Както знаете резервоара е разделен на две полувини като има преливник между тях. Горивото от първата полувина отива до двигателя, а от там обратната нафта отива във втората полувина, като тя трябва да прелива в първата. Е да ама не. Когато горивото в първата полувина свърши, колата гасне и няма палене. Тоест не мога да карам колата с гориво по-малко от половин резервоар. Смених преливника в резервоара, но проблема остава? Някой някакви идеи?
Интересен проблем с W209по горивната система?
Started by Grozdanov, 28 Dec 2011 - 17:59:55
4 replies to this topic
#1
Posted 28 December 2011 - 17:59
#2
Posted 28 December 2011 - 20:20
Смени помпата.
#3
Posted 13 January 2012 - 10:47
Коя помпа колега? В резервоара помпа няма. Може да има проблем в подкачващата помпа.Смени помпата.
Edited by Grozdanov, 13 January 2012 - 16:36 .
#4
Posted 09 February 2012 - 19:02
Имам същия проблем и аз. Когато нафтата намалее (в последната четвъртина) и колата работи повече време на място (около час примерно), изгасва и няма запалване след това. Имам 5 литра нафта в багажника, наливам е в резервоара и след около десетина завъртания, колата пали отново. Съмнявам се проблема да не би да е в подкачващата помпа и когато колата работи на място да няма хубаво налягане, следователно като се прехвърли обратната нафта само в едната полувина на резервоара, другата остава празна и колата гасне. Някой да има информация по този проблем?
#5
Posted 10 July 2012 - 16:24
Здравейте,
Смених подкачващата помпа, но проблема остана. Някой да има идеи?
Смених подкачващата помпа, но проблема остана. Някой да има идеи?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users