Претрисане на дизелМени оборотите на точни интервали
Started by tempomat, 22 Dec 2011 - 09:37:24
4 replies to this topic
#1
Posted 22 December 2011 - 09:37
Здравейте колеги,
отскоро карам s203 CDI и забелязвам следният странен проблем. Като запаля колата няма проблем - работи си равномерно. Като стигне около 55-60 градуса почва на точни интервали да претриса, сваля оборотите и пак ги качва през няколко секунди. После като качи над 70-75 си се оправя и пак си работи равномерно. Някой, ако има идеи ще съм благодарен ?
Поздрави.
отскоро карам s203 CDI и забелязвам следният странен проблем. Като запаля колата няма проблем - работи си равномерно. Като стигне около 55-60 градуса почва на точни интервали да претриса, сваля оборотите и пак ги качва през няколко секунди. После като качи над 70-75 си се оправя и пак си работи равномерно. Някой, ако има идеи ще съм благодарен ?
Поздрави.
#2
Posted 22 December 2011 - 10:59
Колега по принцип тези претрисания са характерни за дюзите, но една Стар Диагноза от кадърен майстор ще свърши добра работа
By Batev
#3
Posted 31 December 2011 - 11:15
Има развитие, ако на някой му е интересно, ходих в BOSCH SUPER DIESEL, на диагностиката излезна нестабилно налягане в рейката. За дюзите казаха, че са в норма. Смених регулатора, но на друго място, понеже го нямаха наличен и има разлика. Сега пропаданията са с по-малка амплитуда и в по-тесен температурен диапазон. След Нова година, пак ще ходя да видим сега какво става.
Весели празници
Весели празници
#4
Posted 31 December 2011 - 12:14
Най-вероятно е дюза колега.Ако е заминал регулатора на налягането е характерно полюшване на мотора докато е студен,но след това се оправя.По принцип диагностицира се докато го прави леко се почуква по датчика,ако се оправи значи е от него.Вътре има една съчма,която от хубавото гориво корозира и спира да се върти свободно,и засяда за определено време.Ти така или иначе си го сменил,но внимавай да не те накарат да сменяш(поправяш)повече от една дюза.Смени първо дюзата с най-големи отклонения и виж как ще се държи колата.Дюзите се конпенсират една друга така че няма как да показват едни и същи показатали при няколко поредни измервания.Виж отиди при някой който се занимава профилирано с дизелова горивна апаратура,остави ги тия БОШ.Ползвай съдействие от колегите от София.
Edited by daimler1, 31 December 2011 - 12:16 .
#5
Posted 03 January 2012 - 12:17
Най-вероятно е дюза колега.Ако е заминал регулатора на налягането е характерно полюшване на мотора докато е студен,но след това се оправя.По принцип диагностицира се докато го прави леко се почуква по датчика,ако се оправи значи е от него.Вътре има една съчма,която от хубавото гориво корозира и спира да се върти свободно,и засяда за определено време.Ти така или иначе си го сменил,но внимавай да не те накарат да сменяш(поправяш)повече от една дюза.Смени първо дюзата с най-големи отклонения и виж как ще се държи колата.Дюзите се конпенсират една друга така че няма как да показват едни и същи показатали при няколко поредни измервания.Виж отиди при някой който се занимава профилирано с дизелова горивна апаратура,остави ги тия БОШ.Ползвай съдействие от колегите от София.
Точно така се държи - докато е студена има "полюшване", което сега, след смяната на регулатора, е доста по-малко, но пак остана. Като загрее си работи и не мърда. Но явно ще търся и друго мнение, освен на БОШ СУПЕРДИЗЕЛ, бяха ми ги препоръчали, а то има логика - нали всичко в тоя Мерцедес е БОШ (горивна система, ABS, ESP и т.н.) ?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users