Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Претрисане на дизелМени оборотите на точни интервали


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 tempomat

tempomat

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 22 декември 2011 - 09:37

Здравейте колеги,
отскоро карам s203 CDI и забелязвам следният странен проблем. Като запаля колата няма проблем - работи си равномерно. Като стигне около 55-60 градуса почва на точни интервали да претриса, сваля оборотите и пак ги качва през няколко секунди. После като качи над 70-75 си се оправя и пак си работи равномерно. Някой, ако има идеи ще съм благодарен ?

Поздрави.
  • 0

#2 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 декември 2011 - 10:59

Колега по принцип тези претрисания са характерни за дюзите, но една Стар Диагноза от кадърен майстор ще свърши добра работа :)
  • 1
Публикувано изображение

By Batev

#3 tempomat

tempomat

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 31 декември 2011 - 11:15

Има развитие, ако на някой му е интересно, ходих в BOSCH SUPER DIESEL, на диагностиката излезна нестабилно налягане в рейката. За дюзите казаха, че са в норма. Смених регулатора, но на друго място, понеже го нямаха наличен и има разлика. Сега пропаданията са с по-малка амплитуда и в по-тесен температурен диапазон. След Нова година, пак ще ходя да видим сега какво става.

Весели празници :)
  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 декември 2011 - 12:14

Най-вероятно е дюза колега.Ако е заминал регулатора на налягането е характерно полюшване на мотора докато е студен,но след това се оправя.По принцип диагностицира се докато го прави леко се почуква по датчика,ако се оправи значи е от него.Вътре има една съчма,която от хубавото гориво корозира и спира да се върти свободно,и засяда за определено време.Ти така или иначе си го сменил,но внимавай да не те накарат да сменяш(поправяш)повече от една дюза.Смени първо дюзата с най-големи отклонения и виж как ще се държи колата.Дюзите се конпенсират една друга така че няма как да показват едни и същи показатали при няколко поредни измервания.Виж отиди при някой който се занимава профилирано с дизелова горивна апаратура,остави ги тия БОШ.Ползвай съдействие от колегите от София.

Този пост е редактиран от daimler1: 31 декември 2011 - 12:16

  • 0

#5 tempomat

tempomat

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 03 януари 2012 - 12:17

Най-вероятно е дюза колега.Ако е заминал регулатора на налягането е характерно полюшване на мотора докато е студен,но след това се оправя.По принцип диагностицира се докато го прави леко се почуква по датчика,ако се оправи значи е от него.Вътре има една съчма,която от хубавото гориво корозира и спира да се върти свободно,и засяда за определено време.Ти така или иначе си го сменил,но внимавай да не те накарат да сменяш(поправяш)повече от една дюза.Смени първо дюзата с най-големи отклонения и виж как ще се държи колата.Дюзите се конпенсират една друга така че няма как да показват едни и същи показатали при няколко поредни измервания.Виж отиди при някой който се занимава профилирано с дизелова горивна апаратура,остави ги тия БОШ.Ползвай съдействие от колегите от София.


Точно така се държи - докато е студена има "полюшване", което сега, след смяната на регулатора, е доста по-малко, но пак остана. Като загрее си работи и не мърда. Но явно ще търся и друго мнение, освен на БОШ СУПЕРДИЗЕЛ, бяха ми ги препоръчали, а то има логика - нали всичко в тоя Мерцедес е БОШ (горивна система, ABS, ESP и т.н.) ?
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни