Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Турбиниране на M102.982 без отваряне


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 хамелеон

хамелеон

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:

Публикувано 05 декември 2011 - 22:44

Здравейте на всички маниаци,

Имам конкретно питане:

При Турбиниране до какво налягане или до каква мощност може да издържи М102.982 без да се отваря двигателя ?

Благодаря!
  • 0

#2 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 13 януари 2012 - 17:40

При добре настроени смеси и аванс, хубав кулер - държи до 1,5 бара. Моя съм го тествал на толкова и не го счупих, но и не съм го и карал постоянно на такова налягане а предимно на 0.8 (все пак колата ми беше ежедневна и се ходеше навсякъде с нея включително и в чужбина).
Мощността не знам каква е била, не съм го мерил на дино, но според мен на 1.5 вървеше като за поне 300к.с. На 0.8 е тествано със някои следните претенденти :D : бмв 325Е36, ауди А31.8турбо, Ц270цди , и всичките отнесоха пердах :D та така..
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#3 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 януари 2012 - 17:58

Колега тези 1,5 бара, които си писал са 1,5 бара над атмосферното ли?
  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4607 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 януари 2012 - 21:49

Ами предполагам, че говори за 1.5 бара относително, т.е. над атмосферното.

Абе 102 мотора си е "sleeper" отвсякъде. Мерцедес са направили късоходов мотор, с ниска степен на сгъстяване и уклон към високите обороти и мощности, но в последния момент са замазали положението и са го пуснали за "народа".
  • 0

#5 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 16 януари 2012 - 19:33

Да , както колегата Subsonic правилно предположи става дума за 1.5бара над атмосферното. По принцип всеки когато говори за налягане има предвид над атмосферното ;)
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#6 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2012 - 20:08

Да знам, че става въпрос за манометрично налягане( т.е. над атмосферното). Просто ми се стори много това 1.5 без да се отваря двигателя, при положение, че повечето турбинирани ги карат на 0,6-0,8 за това и попитах.
  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни