутрин като я запаля и пали от раз и след 15-20сек. изгасва
по някога първо светва жълта лампичка EDC /за която мисля че е електроник дизел контрол/ а понякога не
след това запалва но малко по трудно но все пак запалва
после докато си карам и още не е загряла пак светва тая лампичка EDC и колата се разкряква губи мощност /или влиза в някъв сервиз режим и аз не знам/ и това е докато не я изгася и запаля пак
после може и да го повтори а може и цял ден да си карам без горния проблем

същото го прави и вечер като се прибирам и ако не съм карал през деня /съответно е студена/

някакви идеи?

мерси

само да допълня
колата е със сменени абсолютно всички консумативи
в момента я карам с добавка за изчистване на дюзите /като си мислех че е от тях/
сега взех и една на кастрол и утре ще я пробвам и нея
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#2 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 15 декември 2006 - 20:40

Сега - отиваш до магазина,купуваш една бутилка ракия и я скриваш някъде,като се видим я вадиш и черпиш. ;)

Черпиш ето защо - намираш си буshона за ЕДС което я някаква помпа,бушона не го знам кой е,но ако е изгорял точно това ще ти прави колата.Сменяш го,форсираш я и ще ти изгасне лампата,после караш и чакаш с ракията.

http://www.boschauto...es1.asp?c=2&d=3

Те ти помпата какво прави.Ако те мързи и бушона ще ти намеря къде е.
  • 0
.

#3 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 декември 2006 - 21:53

Баце ако се оправи със смяната на бушонче

не можеш да изпиеш толкова Троянска колкото имам :)

все пак ако е изгорял предпазителя /бушона/ на EDC не би ли трябвало да го прави тоя номер постоянно
в смисъл тя колата след като си влезе в работна темп. и не го прави

четох по разни форуми за тоя проблем но никъде нищо конкретно не намерих

утре ще проверя всички бушони и ще пиша дали е от това
и ако наистина се оправи от това считай че имаш едно напиване от мен

ето ако ти се чете
http://www.mbclub.co...read.php?t=4783
http://www.mercedesf.../m_52821/tm.htm
http://forums.merced...ead.php?t=13312
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#4 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 декември 2006 - 02:48

Пиенето лесно,аз съм си наумил да набера доста оферти за пиене и после да си идвам......... :yahoo:

Аз имам още един въпрос - някой да е сипвал погрешка бензин в колата или да и е свършвала нафтата???Казваш,че консумативите са и сменени.Това кога се появи - преди да сложиш тая добавка за дюзите или след това,че тук хвърчат идеи,че може да е от кофти гориво както и леко задънен горивен филтър.Да не са ти набутали кофти филтър и след това да е почнала да ти прави номера????Дай повече инфо,че изчетох интернета и какви ли не магарии има там.
  • 0
.

#5 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 декември 2006 - 08:31

Пиенето лесно,аз съм си наумил да набера доста оферти за пиене и после да си идвам.........  :yahoo:

:ok: :ok: :ok:



Аз имам още един въпрос - някой да е сипвал погрешка бензин в колата или да и е свършвала нафтата???


от както я имам /вече почти месец/ колата се кара само на алпин дизел от омв
нафтата не е свършвала никога /през повечето време резервоара е пълен до горе/
а бензин не вярвам някой да е налял

Казваш,че консумативите са и сменени.Това кога се появи - преди да сложиш тая добавка за дюзите или след това,че тук хвърчат идеи,че може да е от кофти гориво както и леко задънен горивен филтър.

консумативите бяха сменени още като взех колата /лично аз съм си сменил всичко/
и проблема го нямаше
появи се по късно и първото което си помислих беше че е кофти филтърът
смених го с оригинален от ивай джет но проблема продължи
след това налях добавката за изчистване на дюзи и дори още съм с нея

остана ми още малко гориво но утре ще сменя пак горивния и ще сложа добавката на кастрол

Да не са ти набутали кофти филтър и след това да е почнала да ти прави номера????Дай повече инфо,че изчетох интернета и какви ли не магарии има там.


не ми се вярва да съм сложил кофти филтър

другото което ми направи впечатление е че по маркучите които влизат и излизат от филтърът има доста мехурчета с въздух /не знам дали е нормално тъй като това ми е първия дизел/

ако засмуква въздух от някъде не е ли проблем това

сори че ти разкъсах така поста
но ми е по лесно да отговарям :)
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#6 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 декември 2006 - 08:46

А на мен да чета. :ok:

Това с въздуха в маркучите го срешнах в един пост от тукашен форум,ма ба ли го къде беше.Е сега пак почвам да търся,че познат ми звучи проблема,но аз какво ли не изчетох.Дръж така,почвам да ровя пак.
  • 0
.

#7 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 декември 2006 - 09:01

мерси приятелю

аз отивам на работа но ще следя темата от там когато мога

днес ще прегледам всички бушони и един два сензора за които четох че се разваляли

btw освен горе в дясно под капака там където е ECU-то имали другаде конектор за тестер
там нещо не ме пуска да видя грешките
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#8 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 декември 2006 - 09:04

Нова идея,знам,че искаш бързо и лесно да стане,ма няма как от 10 000+ километра.Ако имаш инжектор които тече и не държи налягане може да влезе въздух в системата и по този начин да ти прекъсва в началото.Това идея ЕДНО,продължавам да чета.

Конектор за тестера незнам къде има,аз карам една на която тестера сам аз.Ако попадна обаче на нещо,ще ти го копна да имаш идеи и да се мъчиш на воля. :D
  • 0
.

#9 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 декември 2006 - 09:33

Ново двайсе - тук се споменава за някакви уплътнения на горивните маркучи които се нацепват и от там влиза въздух в системата.Има някаква логика когато колата е студена да изпуска,а когато загрее да уплътни при омекването / да са таковам в обяснителя ма на...../ както и при работа да издуха въздуха в системата.Четеш го езика,те ти го на тепсия и гледай да не те изгонят от бачкане ако не си шеф там.

http://www.mercedess...ead.php?t=94173
  • 0
.

#10 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 декември 2006 - 20:59

КОлега, търси въздуха!!!
Не е нормално да има такива въздушни мехурчета в горивопровода.
Не разчитай на добавките да го оправят това

Успех!!!

мерси

намерих от къде вкарва въздух
О-пръстенчето на щуцера на филтъра е заминало и от там идва всичко
лошото е че няма от къде да го взема по това време
но в понеделник ще го взема и сменя
надявам се с това да се приключи с проблемите
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#11 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 декември 2006 - 21:11

Карай при майстора които ти е сменял филтъра или майстора си ти? :D :yahoo:

Нафтовата печка никак не обича въздух в системата.Твойта поне има датчик и ти е свeтнала лампата,е изкара ти акала,но поне знаеш от какво е. :welldone:
  • 0
.

#12 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 декември 2006 - 22:01

Карай при майстора които ти е сменял филтъра или майстора си ти?

майсторът съм си аз но в случая нямам вина
показвам за какво иде реч

Публикувано изображение

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>sorry за качеството, от телефон е</span>
в края на тия две пластмаски дето влизат в плочката има О-пръстени
единия който е на входа към помпата пропуска въздух и е много вероятно проблема да е от това
в понеделник ще ги сменя и ще знам

благодаря на всички помогнали до тук :welldone:

ъъъм аз съм блял днес яко
сега виждам този пост и линк в който обясняват точно за тия О-пръстени

Ново двайсе - тук се споменава за някакви уплътнения на горивните маркучи които се нацепват и от там влиза въздух в системата.Има някаква логика когато колата е студена да изпуска,а когато загрее да уплътни при омекването / да са таковам в обяснителя ма на...../ както и при работа да издуха въздуха в системата.Четеш го езика,те ти го на тепсия и гледай да не те изгонят от бачкане ако не си шеф там.

http://www.mercedess...ead.php?t=94173


:welldone: my friend

ще пием Троянска с теб :ok:
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#13 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 декември 2006 - 22:34

Е те тва е приказка,радвам се ако сам ти помогнал.Ще слагам голи каки по постовете да не ги пропускаш вече. :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
  • 0
.

#14 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 декември 2006 - 13:59

смених ги :D
утре ще пиша дали ги прави пак проблемите
иначе два О-пръстена за 8 кинта :blink:

edit: сега на пребиране от работа на студена кола нямаше и помен от проблемът
ще видя и утре сутринта как е преди да се радвам толкова

и все пак прегледа на предпазителите /бушоните/ даде много добри резултати
вече си имам работеща запалка и управление на парното :)
освен това намерих и един изваден вакум на реглажа на фаровете та вече съм с реглаж :)

BENZBOSS пусни едно лс като си заидваш да пием по едно /няколко пъти/ :welldone:
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#15 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 18 декември 2006 - 20:20

Нямаш нерви,аз само да си дойда ще падна под масата.В тая държава сам се консервирал,от 3 пиенета и сам долу,та няма да излезе дебело насмyкването. :D

Дано не ти прави проблем повече,но това му беше проблема и на ония които беше писал темата в другия форум.

Дизела хич не обича въздух в системата,аз по такава причина на камъните пред Сан Франциско щях да се метна,но това друга тема.

Скъсай и гъза сега,ще нервира значи. :ph34r: :ph34r: :ph34r:
  • 0
.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни