Новият ми БенцЕдна кола направена с мерак!
Started by Вай Басо, 29 Dec 2011 - 19:43:04
195 replies to this topic
#16
Posted 29 December 2011 - 21:53
Евала бре човек, това е огромен труд, огромен мерак и зверси ентусиазъм! Колата изглежда феноменално!
#17
Posted 29 December 2011 - 22:05
Приятелю
Без твоята помощ,съвети,подкрепа нямаше да бъде същият Друже.
Още един път ,мерси момчета... СТРАШНО се радвам че ви харесва и отговаря на критериите на доста от взискателните колеги пишещи в темата.
Това е важно за мен!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#18
Posted 29 December 2011 - 22:19
Бате нещо бартерче за 210 .......за доплащането все ще се разберем.....не се знаем от вчера
П.С Моля Пацката, Пафката и Хамъра да се въздържат от коментар
Този пост ще го изтрия не искам да пълня темата със спам
П.С Моля Пацката, Пафката и Хамъра да се въздържат от коментар
Този пост ще го изтрия не искам да пълня темата със спам
By Batev
#19
Posted 29 December 2011 - 22:23
Бате, да забравим бартера, но специално ТИ, можеш да го вземеш по всяко време, да му се порадваш и да ми го върнеш, когато ти прецениш!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#20
Posted 29 December 2011 - 22:25
Бате нещо бартерче за 210 .......за доплащането все ще се разберем.....не се знаем от вчера
П.С Моля Пацката, Пафката и Хамъра да се въздържат от коментар
Този пост ще го изтрия не искам да пълня темата със спам
Не моа да се въздържа.
Казах ти че ще дойдеш рано или късно на нашето.
Бате,Васо,за бенца няма какво да коментирам знаеш ми мнението.
Този бенц трябва да го видят в Щутгарт.
Не хапи този,който може да те изяде.
#21
Posted 29 December 2011 - 22:28
Мога само да кажа, че това е уникална кола Евала за трруда, който си вложил в нея. Тази кола все едно сега излиза от завода
#22
Posted 29 December 2011 - 22:32
Доста си се потрудил
Браво
Добра работа
За теб ли си я правиш или рекламираш стоката си
Каква ще и е цената
Поздрави
Браво
Добра работа
За теб ли си я правиш или рекламираш стоката си
Каква ще и е цената
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#23
Posted 29 December 2011 - 22:50
Не бих се разделил лесно с него. Може би за много пари.
След месец, два,три ако имам късмет ще получа вече поръчаният номер СА 0124 /Днес жена ми попълни молба/ и ако имам още по голям късмет ще е някво изключение от серия БВ което пък ще си го тъкувам като 'Бай Васил'......за там също пари...........просто няма как. Колата не се продава!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#24
Posted 29 December 2011 - 23:08
хаааа мераклийска работа! честито и безаварийно!
Аз сигурно нямаше да я изкарвам от гаража.
Интересно ми тези пружини какви са? оригинални? афтър маркет? перфектната стойка!
Аз сигурно нямаше да я изкарвам от гаража.
Интересно ми тези пружини какви са? оригинални? афтър маркет? перфектната стойка!
#25
Posted 29 December 2011 - 23:10
Поклон пред ентусиазма ти колега. Страхотна кола. Сигурен съм, че ще те радва дълго и дано нищо не те раздели от нея
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#26
Posted 29 December 2011 - 23:15
Страхотия, ЕВАЛА за труда и старанието!
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#27
Posted 29 December 2011 - 23:21
Пружините са моя разработка,твърди, но ще ги сменя с по твърди, липсват фланци, обаче предстои. ЕТ то е 41 и още когато ми ги изпрати моя Приятел Пацката 300, знаех че без фланец отзад няма да мине. Няма как, просто джантата му стой уникално и се замислям изобщо да не я сменям.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#28
Posted 29 December 2011 - 23:45
Бай Васко еваларка батеее...Простно много добре е станал Бенца и БРАВО за труда,който си вложил.Много безаварийни километри и много да те радва просто си ГоУем
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#29
Posted 29 December 2011 - 23:55
Уникална е станала 124-ката. Слагаш и един дървен волан като на Бубу и заспива. Тази кола е толкова изпипана в оригиналния си вид, че просто нямам думи.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.
#30
Posted 29 December 2011 - 23:59
ЕВАЛАТА Васе,бенца е супер.Като мине нова година ще дода да го видя на живо,ако е удобно разбира се.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users