Здравейте на всички маниаци,
Имам конкретно питане:
При Турбиниране до какво налягане или до каква мощност може да издържи М102.982 без да се отваря двигателя ?
Благодаря!

Турбиниране на M102.982 без отваряне
Започната от хамелеон, 05 дек 2011 - 22:44:44
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 декември 2011 - 22:44
#2
Публикувано 13 януари 2012 - 17:40
При добре настроени смеси и аванс, хубав кулер - държи до 1,5 бара. Моя съм го тествал на толкова и не го счупих, но и не съм го и карал постоянно на такова налягане а предимно на 0.8 (все пак колата ми беше ежедневна и се ходеше навсякъде с нея включително и в чужбина).
Мощността не знам каква е била, не съм го мерил на дино, но според мен на 1.5 вървеше като за поне 300к.с. На 0.8 е тествано със някои следните претенденти
: бмв 325Е36, ауди А31.8турбо, Ц270цди , и всичките отнесоха пердах
та така..
Мощността не знам каква е била, не съм го мерил на дино, но според мен на 1.5 вървеше като за поне 300к.с. На 0.8 е тествано със някои следните претенденти


1991 190E SportLine turbo 0.6bar

#3
Публикувано 13 януари 2012 - 17:58
Колега тези 1,5 бара, които си писал са 1,5 бара над атмосферното ли?
Луд умора нема, само се поти

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#4
Публикувано 13 януари 2012 - 21:49
Ами предполагам, че говори за 1.5 бара относително, т.е. над атмосферното.
Абе 102 мотора си е "sleeper" отвсякъде. Мерцедес са направили късоходов мотор, с ниска степен на сгъстяване и уклон към високите обороти и мощности, но в последния момент са замазали положението и са го пуснали за "народа".
Абе 102 мотора си е "sleeper" отвсякъде. Мерцедес са направили късоходов мотор, с ниска степен на сгъстяване и уклон към високите обороти и мощности, но в последния момент са замазали положението и са го пуснали за "народа".
#5
Публикувано 16 януари 2012 - 19:33
Да , както колегата Subsonic правилно предположи става дума за 1.5бара над атмосферното. По принцип всеки когато говори за налягане има предвид над атмосферното

1991 190E SportLine turbo 0.6bar

#6
Публикувано 16 януари 2012 - 20:08
Да знам, че става въпрос за манометрично налягане( т.е. над атмосферното). Просто ми се стори много това 1.5 без да се отваря двигателя, при положение, че повечето турбинирани ги карат на 0,6-0,8 за това и попитах.
Луд умора нема, само се поти

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни