проблем с турбото на С 220цди
Започната от Stasho, 14 дек 2011 - 20:59:03
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 декември 2011 - 20:59
Здравеите на всички, от скоро сам собственик на C220cdi W203 колата е с нова турбина от 3.2цди понеже старата е била сдухана и стария собственик решил че като сложи по голяма турбина ще варви повече но уви колата варви като чист дизел в ниските обороти много е тромава турбото надува чак от 2000,2500 оборота и ми се струва че не надува както трябва по колата са сменени освен турбото дебитомер смукателни траби регулатор на рейката за високо налягане и дузите са отремонтирани и колата пак не варви както требва ако някой може да помогне ще ви бада много благодарен
#2
Публикувано 16 декември 2011 - 20:22
Отиди да ти я чипосат (ремапнат), тогава може и наистина да тръгне повече, ама да бъзикаш само хардуера без да пипнеш електрониката и да чакаш да тръгне.. няма да стане Честито за мерцедеса и добре дошъл в клуба :P
Follow your own star...
#3
Публикувано 16 декември 2011 - 21:58
Остави проблема , като знаеш , какво е правено по колата защо си я взел :?
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#4
Публикувано 16 декември 2011 - 23:14
бате тебе ти трябва един "ремап" сиреч чип тунинг / пренастройка и ще тръгнеш
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#5
Публикувано 16 декември 2011 - 23:32
квото и да и се прави--няма да стане..
от 3,2 дурбото е с по голям вход и предполагам по голям диаметър на турбинното колело. И от там е нужен по-голям дебит на изгорелите газове за да развъртят турбината от 1800об. А 4 цилиндровия мотор го няма.Ще върви, ама след 2200-2300.
Иначе може да се направи да върви и повече, заради по-мощната турбина, но в ниските, пак ше е гроб.
от 3,2 дурбото е с по голям вход и предполагам по голям диаметър на турбинното колело. И от там е нужен по-голям дебит на изгорелите газове за да развъртят турбината от 1800об. А 4 цилиндровия мотор го няма.Ще върви, ама след 2200-2300.
Иначе може да се направи да върви и повече, заради по-мощната турбина, но в ниските, пак ше е гроб.
#6
Публикувано 16 декември 2011 - 23:50
Теория човече - 6 + ама на практика подкарахме Лагуна с Дци мотор с турбина от 3,2 ЦДИ .. без да се сменя каквото и да е .. даже и фланец не се прави
Едно ремапче и колата върви на поразия Няма проблеми с ниски - високи и тн
По думите на собственика доста повече от преди
Едно ремапче и колата върви на поразия Няма проблеми с ниски - високи и тн
По думите на собственика доста повече от преди
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#7
Публикувано 18 декември 2011 - 13:29
Съжалявам за офтопика, но винаги съм се чудил на w202 220 cdi дали ще пасне турбо от 270cdi или 320cdi.
Иначе смятам, че колегите са прави относно ремап-а. За да се развърти по-голямото турбо, ти е нужен по-голям дебит на изгорелите газове. Тъй като след ремап-а на компютъра се задава да впръсква повече гориво, ето ти ги и повечето изгорели газове. Успех!
Иначе смятам, че колегите са прави относно ремап-а. За да се развърти по-голямото турбо, ти е нужен по-голям дебит на изгорелите газове. Тъй като след ремап-а на компютъра се задава да впръсква повече гориво, ето ти ги и повечето изгорели газове. Успех!
#8
Публикувано 18 декември 2011 - 13:51
Според мен може и е напълно възможно
Само трябва да се погледне закрепването на турбината дали не е различко , ако е просто се прави ново
Само трябва да се погледне закрепването на турбината дали не е различко , ако е просто се прави ново
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни