Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем - Не Пали !Моля, колеги, дайте съвет...


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 imexu

imexu

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W203 220 CDI

Posted 21 December 2011 - 12:58

Здравейте, колеги ! Карам Mercedes w203 CDI220 2001г. модел.

Доста теми изчетах по форума, но никъде не можах да открия отговор на моя проблем, затова реших и аз да пусна една тема.. Извинявам се предварително, ако вече има някаква подобна тема из форума !

От скоро (1 месец) имам следните проблеми( как така се струпаха всички едно след друго) - това, че колата въобще не иска да завърти и да запали.
Всичко започна с така:

1. Преди около от 2-3 месеца колата взе да прави следния проблем - не иска да пали от 1вия път, но почти винаги след 2-3я път палише но без никакво въртене на стартера и никакви грешки по бордовия комютър.. Така няколко седмици.. След което въобще спря да пали.... както и да е.. смених нов акомулатор - BOSCH 100am/h.
Колата взе дапали с 1вия път. Така 1 седмица...
2. След което започна да чука на стартер.. Айде правих и стартер.. Старият ми го рециклираха.. Направиха ми го.. и работи в момента на 100%, няма никакви проблеми с него... след което..
3. Карах така, с редовен стартер и акомулатор 3 дни, след ремонта на стартер.. АБСОЛЮТНО НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ ! И както изведнъж бях отишъл на гости в един приятел.. тука преди около месец.. Спирам пред тях колата - 6+ ! Никакви проблеми, никакви признаци за проблеми .. НИЩО ! Както и да е.. след гостенското, качвам се аз в колата и въртя ключа, контакт, изчаквам , въртя, паля... Включвам на скорост (автоматична скоростна кутия).. и тръгвам.. Веднага след което на борда ми изписва грешка - авариен режим.. влиза колата, перката тръгва на 2-ра степен директно.. и колата не ускорява повече от 1500 оборота.. Както и да е .. така изминавам около 1-2 км. и се прибирам до нас.. Тъй като беше около 1 часа през ноща,а и преди това е правила тоя проблем и аз си мислех, че бушон номер "53" - Електроника на двигателя.. се е скъсал и затова е в авариен режим колата ( А преди правеше тоя проблем, че звената на самобото бушонче бяха твърде раздалечени и крачетата на бушончетата и не правеха хубав контакт и се късаха).. и аз си мислех, че отново поради тая причина колата е в авариен режим.. След като спрях пред нас се пробвах на уличната лампа да проверя бушона - беше скъсан и го подмених.. На другия ден същото нещо без резултат.. И паля и отивам до центара за 15 мин. в авариен режим и се връщам веднага до нас да търся проблема.. сменях няколко бушона .. още щом сложа новия бушон, веднага щом дам на контакт и го къса ! Така няколко пъти.. След което ми се обадиха да ида отново до центара по работа спешно и аз затворих капака и се качвам в колата - давам комтакт, ПАЛЯ, включвам на скорост, пускам спирачката и колата изгасна.. ОТ ТОГАВА НЕ Е ПАЛЕНА и не знам защо не може да запали .. и какво става .. направо се побърквам..
От тогава въртя и не пали.. и къса бушона, въпросния номер "53".. В процес на развитие разбрах, че последно който майстор е барал кутията с бушоните (защото както казах по-горе и преди е правела този проблем с бушоните).. въпросния майстор е сложил 15А бушон, вместо да сложи 7,5А както го пише в книжката...
Ходих до няколко майстора тука в града (Аз съм от Пловдивски регион) и установихме, че някъде по колата нещо замасява.. ! и дава на късо, за това е късал бушона.. Лошото е че вече не изписва никаква грешкка на бора нито къса бушона.. само като дам контакт тръгва перката и колата НЕ ИСКА ДА ПАЛИ !!!

Установих, че проблема нито е в стартер, нито в акомулатора.. не е и в кабелите, които са под кутията с бушоните.. Някъде нещо замасява.. Четах доста теми във форума свързани с "не паленето" на w203, но никъде не отркрих отговор, за това реших и аз да пусна една тема с надеждата, че някой колега ще ми даде добър съвет.. Моля колеги помагайте, защото без кола не се издъжа просто вече повече от месец ! И направо се побърквам !

Поздрави ! Надявам се на интерес по темата от ваша страна, колеги !

Моля помогнете !
  • 0

#2 ELTONY

ELTONY

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    S203 270CDI 2001

Posted 21 December 2011 - 15:51

Здравей Колега предлагам диагностика със Star diagnosa и 25годишен опит в авто-електроуслугите Ако желаеш ми се обади Антон :flagmbcb

Edited by Subsonic, 21 December 2011 - 16:24 .
Колега моля да си попълниш профила, за да знае колегата в кой град си. Търговските предложения - на лични съобщения.

  • 0

#3 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 21 December 2011 - 17:48

по всяка вероятност вече си успял да изгориш
ЕКУто и сега ти трябва добър електрончик
и да знае какво прави
  • 0

#4 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 21 December 2011 - 18:18

Акумулатора да не е bosch silver?
  • 0

logo-600-1002.png


#5 imexu

imexu

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W203 220 CDI

Posted 21 December 2011 - 18:42

Да, акомулатора е Bosh - Silver...
Какво искате да кажете с това "изгорял съм" ...
Къде може да е проблема?
По-специално към "ELTONY" дай ми някаква насока.. къде може да е проблема.. цена на решението.. и телефони за конатакти, ако си от район Пловдив..
Поздрави !
  • 0

#6 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 21 December 2011 - 18:56

Смени акумулатора и пиши резултата ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#7 imexu

imexu

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W203 220 CDI

Posted 21 December 2011 - 19:07

Има ли причина според теб, поради която да го сменям.. защото аз лично не мисля, че може да е от това.. в него има ток .. всичко е изрядно.. да не би точно тоя модел да са "лайна".. ?
  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 22 December 2011 - 00:39

Има ли причина според теб, поради която да го сменям.. защото аз лично не мисля, че може да е от това.. в него има ток .. всичко е изрядно.. да не би точно тоя модел да са "лайна".. ?



Какво ти пречи да пробваш с друг?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 ELTONY

ELTONY

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    S203 270CDI 2001

Posted 22 December 2011 - 19:13

Здравей колега От Пловдив съм Ако ти гори бушона най вероятно да има претъркани кабели но и други причини–ЕКЮ
ЗА по-точна диагноза трябва да се види автомобила
Извинения за предния пост Телефона е в профила
  • 0

#10 Даки

Даки

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бебето чудо W201/1984 и една W203/2001 комби красота

Posted 23 December 2011 - 22:01

Здравейте колеги, включвам се за да опиша и моя аналогичен проблем. Всичко беше точно до момента, в който реших да извадя колата (S203/2001/146 коня) от гаража и да отида до пазара. Ни 'мъ', ни 'шъ' - не пали! Завъртвам ключа, изчаквам да подгреят свещите, завъртам до край - чува се леко цъкване (на реле предполагам) и до там... проверих акумулатора показва 12,34V, мисля си за стартер, но не знам - миналата година го свалях и му правиха профилактика и смениха нещо по него и досега си работи без проблем... Ако имате идея как да я подкарам, моля помогнете...
  • 0

#11 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 23 December 2011 - 22:28

Здравейте колеги, включвам се за да опиша и моя аналогичен проблем. Всичко беше точно до момента, в който реших да извадя колата (S203/2001/146 коня) от гаража и да отида до пазара. Ни 'мъ', ни 'шъ' - не пали! Завъртвам ключа, изчаквам да подгреят свещите, завъртам до край - чува се леко цъкване (на реле предполагам) и до там... проверих акумулатора показва 12,34V, мисля си за стартер, но не знам - миналата година го свалях и му правиха профилактика и смениха нещо по него и досега си работи без проблем... Ако имате идея как да я подкарам, моля помогнете...


Време е да си смениш акумулатора.
  • 0

logo-600-1002.png


#12 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 24 December 2011 - 11:12

Време е да си смениш акумулатора.

:roflРазочарова момчето.

Това е работа на дядо Мраз,та нали сега е точния момент.



  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#13 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 24 December 2011 - 11:31

:roflРазочарова момчето.

Това е работа на дядо Мраз,та нали сега е точния момент.






А що.....това за него едва ли е разочарование. ;)



  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#14 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 24 December 2011 - 12:19

За мен преключил работата си акумулатор е разочарование.По принцип като направи кола така,натискам клаксона и е ясно,да речем акумулатор,ма ако свирни пък,работата мирише може би към стартера.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#15 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 24 December 2011 - 12:41

Ако съдя по мен,за тебе знам че е разочарование. И аз предпочитам да си поправя нещо друго сам и да не давам парици за друга батерия.Публикувано изображение

Edited by бай Васил, 24 December 2011 - 12:42 .

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users