Колега,Дилянски-почети първо малко ти преди да казваш кое е глупости кое не е.Не ми се спори с такива като теб и за пореден път съжалявам че искам да помогна на някой и че писах по темата.Научете се да правите разлика между ASD И ШПЕР.Това са различни системи.Какви са тия глупости с 15%.Без налягане на масло от 6 бара, си е най обикновен диф.
проблем с шпер на 124Е250D-94год.
Started by меро6969, 09 Dec 2011 - 12:09:49
28 replies to this topic
#16
Posted 11 December 2011 - 07:34
#17
Posted 11 December 2011 - 10:13
The ASD is an electronically controlled, hydraulically locking differential which activates automatically when required. The electronic control allows varied amounts of differential lock from the standard 15% right up to 100% <<< Колегата dilqnski ако има нужда от превод ползвай google translator
M112.940 inside
#18
Posted 11 December 2011 - 12:50
Качвам Ви една важна схема на системата на окачването и ASDто.От нея е видно че това са два кръга които са съвсем независими един от друг.Мисля че по тази схема изолирането на кръга подсигуряващ окачването не е проблем.Остава си кръга за ASDто и наливайки масло в съдчето и монтиране на извадените релета би трябвало да си заработи.Поне се надявам.
Attached Files
#19
Posted 11 December 2011 - 13:02
Колега chochone,не се връзвай на разни провокации.Все пак съветите са ти към мен или аз така ги приемам.Даваш грамотни съвети и благодаря за което.
#20
Posted 11 December 2011 - 14:28
Мое мнение е да си вземеш хидравлични амортесьори и да си направиш колата както трябва без да я осакатяваш като предишния глъмар. За релето също мога да помогна,но да знаеш,че в релетата има разлика! За ръчни скорости и за автоматик! Ако ще връщаш в живот ASD и ниворегулацията си сипи оригинално масло в казанчето ZHM на цена 30лв. литъра в Ивайджет и Балканстар. Всички други помади водят до главоболия и пари.
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#21
Posted 11 December 2011 - 18:07
Колега,бих си възтановил амортисьорите но съм чувал че са яка цифра.Не съм проверявал за цени-само съм чувал.А пък и по тези наши офроуд пътища мисля че живота няма да им е дълъг.А колкото до скоростите-моите са ръчни.Ако имаш двете релета,чакам оферта от теб.Пък може да дръпнем и по бира.Ако някой знае ориентировъчни цени за такива амортисьори-моля,споделете.
Edited by меро6969, 11 December 2011 - 19:53 .
#22
Posted 12 December 2011 - 15:37
Колега,аз съм правил обратното на теб-махнах ниворегулеруемите амортисьори и при стругар направих метални тапи.Това го направих не защото съм имал някакви проблеми,а защото не бях доволен в стоенето на колата в завой.При мен помпата беше една-хидравличната за волана.Самата помпа беше разделена на два кръга-единия за волана,втория са линията на амортисьорите.След затапването,което направих се появи следния проблем-започна на всеки 2-3000км да скапва семерингите на помпата и маслото изтичаше.По лошото беше ,че това масло служеше и за мазане на бронзовата втулкана оста на хидравличната помпа.Помпата е правих три пъти,при различни хора,но винаги изтърваше след тези километри.Та моя съвет е да внимаваш какво и къде затапваш за да нямаш моите проблеми.
#23
Posted 08 January 2015 - 08:22
Колеги в крайна сметка ще има ли 15% заключване на дифа дори и да нямаш останалата част от системата на ASD? Питам защото съм с аср,но искам да сложа блокиращ диференциал (asd). Поздрави.
#24
Posted 16 February 2015 - 22:02
15 % има като е ново моето отдавна няма но си работи когато има приплъзване
#25
Posted 27 January 2016 - 19:06
Колеги, искам да попитам дали е възможно да се възстанови премахнат ASD?
На диференциала имам датчик, един техник каза, че това било някакъв "тракшън"!?
На таблото нямам лампичка ASD, но имам основателни съмнения, че предишния собственик (абсолютен профан) на колата е премахнал ASD-то и освен това е сменил и таблото или пък на него са му го направили този номер. Като ми продаваше колата ми обясняваше как копчето със стрелките в кръг означавали включване на ASD Затраях си, защото исках колата и щях да я взема дори и по принцип да е нямала ASD. Възможно ли е да се смени диф-а с друг и после да се направи така, че да се сложи ASD? Някой може ли да ми каже дали такова нещо е изпълнимо?
Моят красавец има ABS и доколкото разбрах от прочетеното, ТК действа чрез ABS-a, само че досега не съм усетил как действа този уж наличен тракшън контрол. Ще се зарадвам на едно пояснение как да проверя дали имам ТК. след като от диф-а стърчи датчик и един кабел тръгва напред, ама няма гаранция, че не е отрязан, примерно. Акумулатора не ща да го пипам, защото след като разкача клемите, двигателят не държи обороти на газ и никакво "обучение" на дросела не помага.
Благодаря ви предварително!
#26
Posted 28 January 2016 - 07:23
Според мен АСД си нямал,а това,че имаш датчик за оборотите в дифа също не говори за наличието на тази система.Огледай първо самия диф дали има метални тръбички включени в него,ако нямаш такива си е чисто отворен диф.
Както винаги съм писал всичко е възможно да се направи в един автомобил само,че е въпрос на пари и обикновено човек като чуе инвестицията за дадено нещо спира да му се иска да го има....
#27
Posted 28 January 2016 - 08:22
На 124-ките датчика за ABS-a е на диф-а ,затова имаш кабел на него и ако ти работи системата ,значи не е отрязан. Дали имаш някакъв вид блокаж много лесно се разбира ,като дадеш на контакт и трябва на таблото да свети един жълт триъгълник, ако се съмняваш ,че таблото е сменяно ,то сподели дали като и дадеш газ на сняг ,лед боксува. Иначе това коеето ти написа чочонето е вярно за АСД , т.е. ако влизат две тръбички имаш шпер диференциял ,ако няма тръбички , триъгълник или копче за включване/изключване на блокаж ,то имаш обикновен отворен диференциял!
NO PAIN - NO GAIN!
#28
Posted 28 January 2016 - 17:31
Благодаря за отговорите! Утре ще погледна диференциала, но ми се струва, че е точно както казвате - няма ASD, на лед (сняг) си буксува, макар да стои доста добре на пътя със зимните гуми. Колкото до това дали бих се захванал да му сложа ASD - вероятно някой ден и това ще стане, стига да съм сигурен, че няма да има сериозни конструктивни изменения по колата. Скоро нямам намерение да се разделям с моя автомобил и с годините ще го реставрирам колкото мога - не бързам за никъде. На децата съм им казал така - ако внезапно почина сравнително млад, да пазят колата колкото могат по-дълго, да я карат и да я поддържат - като гледам така и те са влюбени в 124
#29
Posted 28 January 2016 - 18:10
Харка е вие хубаво му казвате на човека да гледа за тръбички на дифа,ама му обяснете че тръбичките отиват в двигателния отсег от страната на шофьора до абс-а в едно казанче в което трябва да има масло,а и 2.0-ка 136 коня лично аз не съм виждал.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users