Двигателя тресе
Започната от dideto, 08 дек 2011 - 20:42:51
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 декември 2011 - 20:42
Здравейте.Питам за една скапана А класа2002 год.Моля за компетентно мнение.Имам проблем със двигателя,когато загрее колата,започва да се тресе целия двигател.Обиколих много сервизи и повечето мнения бяха за лагер на амбреажната ос на скоростната кутия.Забравих да кажа,че имам и тракане на свободен ход,което при натискане на съединител спира.Казаха ми,че този лагер е толкова разбит,че когато се стопли маслото и се разреди,тресе целия двигател.Смених цялата скоростна кутия и проблема е почти същия,сега трака по малко на свободен ход,но двигателя отново тресе.Сменяха ми и маховик и притискателен диск,отново нищо...Вече не знам какво да правя.Като цяло поддържа по ниски обороти колата при подаване на малко повече газ,спира тресенето и шума.Предположения...Помпа...Датчик на температурата...Помогнете,моля,вече нямам сили!
#2
Публикувано 08 декември 2011 - 23:00
Дизел ли си бензин ли си? На колко оборота спира да тресе?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 08 декември 2011 - 23:59
Диде (мисля че си дама, според ника?)
Проблемът идва от това, че монтьорите определно се възползват от това че не разбираш и гледат сериозно да те "натоварят" с излишни ремонти
Интересно ми е как ти взеха парите след смяната на скоростите, при наличието че проблемът не е изчезнал???
Сега ще ти дам отговор като инжинер:
Мотор НЕ тресе от разбит лагер на съединител. Дори и да е тотално разбит и дори блокирал-когато съединителят не е натиснат, лагерът само се допира до диафрагената пружина на съединителя. Може да издава всякакъв звук, но без да е натиснат НЯМА резон към тресенето.
Мотора НЕможе да тресе и от разбит лагер на скоростната кутия. (лагера на първичния вал, който е съчмен при А-клас). Да допуснем че лагера/ите в скоростната кутия са тооолкова разбити, че са строшили и сепараторите и засичат при въртене. ОК, НО при натискане на съединителя, НИЩО в скоростите НЕ се върти! И ако при натиснат съединител, отново тресе, проблемът НЕ е и в скоростите.
Съединител- като механик, до сега не съм чул кола да изметне маховик или диск. Виждал съм усукан маховик на спортна кола, да кажем че и при теб е станало така. макар че шанса е 0,000001%
Остава само моторът- който в 99.9% е причина да има вибрации из купето.
без значение дали е бензин/дизел, винаги се почва от него. Също се преглеждат и тампоните са мотор/скорости.
Е да ама последните 2 неща се оправят лесно и със сравнително по малко пари от предходните ремонти....
Закарай колата на диагностик по моторите, за да открие защо тресе. И му кажи да сменя каквото иска, но не плащаш без да е отстранен проблема.
предполагам е дюза, или проблем с горивото.
Предполагам и че колата е дизел, щом е разчукала кутията. (скапва се лагера на първичния вал, когато някой се опитва да кара колата в супер ниски обороти с цел икономия)
Рядко пиша толкова, но много се дразня когато някой се възползва от незнанието на друг.
Проблемът идва от това, че монтьорите определно се възползват от това че не разбираш и гледат сериозно да те "натоварят" с излишни ремонти
Интересно ми е как ти взеха парите след смяната на скоростите, при наличието че проблемът не е изчезнал???
Сега ще ти дам отговор като инжинер:
Мотор НЕ тресе от разбит лагер на съединител. Дори и да е тотално разбит и дори блокирал-когато съединителят не е натиснат, лагерът само се допира до диафрагената пружина на съединителя. Може да издава всякакъв звук, но без да е натиснат НЯМА резон към тресенето.
Мотора НЕможе да тресе и от разбит лагер на скоростната кутия. (лагера на първичния вал, който е съчмен при А-клас). Да допуснем че лагера/ите в скоростната кутия са тооолкова разбити, че са строшили и сепараторите и засичат при въртене. ОК, НО при натискане на съединителя, НИЩО в скоростите НЕ се върти! И ако при натиснат съединител, отново тресе, проблемът НЕ е и в скоростите.
Съединител- като механик, до сега не съм чул кола да изметне маховик или диск. Виждал съм усукан маховик на спортна кола, да кажем че и при теб е станало така. макар че шанса е 0,000001%
Остава само моторът- който в 99.9% е причина да има вибрации из купето.
без значение дали е бензин/дизел, винаги се почва от него. Също се преглеждат и тампоните са мотор/скорости.
Е да ама последните 2 неща се оправят лесно и със сравнително по малко пари от предходните ремонти....
Закарай колата на диагностик по моторите, за да открие защо тресе. И му кажи да сменя каквото иска, но не плащаш без да е отстранен проблема.
предполагам е дюза, или проблем с горивото.
Предполагам и че колата е дизел, щом е разчукала кутията. (скапва се лагера на първичния вал, когато някой се опитва да кара колата в супер ниски обороти с цел икономия)
Рядко пиша толкова, но много се дразня когато някой се възползва от незнанието на друг.
#4
Публикувано 09 декември 2011 - 12:28
Дирекно казвам,задните тампони гадни на двигателя са туш.Особено тоя дето ти е в краката от ляво.При смяната която скоро реализирах на конзола и обтяжни ролки на нашта тояга,въпростният тампон направо липсваше/гумата се беше стопила/.Разбирачите майстори и разни професори по тъпите сервизи като видят такава кола за ремонт се надпреварват да демонтират целия дигател,за да им е по лесен ремонта и да ти отрежат главата до глезените относно цената му.На базата на което в големия процент при монтажа на агрегата почти винаги забравят да стегнат болтовете на въпросните два тампона.Поради което при мене левия беше се изял и болта развих на ръка.Та провери си тампоните основно и дали са стегнати всички болтове на магарето под двигателя.Нашта пръчка е 170 CDI та сега когато всичко е ОК не се чува че работи и вибраций никъкви.И както ти пее Боянчо да ни е жив и здрав , пари на разни завършени идиоти не давай без да са отстранили проблемите.
#5
Публикувано 09 декември 2011 - 15:26
Здрасти,
моята В203 тресеше, когато имаше проблем с инжектора (газов) и колата работеше на 2 или 3 цилиндъра. Става дума за много сериозни вибрации в купето на празен ход. При движение и подаване на газ, тресене нямаше, но пък и мощност липсваше.
Иначе откъде ти идва тракането не мога да кажа.
Успех!
моята В203 тресеше, когато имаше проблем с инжектора (газов) и колата работеше на 2 или 3 цилиндъра. Става дума за много сериозни вибрации в купето на празен ход. При движение и подаване на газ, тресене нямаше, но пък и мощност липсваше.
Иначе откъде ти идва тракането не мога да кажа.
Успех!
#6
Публикувано 09 декември 2011 - 15:32
А къде е въпросния сервиз, ако не е тайна , за да знаеме "само там да ходим"Здравейте.Питам за една скапана А класа2002 год.Моля за компетентно мнение.Имам проблем със двигателя,когато загрее колата,започва да се тресе целия двигател.Обиколих много сервизи и повечето мнения бяха за лагер на амбреажната ос на скоростната кутия.Забравих да кажа,че имам и тракане на свободен ход,което при натискане на съединител спира.Казаха ми,че този лагер е толкова разбит,че когато се стопли маслото и се разреди,тресе целия двигател.Смених цялата скоростна кутия и проблема е почти същия,сега трака по малко на свободен ход,но двигателя отново тресе.Сменяха ми и маховик и притискателен диск,отново нищо...Вече не знам какво да правя.Като цяло поддържа по ниски обороти колата при подаване на малко повече газ,спира тресенето и шума.Предположения...Помпа...Датчик на температурата...Помогнете,моля,вече нямам сили!
#7
Публикувано 09 декември 2011 - 17:05
Благодаря много,че се отзовахте на огромния за мен проблем.Знам,че има и по лошо,но толкова пари се изсипаха и нищо не е направено,сърцето ме били вече,а си я поддържам сама.Не казах,че колата е дизел,да,и сега съм със сложена скоростна кутия на старо,която вие и не знам дали да искам да ми търсят друга,или просто да си ми сложат моята,да си вземат тяхната,да ми връщат парите поне за скоростната кутия и да си продължавам с търсенето на проблема в мотора. Не поясних също,че тракането на свободен ход го няма,когато колата е студена.А обяснението на майсторите беше,че е така,защото маслото е гъсто,а когато се стопли колата се разрежда и започва да тропа.Диагностиките ми ги дадоха дори от Дарс Ауто-Бургас,и един майстор от Поморие.Извинявам се,но бихте ли ми дали съвет за последно,ако се сещате нещо?Какво да правя със скоростната кутия?
#8
Публикувано 09 декември 2011 - 17:43
за тракането са прави! когато е студена маслото е гъсто и затова не трака.
Аз ще направя така:
-връщам се в сервза. кутията те ли ти я продадоха? Ако-ДА, супер!викаш отговорника, правите едно кръгче, питаш го дали му харесва как работи тая кутия и му казваш или да намери 3та кутия, или да ти слага твоята и то без да плащаш труд и да ти върне парите за този виещ БОКЛУК.
Пиша ти го за 2ри път-тресенето на мотора няма връзка с тракането. Вече и сама си се убедила.
после търсиш диагностик по моторите, който да открие защо тресе. Ние по интернет-няма да можем. можем да ти изредим всички възможни варианти, но неможем да познаем на сигурно.
някой колега от Бургас, да препоръча читав дизелджия, който да погледне дюзи и тампони
Аз ще направя така:
-връщам се в сервза. кутията те ли ти я продадоха? Ако-ДА, супер!викаш отговорника, правите едно кръгче, питаш го дали му харесва как работи тая кутия и му казваш или да намери 3та кутия, или да ти слага твоята и то без да плащаш труд и да ти върне парите за този виещ БОКЛУК.
Пиша ти го за 2ри път-тресенето на мотора няма връзка с тракането. Вече и сама си се убедила.
после търсиш диагностик по моторите, който да открие защо тресе. Ние по интернет-няма да можем. можем да ти изредим всички възможни варианти, но неможем да познаем на сигурно.
някой колега от Бургас, да препоръча читав дизелджия, който да погледне дюзи и тампони
#9
Публикувано 09 декември 2011 - 18:27
Набутали са ти скапана кутия,да си ти сложат твойта и си погледни тампоните основно,за мене има скъсан или направо смазан тампон на дигателя.При тия гадни коли скъсан тампон направо така трака чука и пренася щума и вибрацийте по легена , че имаш чуството ,че нещо ще изпадне всеки момент.За мене проблема е ясен,щото съм минал през тоя стадий на развитие и от опит казвам ,не питай старило , а патило.ТАМПОНИ първо и после разни дюзи и от тоя сорд проблеми.Чукането е само на празен ход нали така?Тоест при подаване на газ и достигане на обороти силовият агрегат е вече под някъкъв вид напрегение и вибрацийте изчезмат.Призваци на скъсани тампони.Имах сбучай на хлабав тампон от пред във ляво и при качване на тротоар излезе лявата полуоска,докато разбера как е станало две седмици игра.10 пъти кутията долу,щото при провисването на цялата група редача на скоростите се беше извадил и включваше само 1,3 и 5 скорости.Докато разберем , че има омекнала една пружинка дето фиксира редача с една съчва от лагерче на колело идея си нямаш в какви филми се бях вкарал.Пружинката е като от обикновена хивикалка.Смених я с една от маркова такава като я поразтежнах внимателно и от тогава вече 5 години никъкни адове.Ама германеца тоя модел го е правил с детайли като от децки играчки.Да заеш на какви смешни лагерчета и пласмасови втулки лежат задните носачи ум да ти зайде.Ама стига до тука,че ако почне за всичко да обяснявам,ще навразиш тая тояга тотално,при мене вече е хоби и забавлевие.Успех дано да съм бил полезен поне малко.
#10
Публикувано 09 декември 2011 - 20:10
Извинявам се за може би глупавия въпрос,но ако ми сложат моята скоростна кутия,тя отново ще си трака...доколкото разбрах все пак имам проблем и със скоростната кутия.Не е ли по добре да ми намерят друга читава кутия за да спре тракането поне,а после ще търся другите проблеми?
#11
Публикувано 09 декември 2011 - 23:47
имаш неизправност,щом трака.Има малък шанс да изчезне тракането, ако изчистиш проблема с тресенето. НО щом има тракане, това означава-разбит лагер, който рано или късно ще направи по-голям проблем от това да трака.
такаче-ги накарай да ти монтират здрава кутия.
такаче-ги накарай да ти монтират здрава кутия.
#12
Публикувано 10 декември 2011 - 13:32
Благодаря много,разбрах всичко)
#13
Публикувано 12 март 2017 - 14:38
Zdraveite colegi,az veche pisah za problema koito imam i se izvinqvam,che pisha na latinica,no v toq moment nqma nachin.
Az sum s c200 klas,w202 1995g.,imam raztrepervane na motora pri rqzko podavane na gaz na mqsto,no na niski oboroti.?
Imah problem s droselova klapa,podmen s nov e vuzdushniq datchik,smenih sveshti NGK,ne sa Bosch,kabeli,no veche ne razbiram ot kude moje da e tova....
Molq daite nqkakuv suvet ili ideq ot koe moje da idva tova?
Blagodarq
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни