Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Скъса ми нервичките


  • Please log in to reply
106 мнения по тази тема

#1 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 10 декември 2011 - 15:31

:coolgrin :coolgrin Бах тая бясна работа , скъса ми нервичките.
Организирахме се на 8ми , да ходим на вила в Еленския балкан.Всичко точно , паля колата всичко точно.
Тръгваме 5 коли от Габрово за към Елена ( 100 км - през Търново)
Заваля един снежец , убиец направо.Колата си се движи много нормално , без проблеми.
Стигаме ние една отбивка да изчакаме 1 кола , че изостана , бия си паркинг , слизам от колата и гледам излизат някакви пари от нея , викам това заради , снега и топлото дето съм пуснал.
Тръгнахме ние , ама светна лампата , а преди това бях сипал 40 лева , викам тия 16 кила не мога да ги изразходя за 50 километра.
На 10 километра от селото където бяхме , ми замириса на нафта , ама яко на нафта . И като запуши пущината , едно такова бяло , като мъгла , викам тука си е*а майката.А то вали 1 сняг , дъжд , студ студ , студ само за вино.
Отварям капака и кво да вида , цялата колата в нафта , долу се стича по генерацията , по кутията , по алтернатора , върху колекторите , абе на всякъде . Ей пресече ме сърцето , в това село има няма 60 човека и кучета нямаше даже.
Оставих я да поработи малко и я угасих , а нафтата беше паднала долу в резервата вече , отворих капака , забърсах всичката нафта , че да вида от къде тече . Веднага се досетих , че може да е някой маркуч за излишната нафта , абе направо си бях сигурен , че е той :coolgrin
Айде почна се търсенето на еврейска звезда , тя пък беше паднала в на майка си п*тката в багажника , намерих я , но няма тричотка , то се така ще стане да нямаш нещо.Захванах я с клещи , отвъртях 8 далаверки , махам капака и що да видя , всички дулапчета преливат от нафта и скъсан маркуч няма . И се хванах за главата , вече премръзнал от студ , вали ме един сняг , дъжд и то -6 градуса , студ , много студ.
Оп измуках с една спринцовка всичката нафта и викнах едно приятелче , да запали и аз да гледам от къде хвърля нафта.
Оп и гледам на 6ти цилиндър , до дюзата излиза някакъв мощук , явно побългарено защото е бил запушен с парче маркуч и нещо като болт.
Отрязах нов маркуч , запуших го с старата далаверка и заспа работата , запалих мотора и спря да пълни с нафта гнездата.
Не сложих пак капака , че да видя дали до Габрово , ще има проблеми.
И от там като се почнаха едни вина , едни пържоли , едни народни песни , мале мале .
Та да питам , каква роля играе тая далаверка , ясно е че пръска няква нафта , поне аз така го разбирам.
Може ли да се оправи по някакъв начин , защото то като е излязло 1 път , ще изкочи и втори .

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  kaminata.jpg   2,79MB   223 Брой сваляния
  • Прикачен файл  kolata.jpg   2,72MB   289 Брой сваляния
  • Прикачен файл  pyrjolite.jpg   1,87MB   220 Брой сваляния

  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#2 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 10 декември 2011 - 16:04

Има и нещо друго . След като оправих всичко , мотора се успокой и спра да кликоти , преди имаше едно излишно клопане , сега не клопа , а работи много добре , от към вървеж и разход всичко е нормално.
Как да си го обяснявам това....
Много странна колата , хем има някъде проблем , хем не пуши , хем си върви нормално.
Направо съм в голям размисъл , какво и става :coolgrin
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 11 декември 2011 - 01:20

споко, нормално си е това маркуче в края да е "глухо" и заводски идва така, самоче без болт.
  • 0

#4 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 13 декември 2011 - 21:55

Сте снимам клип , как работи след тоя малък ремонт и как е работил преди него , да ми обясните защо така се получава.
Утре ще гледам да кача клипа.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#5 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 17 декември 2011 - 15:31

Дайте съвети , че се побърках вече.
Ходих да ми сменят ролка на генератора , лагери и четки...
До тука добре (колко добре са го напаснали незнам )
Колата си вървеше съвсем нормално , без ядове.
След това отидох да му сложат 2 зимни гуми , сложи ги човека (отзад) и си тръгнах.
Да ама , колата не иска да вдигне повече от 40км точно 40.При достигането на 40 км , блокажа светка и колата умираааааааааа , направо умира на 40км и нищо не прави.

Тук идва и друг момент.След като натиска копчето на аср-а , колата започва да върви съвсем нормално , но блокажа присветка постоянно , докато не натисна спирачката...
При положение в и с на кутията , няма никакво значение , все спира на 40км.
При постоянно светещ блокаж на таблото , колата си върви както си е нормално 200-230-240км без проблеми ги набира.

От къде да идва този проблем.
Имам няколко варианта аз.
Стоп машинка и някой датчик , грешки в компа (малко вероятно , според мене)
Да не би да се е откачило нещо , когато е вдигана на крик за да се сваля гумата и след това нали рязко ги пускат от крика....
Като махаха генератора , беше откачен акумулатора , за около 2 часа , всички части са сменени с нови и колата зарежда 13.89..
Просто не знам какво стана...
ЕС 300 ТД е колата :dontknow
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#6 GLARUS

GLARUS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:

Публикувано 17 декември 2011 - 20:47

А размера на гумите отпред и отзад еднакъв ли е.Например отзад са 235 65 16 а отпред са 235 55 16 датчиците на АБС отчитат разлика в оборотите това го възприема като боксуване и е събяря.Когато се изключи АСР върви той се включва сам след 10мин.или като натиснеш спирачката както си установил сам.
  • 0

#7 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 17 декември 2011 - 21:24

отзад са 225/60/16 , а отпред 235/60/16
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#8 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 17 декември 2011 - 21:26

ба човече , ако е така , ти пращам шише уиски за благодарност братле ....
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#9 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 декември 2011 - 21:28

Допустима е разликата, не е от тях, освен това ти не си с ESP, не е това проблема.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#10 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 17 декември 2011 - 21:46

Добре , някакъв вариант , какво мислиш ти , от какво може да е това...
Вариант , който мене ме устройва .
1-датчици
2-грешки на компа
3-то стоп машинка...
В сряда отивам в сервиза 100 % :dontknow
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#11 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 декември 2011 - 21:55

1. стоп машинка или съединител, ако имаш такава.
2. датчици.

Просто записани грешки, никога нямат за идея да спират колата от нормална операция. Те са диагностични записи, нищо повече.
Грешки, в съчетание с проблемен компонент са друга работа...

Закачаш при всички положения, да каже кое е проблемно!
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#12 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 17 декември 2011 - 22:17

На моя кола със ASR ,като и сложих различни предни и задни гуми -почна да и свети триъгълника постоянно,но иначе нямаше разлика във вървенето-после като ги смених се оправи...не мисля ,че при теб е така-иначе няма да влиза в някакъв вид авариен режим...знам ли,,,
:dontknow
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#13 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 17 декември 2011 - 22:56

Сега ходих за газ , че свърши , а мръвките стоят в тавата :coolgrin

Положението е следното.
Тръгване от директна , след 25км по километраж , почва свети блокажа , до 40км , след това умира в буквалния смисъл.
Като натиска аср копчето , почва да върви , след като почне да върви , го натискам пак и колата си остава в положение вървеж.

Но изчезна автопилота , няма автопилот в буквалния смисъл , го няма ...
Направо незнам :С
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#14 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 17 декември 2011 - 23:15

Интересното е,че и аз се насочвам към разлики в размера на гумите.
  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.

#15 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 17 декември 2011 - 23:33

Добре , да кажем , че е това , защо да дава проблем в автопилота.
Да подчертая , след обслужването на генератора , нямаше проблеми , колата вървеше.
Но след като сложих , 2 задни гуми и край , пиши я тоталка.

Но в сряда се заемам , да реша проблема...
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни