Трудно затваряне на вратитеЕ200 W124
Started by pitona, 11 Dec 2011 - 12:53:31
19 replies to this topic
#1
Posted 11 December 2011 - 12:53
Здравейте, може би съм единствения с такъв проблем, но от както съм взел колата вратите се затварят с доста тряскане. Отначало реших, че това се дължи на факта, че не е карана много време, но пък вече минаха 6 месеца и няма почти никаква разлика. Качвал съм се в много други такива мерцедеси и вратите им се затварят перфектно без да блъскаш като откачен. Всеки човек, който возя и не успява да затвори вратата от раз. Това започна леко да ме нервира вече
Какво е решението на този проблем? Трябва ли да се разглобяват механизмите? Пробвах да ги удавя с ВД40, но сякаш нямаше ефект. Все си мисля, че трябва да гресирам някоя част, но не съм сигурен коя. Благодаря предварително за отговорите!
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#2
Posted 11 December 2011 - 12:57
Това на затворени прозорци ли е?Ако е,отвори малко един от прозорците, и опитай да затвориш врата и ще видиш резултата.Това се дължи на доброто уплътнение на Купето.Ето защо като си вътре в колата, сякаш света около теб изчезва.
Edited by Васил Колев, 11 December 2011 - 12:57 .
#3
Posted 11 December 2011 - 19:06
Проблема си е и при затворени и при отворени прозорци
Според мен проблема е в самите брави, ако мога така да ги нарека. Дали ако пръсна с течна грес нещата ще се подобрят?
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#4
Posted 11 December 2011 - 22:10
Абе малко е шлехт тая ралта с греста щото ще се омаже и мъжкото от механизма а то е на колонката и мое да береш кавга от жена ти............има вариант всеки втори с по дълга дреха да го обрише с гъзо и да лекьоса некой 'Лакост'.
Като ги затвориш еднакви ли са им горните фуги?
Огледай елемента на колонката и виж от коя страна се отпечатал отговора на болката ти от триенето.
и ако не са виснали в пантите...... торкс и леко реглажче от същият.
Като ги затвориш еднакви ли са им горните фуги?
Огледай елемента на колонката и виж от коя страна се отпечатал отговора на болката ти от триенето.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Posted 12 December 2011 - 03:19
Абе малко е шлехт тая ралта с греста щото ще се омаже и мъжкото от механизма а то е на колонката и мое да береш кавга от жена ти............има вариант всеки втори с по дълга дреха да го обрише с гъзо и да лекьоса некой 'Лакост'.
Като ги затвориш еднакви ли са им горните фуги?
Огледай елемента на колонката и виж от коя страна се отпечатал отговора на болката ти от триенето.и ако не са виснали в пантите...... торкс и леко реглажче от същият.
Разбрах за ефекта от греста
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#6
Posted 12 December 2011 - 10:19
Разбрах за ефекта от греста
Само не можах да хвана това с "торкс-а". Какво означава? Може би съм малко неук
Така се нарича инструмента с който се развиват болтовете на частта от която ще регулираш.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Posted 12 December 2011 - 15:52
Провиснали са ти вратите, прости ги вдигни
#8
Posted 12 December 2011 - 18:49
Така се нарича инструмента с който се развиват болтовете на частта от която ще регулираш.
Аз май ги знам като еврейски звезди
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#9
Posted 12 December 2011 - 18:56
и аз имах проблем със затварянето на вратите, но се оказа от доброто уплътняване, както каза колегата Басил Колев
#10
Posted 12 December 2011 - 22:36
Грешка.............не е торкс като от снимката.......... ами шестограм
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Posted 26 January 2012 - 19:57
И при мен е така и си мисля, дали не е резултат от “ майсторска намеса “ в миналото.
#12
Posted 26 January 2012 - 20:36
Важното е всичко да си е на мястото.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Posted 14 December 2012 - 18:40
Колега това което трябва да регулираш си е часовникарска работа.Та значи тъй наречените водачи на заключващия механизъм(намират се на колонката на купето) разхлабваш ги леко като гледаш преди това старото им нахождение водача може да се мести във всички посоки,според мен иска минимална корекция след което леко стягаш болчетата и пробваш вратата как се затваря няколко пъти докато се затвори като хладилника ти в къщи.На финала стегни болтовете добре .
#14
Posted 10 July 2013 - 20:05
Аз сам нас друго мнение.Мойте също не се затварят добре ама само предни задните са като на хладилник.Това е от времето,защото на баща ми на комбито са също увиснали и не се затварят добре.Аз малко ги регулирах,но един приятел ми помага и вместо да ме слуша какво му говоря си говореше с друг там трябва на момента на затваряне със свален прозорец да погледнеш пантата на врата спрямо пантата на колонката как се държи ниско ли е назад ли е напред ли е.И след това гледаш при затворена задна врата на къде да ходи задния край.Най-често увисват в задния краи и само трябва да се разхлабят двата болта на долната панта при калника и минимално да се повдигне.От първия път няма как да стане,но също вземи под внимание че трябва съвсем малко да се мести от старото положение и първо огледай добре накъде трябва да мръдне врата преди да разхлабваш.Изобщо не трябва да пипаш бравата на колоната и вътре във вратата.
Ако се грижиш за колата си и тя ще се грижи за теб!
#15
Posted 11 July 2013 - 18:26
Чудя се дали пък има някой с SLK например,на който му се затварят супер лесно вратите ![]()
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage








