W211 - дърпа на ляво при спиране
Започната от sv_genov, 26 дек 2011 - 14:22:47
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 декември 2011 - 14:22
Здравейте,
вчера забелязах, че при по-рязко натискане и при по-висока скорост се получава едно теглене на ляво....Звучи ми доста притеснително, т.като при тоя SBC и най-малкия проблем е доста скъп.
По време на сервизната седмица в Балканстар ми казаха, че задните накладки и дискове са за смяна, т.като накладките в ляво са много по-износени от тези в дясно. Възможно ли е да има някаква връзка с "дърпането" на ляво? Чудя се дали да сменя накладки/дискове и след това да търся проблема с дърпането или по-скоро не са свързани проблемите?
Предварително благодаря!
Поздрави!
вчера забелязах, че при по-рязко натискане и при по-висока скорост се получава едно теглене на ляво....Звучи ми доста притеснително, т.като при тоя SBC и най-малкия проблем е доста скъп.
По време на сервизната седмица в Балканстар ми казаха, че задните накладки и дискове са за смяна, т.като накладките в ляво са много по-износени от тези в дясно. Възможно ли е да има някаква връзка с "дърпането" на ляво? Чудя се дали да сменя накладки/дискове и след това да търся проблема с дърпането или по-скоро не са свързани проблемите?
Предварително благодаря!
Поздрави!
#2
Публикувано 26 декември 2011 - 17:47
вчера забелязах, че при по-рязко натискане и при по-висока скорост се получава едно теглене на ляво....Звучи ми доста притеснително, т.като при тоя SBC и най-малкия проблем е доста скъп.
По време на сервизната седмица в Балканстар ми казаха, че задните накладки и дискове са за смяна, т.като накладките в ляво са много по-износени от тези в дясно. Възможно ли е да има някаква връзка с "дърпането" на ляво? Чудя се дали да сменя накладки/дискове и след това да търся проблема с дърпането или по-скоро не са свързани проблемите?
Колега износването на дисковете и накладките са свързани с проблема ти.Бих ти препоръчал да отидеш в сервиза на Лазо и Хари и там работата ще заспи.Те ще се погрижат нежно и грижовно за твоя Бенц
Сервиза се намира в Люлин.Ето тук има карта къде се намира
By Batev
#3
Публикувано 26 декември 2011 - 17:50
Хубаво е да се огледа ходовата част отпред и по-специално тампона и шарнира на надлъжния носач, ако всичко е наред сваляй гумата и гледайте апарата. Ако вътрешната накладка е износена конусовидно, вероятно причината е спирачния апарат.
Често при смяната на накладки има възможност да се прехапе маншона на буталото и оттам, се сещаш какво става
Често при смяната на накладки има възможност да се прехапе маншона на буталото и оттам, се сещаш какво става
#4
Публикувано 27 декември 2011 - 10:14
Колеги, благодаря за бързите и конкретни отговори! Весели празници, а след това ще пиша какво се е оказало и дали проблема е отстранен! Днес пак направих един бърз тест - от 80 си спира на прав път без никакво дръпване. Като се замисля - май проблема се виждаше основно при ненапълно равна повърхност - лек завой или наклонено платно, така че се замислям за окачването.
Поздрави!
Поздрави!
#5
Публикувано 31 декември 2011 - 15:49
Оказа се, че по предницата има разбити:
2-та долни шарнира, като левия е доста по-зле от горния
ляв шарнир на горен носач
вътрешен и външен накрайник на кормилната рейка в дясно.
Ще трябва да се прави :-)
Иначе смених поне задните дискове и накладки.
2-та долни шарнира, като левия е доста по-зле от горния
ляв шарнир на горен носач
вътрешен и външен накрайник на кормилната рейка в дясно.
Ще трябва да се прави :-)
Иначе смених поне задните дискове и накладки.
#6
Публикувано 31 декември 2011 - 16:02
Е колега при всичките тея разбити неща не слушаш ли нещо чукане ?
By Batev
#7
Публикувано 03 януари 2012 - 16:10
Интересно, но нямаше никакво чукане/тропане. 2 седмици преди това бях в БС за техническо обслужване и там ми казаха само, че имам скъсан маншон на единия шарнир.
#8
Публикувано 03 януари 2012 - 22:00
Е колега при всичките тея разбити неща не слушаш ли нещо чукане ?
От долните шарнири друдно тропат, от накрайниците на рейката също, но от горния на носача си се чува доволно
Интересно, но нямаше никакво чукане/тропане. 2 седмици преди това бях в БС за техническо обслужване и там ми казаха само, че имам скъсан маншон на единия шарнир.
Ако не е вдигана на подемник, друдно ще ги хване тези неща
Явно си късметлия, защото има шарнирир където върви с целия носач
#9
Публикувано 03 януари 2012 - 22:09
според мен, колегата просто не се е заслушвал толкова много в колата, няма как да не тропа и да не чуе тампоните, поне ще усети "скърцане". А иначе да, късметлия си. Носач за 210 е 1200 лв в Ауто + за 211 сиг е по-скъп
#10
Публикувано 04 януари 2012 - 08:09
Колега,според мен, колегата просто не се е заслушвал толкова много в колата, няма как да не тропа и да не чуе тампоните, поне ще усети "скърцане". А иначе да, късметлия си. Носач за 210 е 1200 лв в Ауто + за 211 сиг е по-скъп
В авто+ са ти дали цена за носач плюс бонус кола към носача!
Най-много 300 кинта да е и то оборудван.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#11
Публикувано 04 януари 2012 - 10:04
+1 и сто лв даже отгоре ама преко сили.Колега,
В авто+ са ти дали цена за носач плюс бонус кола към носача!
Най-много 300 кинта да е и то оборудван.
#12
Публикувано 04 януари 2012 - 10:05
Сложих TRW части..... като цени са приемливи, остава да видим и като качество как са. Доста разочарован съм от Петко /сервиза на Околовръстен път към Калотина/. Нещо е променил ценообразуването си и съветвам всички, които мислят да го посетят първо да питат колко труд ще вложи в ремонта им :-) Аз по принцип го питам, но този път в бързането пропуснах и след това съжалих :-(
#13
Публикувано 04 януари 2012 - 10:33
Сложих TRW части..... като цени са приемливи, остава да видим и като качество как са. Доста разочарован съм от Петко /сервиза на Околовръстен път към Калотина/. Нещо е променил ценообразуването си и съветвам всички, които мислят да го посетят първо да питат колко труд ще вложи в ремонта им :-) Аз по принцип го питам, но този път в бързането пропуснах и след това съжалих :-(
Много са му кредитите и ...........и ич не му е лесно.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 04 януари 2012 - 11:04
Много са му кредитите и ...........и ич не му е лесно.
Предполагам, но до преди половин година му водех клиенти и силно го препоръчвах, а сега вече ще имам едно на ум.... Няма смисъл да се обясняваме, че така клиенти по-скоро се гонят. В крайна сметка цената за труд, която платих за смяна при него беше равна или близка на тази в БС.
#15
Публикувано 04 януари 2012 - 15:37
Предполагам, но до преди половин година му водех клиенти и силно го препоръчвах, а сега вече ще имам едно на ум.... Няма смисъл да се обясняваме, че така клиенти по-скоро се гонят. В крайна сметка цената за труд, която платих за смяна при него беше равна или близка на тази в БС.
Aa, изобщо не толерирам подобно отношение. Така е,често в напрежението човещината се пренебрегва, другарството се забравя..........па после криза било,клиентите изчезнали и си евало майката,шаш! Ми така ще е.
Тънка е тая работа.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни