Спряха да мигат мигачите при отключване и заключване..???
Започната от svenchev, 17 дек 2011 - 10:44:27
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 декември 2011 - 10:44
Здравейте колеги.Вчера като излязох от колата (мерцедес мл 270 цди 2001г)и заключих....мигачите не мигнаха. По принцип като заключа могат три пъти а като отключа един.Пробвах няколко пъти,никакъв резултат.Веднъж пак бяха спрели и се оправиха от самосебеси.
Мисля че е някой кабел но нямам идея каде да погледна.......Някой има ли некаква идея...???
Мисля че е някой кабел но нямам идея каде да погледна.......Някой има ли некаква идея...???
#2
Публикувано 17 декември 2011 - 17:07
Не мигат три пъти, ако някоя ключалка не хубаво затворена, въпреки това се заключва.
Най-често тази на багажника, пробвай да го отвориш и затвориш пак и тогава виж дали ще стане,
огледай и вратите дали са хубаво затворени
Най-често тази на багажника, пробвай да го отвориш и затвориш пак и тогава виж дали ще стане,
огледай и вратите дали са хубаво затворени
#3
Публикувано 17 декември 2011 - 17:15
Пробвах...отварях затварях...не проработва.Днес ходих да пазарувам и като спрях пред един от магазините и заключих проработиха...мигаха си както трябва....но като се прибрах пак отказаха.
#4
Публикувано 18 декември 2011 - 17:33
когато не мигат не позволява да се вкл,алармата ! виж бравите и на преден и заден капак .
ML- W163-W164 - AMG
#5
Публикувано 18 декември 2011 - 18:54
Вдигаш капака и в дясно където са бушоните проверяваш реле номер 4,7и 14 за лоша връзка,вадиш го и го слагаш пак провери и бушоните.
#6
Публикувано 18 декември 2011 - 19:33
Утре сутринта ще пробвам и ще пиша пак...Благодаря предварително.
Този пост е редактиран от svenchev: 18 декември 2011 - 19:35
#7
Публикувано 18 декември 2011 - 19:44
Пробвай да напръскаш ключалките с ВД-40 и ги огледай добре
#8
Публикувано 20 декември 2011 - 12:39
Проверих всички релета и бушони..работят си.... и ключалките си работят идеално....Незнам вече,вчера следобяд като заключвах и отключвах си мигаха както трябва...сега пак не работят.
#9
Публикувано 20 декември 2011 - 14:44
колега Венчев, имал съм подобен проблем, много вероятно е да имаш някъде светеща крушка, която да хаби акумулатора. Ако имаш крушки в долната част на вратите, които светят в краката при излизане - много трудно се заблеязва, има вариант да не се натиска чопчето за затваряне на вратата и колата си мисли, че е отворена и крушката си свети. Случи се така, защото аз сам си регулирах вратата 
Успех
Успех
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#10
Публикувано 22 декември 2011 - 14:05
Нямам проблем с акумулатора.......Проблема ми е като заключвам и отключвам не ми мигат мигачите....Понякога мигат понякога не мигат.
Не е болка за умиране но се дразня много когато нещо не е както трябва да е...
Не е болка за умиране но се дразня много когато нещо не е както трябва да е...
#11
Публикувано 29 декември 2011 - 18:36
#12
Публикувано 29 декември 2011 - 23:26
И при мен става същото...
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#13
Публикувано 30 декември 2011 - 09:21
Ако проблема не е в бушони и релета, трябва да е някоя от ключалките.
Нещо явно заяжда по механизма
Нещо явно заяжда по механизма
Този пост е редактиран от drjivago: 30 декември 2011 - 09:22
#14
Публикувано 30 декември 2011 - 10:53
Вратите може да провериш по следният начин.
Даваш на вторият контакт с ключа и започваш да отваряш и затваряш всяка една от петте врати , като си оставил интериорното освтление да свети при отворена врата. Така ще видиш дали при всичките врати светва когато е отворена и загасва, когато я затвориш.
И още нещо имаш ли случайно фабрична аларма ?
Даваш на вторият контакт с ключа и започваш да отваряш и затваряш всяка една от петте врати , като си оставил интериорното освтление да свети при отворена врата. Така ще видиш дали при всичките врати светва когато е отворена и загасва, когато я затвориш.
И още нещо имаш ли случайно фабрична аларма ?
#15
Публикувано 30 декември 2011 - 17:46
Вратите ги проверих.....осветлението си светва и огасва както трябва.Алармата е оригинална.Когато купих колата мигачите не мигаха при отключване и заключване.Началото на лятото се оправиха от самосебеси и работеха до сега както трябва.Сега понякога мигат само при заключване а като отключа не.....или обратно....а в момента пълен мрак.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








