Даймлер премахват Майбах за сметка на новата S class
Started by Илия Горанов, 29 Nov 2011 - 11:24:41
14 replies to this topic
#1
Posted 29 November 2011 - 11:24
От Даймлер планират да премахнат марката Майбах в луксозния сегмент на произвоството си, като се планира в бъдеще нишата да бъде запълнена от автомобили с марката Мерцедес-Бенц. Информацията беше обявена вчера официално на сайта на Даймлер: http://www.daimler.c...-0-0-0-0-0.html
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#2
Posted 30 November 2011 - 14:10
това е крайно ...
отказвам да живея на този свят без Майбах
А сега сериозно
Дано наистина предложат много нови и качествени модели с които да запълнят тази ОГРОМНА според мен дупка
отказвам да живея на този свят без Майбах
А сега сериозно
Дано наистина предложат много нови и качествени модели с които да запълнят тази ОГРОМНА според мен дупка
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#3
Posted 30 November 2011 - 18:27
Смятай какво готвят за следващия S-class, щом като ще замени и Майбаха и W221 наведнъж
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#4
Posted 30 November 2011 - 22:52
а на каква цена...
#5
Posted 30 November 2011 - 23:00
Каквато и да е цената, скоро ще ги видим и по нашите улици, даже бих казал, че ще ги видим и преди официалната премиера.а на каква цена...
Дали ще е S-класа или Майбах, да му мисли, който може да си го позволи, мен не ме бърка, може да го кръстят и Е+ класа, все ми е извън възможностите...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Posted 30 November 2011 - 23:09
да разгледаме нещата към сегашния момент:
ес класа в221 2006г. струва около 40-50к лева -> има шансове работещ човек на висок пост да си я купи
майбах 2006г. струва около 400000 лева -> този същия човек дали има шансове да си го позволи
та на каква цена ще дойде новата еска - ако е на цената на майбах и след 30г. ще е просто един мираж
ако е на цената на ес класа след време ще може да си я позволи и не шейх...
ес класа в221 2006г. струва около 40-50к лева -> има шансове работещ човек на висок пост да си я купи
майбах 2006г. струва около 400000 лева -> този същия човек дали има шансове да си го позволи
та на каква цена ще дойде новата еска - ако е на цената на майбах и след 30г. ще е просто един мираж
ако е на цената на ес класа след време ще може да си я позволи и не шейх...
#7
Posted 30 November 2011 - 23:18
Имам некои съмнения, че на човек, който работи му трябва Майбах, може и да му трябва и/или подхожда S-класа, ама Майбах не е за работещи хора. Майбах ти трябва, ако не работиш вече или ако работиш цар(или там нещо подобно, шейх, херцог и т.н.).
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#8
Posted 01 December 2011 - 08:58
Аз ще изчакам да си купа F800 втора ръкаКаквато и да е цената, скоро ще ги видим и по нашите улици, даже бих казал, че ще ги видим и преди официалната премиера.
Дали ще е S-класа или Майбах, да му мисли, който може да си го позволи, мен не ме бърка, може да го кръстят и Е+ класа, все ми е извън възможностите...
#9
Posted 01 December 2011 - 11:01
Според мен ще раздуят ценовия диапазон на еската зверски.
Въпреки, че не мога да се сетя, какво толкова могат да натъпчат вече в една кола като екстри.
Въпреки, че не мога да се сетя, какво толкова могат да натъпчат вече в една кола като екстри.
#10
Posted 01 December 2011 - 12:11
Според мен пък S класата ще си остане горе-долу на същите цени, поне в базовия си вариант, ако я доближат до цената на Майбах няма кой да я купи
И според мен няма кой знае какво да напъпчат повече в една кола, но със сигурен че ще измислят нещо ново.
Иначе при Майбах се плаща главно заради имидж, заради самото име, не че е кой знае колко извънземната кола.
И според мен няма кой знае какво да напъпчат повече в една кола, но със сигурен че ще измислят нещо ново.
Иначе при Майбах се плаща главно заради имидж, заради самото име, не че е кой знае колко извънземната кола.
#11
Posted 01 December 2011 - 19:59
Аз бях чел из нета, че до 40км/ч няма да се налага шофьора да прави каквото и да е, т.е. ще си кара сама на автопилот
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#12
Posted 01 December 2011 - 21:54
Ще сервира закуска и сменя чаршафите
#13
Posted 02 December 2011 - 12:11
Ще сервира закуска и сменя чаршафите
Ако няма к*рви в багажника и мусака в жаПката не ми я хвали
Едит :
@Юмеров : И аз тъй прочетох ама знае ли се ...
Edited by Наско, 02 December 2011 - 12:12 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#14
Posted 02 December 2011 - 12:25
А бе че има разлика мажду Майбах и С класа има и че е голяма - голяма е обаче не е ~8-10 пъти колкото е разликата в цените.
Чесно казано и на мен няма да ми липсва, въпреки че си отива една легенда.
Чесно казано и на мен няма да ми липсва, въпреки че си отива една легенда.
#15
Posted 02 December 2011 - 13:16
Доста тъжно,че си отива такава кола .Може би някой ден ще се върне на пазара,но до тогава.....Колкото до С-класата,която ще замени Майбаха съм сигурен,че ще предлага доста повече от базовата,като екстри,размер и т.н.Не мога да разбера как баварците с техния Ролс-ройс успяват да удържат фронта,а Мерцедес не.Не виждам какво предлага Ролса повече от Майбаха.За мен ролса е изключително дървен висококачествен автомобил
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users