run flat
Започната от G 55 AMG, 14 дек 2006 - 22:41:44
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 декември 2006 - 22:41
някй знае ли какво представляват гумите Рън Флат
#2
Публикувано 14 декември 2006 - 23:01
Ами това са гуми които могат доста добре да вървят дори да са спукани...имат май няква плътна гума ли, камера ли, прилепнала към джантата, която поема вибрациите
#4
Публикувано 18 декември 2006 - 20:43
.
#5
Публикувано 19 декември 2006 - 08:54
Това е по стара технология от Рън Флат.При тази технология която показваш се поставя допълнителен обръч на джантата което е супер неудобно за монтаж и демонтаж.При новата технология страничните бордове на гумите са усилени и позволяват движението да се извършва на тях с максимална скорост от 80км.ч И не по голям преход от 150-200км взависимост кои е производитела.
#6
Публикувано 19 декември 2006 - 09:09
Да,видях какво беше пуснал преди мен и се зачудих защо въпроса е въобще зададен след като е написано правилно и само трябва да го пуснеш на GOOGLE за да ти извади резултатите коита сам копнал.
Е за това говориш ти,просто не ми се ровеше допълнително,че даже и ред писано нямам.Е сега ще се опитам да намеря и по-голяма снимка.
Ето и последния модел при които не се налага да ги помпиш даже.Мишелин ги пробват в момента.
http://reviews.cnet....-6212283-1.html
Е за това говориш ти,просто не ми се ровеше допълнително,че даже и ред писано нямам.Е сега ще се опитам да намеря и по-голяма снимка.
Ето и последния модел при които не се налага да ги помпиш даже.Мишелин ги пробват в момента.
http://reviews.cnet....-6212283-1.html
.
#7
Публикувано 19 декември 2006 - 10:22
Зависи, PAX системата също си има предимства. Например, че използва съвсем нормални гуми. Докато на пазара има сигурно 5-10 модела RunFlat гуми, с PAX системата имаш избор между хиляди различни модели, с най-различни качества и цени.Това е по стара технология от Рън Флат.При тази технология която показваш се поставя допълнителен обръч на джантата което е супер неудобно за монтаж и демонтаж.
Между другото, за всички RunFlat системи е задължително наличието на система за автоматично следене на налягането в гумите. Това е така, защото нормален шофьор може изобщо и да не разбере, че някоя от гумите е спукана и да продължи да настъпва с 220, примерно
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#8
Публикувано 19 декември 2006 - 22:39
Обеснявам го така понеже се занимавам с автомобилни гуми и не ми е нужен гугала за тази информоцияДа,видях какво беше пуснал преди мен и се зачудих защо въпроса е въобще зададен след като е написано правилно и само трябва да го пуснеш на GOOGLE за да ти извади резултатите коита сам копнал.
]
#9
Публикувано 19 декември 2006 - 23:52
Не ставаше въпрос за теб,а за този който зададе въпроса.
Не се занимавам с гуми и ми се налага понякога да търся което ми е необходимо на мен.
Виж как е почнала темата,това вместо да го пише тук колегата,можеше да го пусне на GOOGLE,че даже и правилно е написал RUN FLAT,но от друга страна добре е направил,че нямаше да я има темаtа с противен случай.
Не се занимавам с гуми и ми се налага понякога да търся което ми е необходимо на мен.
Виж как е почнала темата,това вместо да го пише тук колегата,можеше да го пусне на GOOGLE,че даже и правилно е написал RUN FLAT,но от друга страна добре е направил,че нямаше да я има темаtа с противен случай.
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни