Проблем - Не Пали !Моля, колеги, дайте съвет...
Започната от imexu, 21 дек 2011 - 12:58:09
24 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 декември 2011 - 12:58
Здравейте, колеги ! Карам Mercedes w203 CDI220 2001г. модел.
Доста теми изчетах по форума, но никъде не можах да открия отговор на моя проблем, затова реших и аз да пусна една тема.. Извинявам се предварително, ако вече има някаква подобна тема из форума !
От скоро (1 месец) имам следните проблеми( как така се струпаха всички едно след друго) - това, че колата въобще не иска да завърти и да запали.
Всичко започна с така:
1. Преди около от 2-3 месеца колата взе да прави следния проблем - не иска да пали от 1вия път, но почти винаги след 2-3я път палише но без никакво въртене на стартера и никакви грешки по бордовия комютър.. Така няколко седмици.. След което въобще спря да пали.... както и да е.. смених нов акомулатор - BOSCH 100am/h.
Колата взе дапали с 1вия път. Така 1 седмица...
2. След което започна да чука на стартер.. Айде правих и стартер.. Старият ми го рециклираха.. Направиха ми го.. и работи в момента на 100%, няма никакви проблеми с него... след което..
3. Карах така, с редовен стартер и акомулатор 3 дни, след ремонта на стартер.. АБСОЛЮТНО НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ ! И както изведнъж бях отишъл на гости в един приятел.. тука преди около месец.. Спирам пред тях колата - 6+ ! Никакви проблеми, никакви признаци за проблеми .. НИЩО ! Както и да е.. след гостенското, качвам се аз в колата и въртя ключа, контакт, изчаквам , въртя, паля... Включвам на скорост (автоматична скоростна кутия).. и тръгвам.. Веднага след което на борда ми изписва грешка - авариен режим.. влиза колата, перката тръгва на 2-ра степен директно.. и колата не ускорява повече от 1500 оборота.. Както и да е .. така изминавам около 1-2 км. и се прибирам до нас.. Тъй като беше около 1 часа през ноща,а и преди това е правила тоя проблем и аз си мислех, че бушон номер "53" - Електроника на двигателя.. се е скъсал и затова е в авариен режим колата ( А преди правеше тоя проблем, че звената на самобото бушонче бяха твърде раздалечени и крачетата на бушончетата и не правеха хубав контакт и се късаха).. и аз си мислех, че отново поради тая причина колата е в авариен режим.. След като спрях пред нас се пробвах на уличната лампа да проверя бушона - беше скъсан и го подмених.. На другия ден същото нещо без резултат.. И паля и отивам до центара за 15 мин. в авариен режим и се връщам веднага до нас да търся проблема.. сменях няколко бушона .. още щом сложа новия бушон, веднага щом дам на контакт и го къса ! Така няколко пъти.. След което ми се обадиха да ида отново до центара по работа спешно и аз затворих капака и се качвам в колата - давам комтакт, ПАЛЯ, включвам на скорост, пускам спирачката и колата изгасна.. ОТ ТОГАВА НЕ Е ПАЛЕНА и не знам защо не може да запали .. и какво става .. направо се побърквам..
От тогава въртя и не пали.. и къса бушона, въпросния номер "53".. В процес на развитие разбрах, че последно който майстор е барал кутията с бушоните (защото както казах по-горе и преди е правела този проблем с бушоните).. въпросния майстор е сложил 15А бушон, вместо да сложи 7,5А както го пише в книжката...
Ходих до няколко майстора тука в града (Аз съм от Пловдивски регион) и установихме, че някъде по колата нещо замасява.. ! и дава на късо, за това е късал бушона.. Лошото е че вече не изписва никаква грешкка на бора нито къса бушона.. само като дам контакт тръгва перката и колата НЕ ИСКА ДА ПАЛИ !!!
Установих, че проблема нито е в стартер, нито в акомулатора.. не е и в кабелите, които са под кутията с бушоните.. Някъде нещо замасява.. Четах доста теми във форума свързани с "не паленето" на w203, но никъде не отркрих отговор, за това реших и аз да пусна една тема с надеждата, че някой колега ще ми даде добър съвет.. Моля колеги помагайте, защото без кола не се издъжа просто вече повече от месец ! И направо се побърквам !
Поздрави ! Надявам се на интерес по темата от ваша страна, колеги !
Моля помогнете !
Доста теми изчетах по форума, но никъде не можах да открия отговор на моя проблем, затова реших и аз да пусна една тема.. Извинявам се предварително, ако вече има някаква подобна тема из форума !
От скоро (1 месец) имам следните проблеми( как така се струпаха всички едно след друго) - това, че колата въобще не иска да завърти и да запали.
Всичко започна с така:
1. Преди около от 2-3 месеца колата взе да прави следния проблем - не иска да пали от 1вия път, но почти винаги след 2-3я път палише но без никакво въртене на стартера и никакви грешки по бордовия комютър.. Така няколко седмици.. След което въобще спря да пали.... както и да е.. смених нов акомулатор - BOSCH 100am/h.
Колата взе дапали с 1вия път. Така 1 седмица...
2. След което започна да чука на стартер.. Айде правих и стартер.. Старият ми го рециклираха.. Направиха ми го.. и работи в момента на 100%, няма никакви проблеми с него... след което..
3. Карах така, с редовен стартер и акомулатор 3 дни, след ремонта на стартер.. АБСОЛЮТНО НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ ! И както изведнъж бях отишъл на гости в един приятел.. тука преди около месец.. Спирам пред тях колата - 6+ ! Никакви проблеми, никакви признаци за проблеми .. НИЩО ! Както и да е.. след гостенското, качвам се аз в колата и въртя ключа, контакт, изчаквам , въртя, паля... Включвам на скорост (автоматична скоростна кутия).. и тръгвам.. Веднага след което на борда ми изписва грешка - авариен режим.. влиза колата, перката тръгва на 2-ра степен директно.. и колата не ускорява повече от 1500 оборота.. Както и да е .. така изминавам около 1-2 км. и се прибирам до нас.. Тъй като беше около 1 часа през ноща,а и преди това е правила тоя проблем и аз си мислех, че бушон номер "53" - Електроника на двигателя.. се е скъсал и затова е в авариен режим колата ( А преди правеше тоя проблем, че звената на самобото бушонче бяха твърде раздалечени и крачетата на бушончетата и не правеха хубав контакт и се късаха).. и аз си мислех, че отново поради тая причина колата е в авариен режим.. След като спрях пред нас се пробвах на уличната лампа да проверя бушона - беше скъсан и го подмених.. На другия ден същото нещо без резултат.. И паля и отивам до центара за 15 мин. в авариен режим и се връщам веднага до нас да търся проблема.. сменях няколко бушона .. още щом сложа новия бушон, веднага щом дам на контакт и го къса ! Така няколко пъти.. След което ми се обадиха да ида отново до центара по работа спешно и аз затворих капака и се качвам в колата - давам комтакт, ПАЛЯ, включвам на скорост, пускам спирачката и колата изгасна.. ОТ ТОГАВА НЕ Е ПАЛЕНА и не знам защо не може да запали .. и какво става .. направо се побърквам..
От тогава въртя и не пали.. и къса бушона, въпросния номер "53".. В процес на развитие разбрах, че последно който майстор е барал кутията с бушоните (защото както казах по-горе и преди е правела този проблем с бушоните).. въпросния майстор е сложил 15А бушон, вместо да сложи 7,5А както го пише в книжката...
Ходих до няколко майстора тука в града (Аз съм от Пловдивски регион) и установихме, че някъде по колата нещо замасява.. ! и дава на късо, за това е късал бушона.. Лошото е че вече не изписва никаква грешкка на бора нито къса бушона.. само като дам контакт тръгва перката и колата НЕ ИСКА ДА ПАЛИ !!!
Установих, че проблема нито е в стартер, нито в акомулатора.. не е и в кабелите, които са под кутията с бушоните.. Някъде нещо замасява.. Четах доста теми във форума свързани с "не паленето" на w203, но никъде не отркрих отговор, за това реших и аз да пусна една тема с надеждата, че някой колега ще ми даде добър съвет.. Моля колеги помагайте, защото без кола не се издъжа просто вече повече от месец ! И направо се побърквам !
Поздрави ! Надявам се на интерес по темата от ваша страна, колеги !
Моля помогнете !
#2
Публикувано 21 декември 2011 - 15:51
Здравей Колега предлагам диагностика със Star diagnosa и 25годишен опит в авто-електроуслугите Ако желаеш ми се обади Антон
Този пост е редактиран от Subsonic: 21 декември 2011 - 16:24
Колега моля да си попълниш профила, за да знае колегата в кой град си. Търговските предложения - на лични съобщения.
#3
Публикувано 21 декември 2011 - 17:48
по всяка вероятност вече си успял да изгориш
ЕКУто и сега ти трябва добър електрончик
и да знае какво прави
ЕКУто и сега ти трябва добър електрончик
и да знае какво прави
#4
Публикувано 21 декември 2011 - 18:18
Акумулатора да не е bosch silver?
#5
Публикувано 21 декември 2011 - 18:42
Да, акомулатора е Bosh - Silver...
Какво искате да кажете с това "изгорял съм" ...
Къде може да е проблема?
По-специално към "ELTONY" дай ми някаква насока.. къде може да е проблема.. цена на решението.. и телефони за конатакти, ако си от район Пловдив..
Поздрави !
Какво искате да кажете с това "изгорял съм" ...
Къде може да е проблема?
По-специално към "ELTONY" дай ми някаква насока.. къде може да е проблема.. цена на решението.. и телефони за конатакти, ако си от район Пловдив..
Поздрави !
#6
Публикувано 21 декември 2011 - 18:56
Смени акумулатора и пиши резултата
#7
Публикувано 21 декември 2011 - 19:07
Има ли причина според теб, поради която да го сменям.. защото аз лично не мисля, че може да е от това.. в него има ток .. всичко е изрядно.. да не би точно тоя модел да са "лайна".. ?
#8
Публикувано 22 декември 2011 - 00:39
Има ли причина според теб, поради която да го сменям.. защото аз лично не мисля, че може да е от това.. в него има ток .. всичко е изрядно.. да не би точно тоя модел да са "лайна".. ?
Какво ти пречи да пробваш с друг?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 22 декември 2011 - 19:13
Здравей колега От Пловдив съм Ако ти гори бушона най вероятно да има претъркани кабели но и други причини–ЕКЮ
ЗА по-точна диагноза трябва да се види автомобила
Извинения за предния пост Телефона е в профила
ЗА по-точна диагноза трябва да се види автомобила
Извинения за предния пост Телефона е в профила
#10
Публикувано 23 декември 2011 - 22:01
Здравейте колеги, включвам се за да опиша и моя аналогичен проблем. Всичко беше точно до момента, в който реших да извадя колата (S203/2001/146 коня) от гаража и да отида до пазара. Ни 'мъ', ни 'шъ' - не пали! Завъртвам ключа, изчаквам да подгреят свещите, завъртам до край - чува се леко цъкване (на реле предполагам) и до там... проверих акумулатора показва 12,34V, мисля си за стартер, но не знам - миналата година го свалях и му правиха профилактика и смениха нещо по него и досега си работи без проблем... Ако имате идея как да я подкарам, моля помогнете...
#11
Публикувано 23 декември 2011 - 22:28
Здравейте колеги, включвам се за да опиша и моя аналогичен проблем. Всичко беше точно до момента, в който реших да извадя колата (S203/2001/146 коня) от гаража и да отида до пазара. Ни 'мъ', ни 'шъ' - не пали! Завъртвам ключа, изчаквам да подгреят свещите, завъртам до край - чува се леко цъкване (на реле предполагам) и до там... проверих акумулатора показва 12,34V, мисля си за стартер, но не знам - миналата година го свалях и му правиха профилактика и смениха нещо по него и досега си работи без проблем... Ако имате идея как да я подкарам, моля помогнете...
Време е да си смениш акумулатора.
#12
Публикувано 24 декември 2011 - 11:12
Разочарова момчето.Време е да си смениш акумулатора.
Това е работа на дядо Мраз,та нали сега е точния момент.
Никога не оставям магарето си в калта.
#13
Публикувано 24 декември 2011 - 11:31
Разочарова момчето.
Това е работа на дядо Мраз,та нали сега е точния момент.
А що.....това за него едва ли е разочарование.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 24 декември 2011 - 12:19
За мен преключил работата си акумулатор е разочарование.По принцип като направи кола така,натискам клаксона и е ясно,да речем акумулатор,ма ако свирни пък,работата мирише може би към стартера.
Никога не оставям магарето си в калта.
#15
Публикувано 24 декември 2011 - 12:41
Ако съдя по мен,за тебе знам че е разочарование. И аз предпочитам да си поправя нещо друго сам и да не давам парици за друга батерия.
Този пост е редактиран от бай Васил: 24 декември 2011 - 12:42
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни