Да най добре, значи щом свети още на контакт проблема е в някой от акумулаторите не е в нещо друго, така ли да разбирам ?
Свети червен акумулатор
Started by merdjamin, 06 Dec 2011 - 19:45:44
43 replies to this topic
#16
Posted 22 November 2017 - 12:00
#17
Posted 22 November 2017 - 15:13
Малкия акумулатор провери.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#18
Posted 03 December 2017 - 17:35
И на мен днес ми светна червения акумулатор
Интересното е, че ми светеше постоянно в едната посока на пътуването и ми светна повреме на движение, а не при запалване.
Акумулаторите ми са нови и реших да я закача на стар диагностиката
Това излезоха като грешки, като втората я игнорираме. Първата е за релето за подгревните свещи
и я свързвам с това, че преди няколко седмици след диагностика няколко дена след палене оставаше да свети пружинката за подгряване, като след 5 секунди гаснеше. Така около 3-4 пъти след запалване и после спря да го прави.
Трета грешка е за алтернатора(генератора)
и си мисля, че от него ми свети червения акумулатор. Възможно ли е сега от дъждовното време да е дало на късо и затова да ми е светило само в едната посока, а на връщане и последващи паления да го няма?
Интересното е, че ми светеше постоянно в едната посока на пътуването и ми светна повреме на движение, а не при запалване.
Акумулаторите ми са нови и реших да я закача на стар диагностиката
Това излезоха като грешки, като втората я игнорираме. Първата е за релето за подгревните свещи
и я свързвам с това, че преди няколко седмици след диагностика няколко дена след палене оставаше да свети пружинката за подгряване, като след 5 секунди гаснеше. Така около 3-4 пъти след запалване и после спря да го прави.
Трета грешка е за алтернатора(генератора)
и си мисля, че от него ми свети червения акумулатор. Възможно ли е сега от дъждовното време да е дало на късо и затова да ми е светило само в едната посока, а на връщане и последващи паления да го няма?
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#19
Posted 04 December 2017 - 11:09
При мене проблема се реши с нов малък акумулатор, предния Bosch издържа 2 години
#20
Posted 04 December 2017 - 11:25
Радвам се, че си решил проблема, но не е ли малко изкарал тоя акумулатор?
Аз смених превантивно след 5 години ползване на китайски акумулатор с такъв Бош преди месец.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Аз смених превантивно след 5 години ползване на китайски акумулатор с такъв Бош преди месец.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#21
Posted 06 December 2017 - 10:50
Да определено е малко, аз така преди две години махнах превантивно оригиналния и сложих този Бош
#22
Posted 15 February 2018 - 10:34
Здравейте,същия проблем е и при мен. Свети ми червения акумулатор,и двата акумулатора са нови динамото и стартера са от ремонт и пак свети. Свети ми и srs и esp и в бяло ключ,игоряла крушка и светкавица.Въпроса ми е може ли да е от лентовия кабел. А м/у другото и на 2 пъти ми спира и управлението на волана.
#23 Гост_zBnerOV6MJГост_
Posted 15 February 2018 - 10:42
Направо си за диагностика, че с толкова грешки.. Може да са много работи
#24
Posted 15 February 2018 - 10:47
Имам и още един въпрос,датчик за ъгъла на завиване и лентов кабел едно и също ли е или са различни компоненти.Благодаря предварително!
#25 Гост_zBnerOV6MJГост_
Posted 15 February 2018 - 10:54
Едно и също е
#26
Posted 15 February 2018 - 10:55
Ами ходих, но се получава проба грешка,правих динамо правих стартер смених и акумулаторите смених и датчика за ъгъла на завиване но нищо. Само пари наливам,сигорно в сервиз на мб ще ми кажат ама е много скъпо
#27
Posted 15 February 2018 - 10:59
Благодаря колега,ще видя сега от къде мога да си намеря втора употреба,че в Варна ги няма!
#28
Posted 15 February 2018 - 11:45
Имам и още един въпрос,датчик за ъгъла на завиване и лентов кабел едно и също ли е или са различни компоненти.Благодаря предварително!
Едно и също е
Не са едно и също нещо. Захванати са заедно но могат да се отделят и да се сменят по отделно.
Ако ти е прецакан датчика за ъгъла на волана, няма да ти работи ESP.
Ако ти е прецакан лентовия кабел няма да ти работи мултиволана, клаксона и шофьорския еърбег.
#29 Гост_zBnerOV6MJГост_
Posted 15 February 2018 - 11:49
Да тук си прав, но по моргите по принцип не ги продават по отделно и като ги питаш за датчик, те ти дават лентов кабел + датчик
#30
Posted 15 February 2018 - 11:53
Не е задължително всичко да си пазрауваш от моргите
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users