Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Двигателя тресе


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 dideto

dideto

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 08 декември 2011 - 20:42

Здравейте.Питам за една скапана А класа2002 год.Моля за компетентно мнение.Имам проблем със двигателя,когато загрее колата,започва да се тресе целия двигател.Обиколих много сервизи и повечето мнения бяха за лагер на амбреажната ос на скоростната кутия.Забравих да кажа,че имам и тракане на свободен ход,което при натискане на съединител спира.Казаха ми,че този лагер е толкова разбит,че когато се стопли маслото и се разреди,тресе целия двигател.Смених цялата скоростна кутия и проблема е почти същия,сега трака по малко на свободен ход,но двигателя отново тресе.Сменяха ми и маховик и притискателен диск,отново нищо...Вече не знам какво да правя.Като цяло поддържа по ниски обороти колата при подаване на малко повече газ,спира тресенето и шума.Предположения...Помпа...Датчик на температурата...Помогнете,моля,вече нямам сили!
  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 декември 2011 - 23:00

Дизел ли си бензин ли си? На колко оборота спира да тресе?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 08 декември 2011 - 23:59

Диде (мисля че си дама, според ника?)
Проблемът идва от това, че монтьорите определно се възползват от това че не разбираш и гледат сериозно да те "натоварят" с излишни ремонти :angry
Интересно ми е как ти взеха парите след смяната на скоростите, при наличието че проблемът не е изчезнал???

Сега ще ти дам отговор като инжинер:
Мотор НЕ тресе от разбит лагер на съединител. Дори и да е тотално разбит и дори блокирал-когато съединителят не е натиснат, лагерът само се допира до диафрагената пружина на съединителя. Може да издава всякакъв звук, но без да е натиснат НЯМА резон към тресенето.

Мотора НЕможе да тресе и от разбит лагер на скоростната кутия. (лагера на първичния вал, който е съчмен при А-клас). Да допуснем че лагера/ите в скоростната кутия са тооолкова разбити, че са строшили и сепараторите и засичат при въртене. ОК, НО при натискане на съединителя, НИЩО в скоростите НЕ се върти! И ако при натиснат съединител, отново тресе, проблемът НЕ е и в скоростите.

Съединител- като механик, до сега не съм чул кола да изметне маховик или диск. Виждал съм усукан маховик на спортна кола, да кажем че и при теб е станало така. макар че шанса е 0,000001%

Остава само моторът- който в 99.9% е причина да има вибрации из купето.
без значение дали е бензин/дизел, винаги се почва от него. Също се преглеждат и тампоните са мотор/скорости.
Е да ама последните 2 неща се оправят лесно и със сравнително по малко пари от предходните ремонти....

Закарай колата на диагностик по моторите, за да открие защо тресе. И му кажи да сменя каквото иска, но не плащаш без да е отстранен проблема.
предполагам е дюза, или проблем с горивото.
Предполагам и че колата е дизел, щом е разчукала кутията. (скапва се лагера на първичния вал, когато някой се опитва да кара колата в супер ниски обороти с цел икономия)

Рядко пиша толкова, но много се дразня когато някой се възползва от незнанието на друг.
  • 1

#4 200D

200D

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:пистови мотоциклети

Публикувано 09 декември 2011 - 12:28

Дирекно казвам,задните тампони гадни на двигателя са туш.Особено тоя дето ти е в краката от ляво.При смяната която скоро реализирах на конзола и обтяжни ролки на нашта тояга,въпростният тампон направо липсваше/гумата се беше стопила/.Разбирачите майстори и разни професори по тъпите сервизи като видят такава кола за ремонт се надпреварват да демонтират целия дигател,за да им е по лесен ремонта и да ти отрежат главата до глезените относно цената му.На базата на което в големия процент при монтажа на агрегата почти винаги забравят да стегнат болтовете на въпросните два тампона.Поради което при мене левия беше се изял и болта развих на ръка.Та провери си тампоните основно и дали са стегнати всички болтове на магарето под двигателя.Нашта пръчка е 170 CDI та сега когато всичко е ОК не се чува че работи и вибраций никъкви.И както ти пее Боянчо да ни е жив и здрав , пари на разни завършени идиоти не давай без да са отстранили проблемите.
  • 1

#5 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 09 декември 2011 - 15:26

Здрасти,

моята В203 тресеше, когато имаше проблем с инжектора (газов) и колата работеше на 2 или 3 цилиндъра. Става дума за много сериозни вибрации в купето на празен ход. При движение и подаване на газ, тресене нямаше, но пък и мощност липсваше.

Иначе откъде ти идва тракането не мога да кажа.

Успех!
  • 0

#6 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 декември 2011 - 15:32

Здравейте.Питам за една скапана А класа2002 год.Моля за компетентно мнение.Имам проблем със двигателя,когато загрее колата,започва да се тресе целия двигател.Обиколих много сервизи и повечето мнения бяха за лагер на амбреажната ос на скоростната кутия.Забравих да кажа,че имам и тракане на свободен ход,което при натискане на съединител спира.Казаха ми,че този лагер е толкова разбит,че когато се стопли маслото и се разреди,тресе целия двигател.Смених цялата скоростна кутия и проблема е почти същия,сега трака по малко на свободен ход,но двигателя отново тресе.Сменяха ми и маховик и притискателен диск,отново нищо...Вече не знам какво да правя.Като цяло поддържа по ниски обороти колата при подаване на малко повече газ,спира тресенето и шума.Предположения...Помпа...Датчик на температурата...Помогнете,моля,вече нямам сили!

А къде е въпросния сервиз, ако не е тайна , за да знаеме "само там да ходим"
  • 0
Публикувано изображение

#7 dideto

dideto

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 09 декември 2011 - 17:05

Благодаря много,че се отзовахте на огромния за мен проблем.Знам,че има и по лошо,но толкова пари се изсипаха и нищо не е направено,сърцето ме били вече,а си я поддържам сама.Не казах,че колата е дизел,да,и сега съм със сложена скоростна кутия на старо,която вие и не знам дали да искам да ми търсят друга,или просто да си ми сложат моята,да си вземат тяхната,да ми връщат парите поне за скоростната кутия и да си продължавам с търсенето на проблема в мотора. :blush Не поясних също,че тракането на свободен ход го няма,когато колата е студена.А обяснението на майсторите беше,че е така,защото маслото е гъсто,а когато се стопли колата се разрежда и започва да тропа.Диагностиките ми ги дадоха дори от Дарс Ауто-Бургас,и един майстор от Поморие.Извинявам се,но бихте ли ми дали съвет за последно,ако се сещате нещо?Какво да правя със скоростната кутия? :cray
  • 0

#8 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 09 декември 2011 - 17:43

за тракането са прави! когато е студена маслото е гъсто и затова не трака.
Аз ще направя така:
-връщам се в сервза. кутията те ли ти я продадоха? Ако-ДА, супер!викаш отговорника, правите едно кръгче, питаш го дали му харесва как работи тая кутия и му казваш или да намери 3та кутия, или да ти слага твоята и то без да плащаш труд и да ти върне парите за този виещ БОКЛУК.
Пиша ти го за 2ри път-тресенето на мотора няма връзка с тракането. Вече и сама си се убедила.

после търсиш диагностик по моторите, който да открие защо тресе. Ние по интернет-няма да можем. можем да ти изредим всички възможни варианти, но неможем да познаем на сигурно.

някой колега от Бургас, да препоръча читав дизелджия, който да погледне дюзи и тампони
  • 0

#9 200D

200D

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:пистови мотоциклети

Публикувано 09 декември 2011 - 18:27

Набутали са ти скапана кутия,да си ти сложат твойта и си погледни тампоните основно,за мене има скъсан или направо смазан тампон на дигателя.При тия гадни коли скъсан тампон направо така трака чука и пренася щума и вибрацийте по легена , че имаш чуството ,че нещо ще изпадне всеки момент.За мене проблема е ясен,щото съм минал през тоя стадий на развитие и от опит казвам ,не питай старило , а патило.ТАМПОНИ първо и после разни дюзи и от тоя сорд проблеми.Чукането е само на празен ход нали така?Тоест при подаване на газ и достигане на обороти силовият агрегат е вече под някъкъв вид напрегение и вибрацийте изчезмат.Призваци на скъсани тампони.Имах сбучай на хлабав тампон от пред във ляво и при качване на тротоар излезе лявата полуоска,докато разбера как е станало две седмици игра.10 пъти кутията долу,щото при провисването на цялата група редача на скоростите се беше извадил и включваше само 1,3 и 5 скорости.Докато разберем , че има омекнала една пружинка дето фиксира редача с една съчва от лагерче на колело идея си нямаш в какви филми се бях вкарал.Пружинката е като от обикновена хивикалка.Смених я с една от маркова такава като я поразтежнах внимателно и от тогава вече 5 години никъкни адове.Ама германеца тоя модел го е правил с детайли като от децки играчки.Да заеш на какви смешни лагерчета и пласмасови втулки лежат задните носачи ум да ти зайде.Ама стига до тука,че ако почне за всичко да обяснявам,ще навразиш тая тояга тотално,при мене вече е хоби и забавлевие.Успех дано да съм бил полезен поне малко.
  • 0

#10 dideto

dideto

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 09 декември 2011 - 20:10

Извинявам се за може би глупавия въпрос,но ако ми сложат моята скоростна кутия,тя отново ще си трака...доколкото разбрах все пак имам проблем и със скоростната кутия.Не е ли по добре да ми намерят друга читава кутия за да спре тракането поне,а после ще търся другите проблеми? :help
  • 0

#11 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 09 декември 2011 - 23:47

имаш неизправност,щом трака.Има малък шанс да изчезне тракането, ако изчистиш проблема с тресенето. НО щом има тракане, това означава-разбит лагер, който рано или късно ще направи по-голям проблем от това да трака.

такаче-ги накарай да ти монтират здрава кутия.
  • 0

#12 dideto

dideto

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 10 декември 2011 - 13:32

Благодаря много,разбрах всичко:))
  • 0

#13 krum_

krum_

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    mercedes c200,w202 1995

Публикувано 12 март 2017 - 14:38

Zdraveite colegi,az veche pisah za problema koito imam i se izvinqvam,che pisha na latinica,no v toq moment nqma nachin.

 

Az sum s c200 klas,w202 1995g.,imam raztrepervane na motora pri rqzko podavane na gaz na mqsto,no na niski oboroti.?

Imah problem s droselova klapa,podmen s nov e vuzdushniq datchik,smenih sveshti NGK,ne sa Bosch,kabeli,no veche ne razbiram ot kude moje da e tova....

Molq daite nqkakuv suvet ili ideq ot koe moje da idva tova?

 

Blagodarq


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни