Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

пурата-или the old beastIS GONE ...


  • Please log in to reply
33 мнения по тази тема

#1 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 27 ноември 2011 - 22:49

Момци-първо искам пак да благодаря на всички които ми благодариха и излъчиха толкова позитивна енергия(благодарение на това не се запалих никъде ,а и се оказа ,че бутилката ми е пълна с газ догоре :) ) към мен и новата придобивка -пурата с неясна дата на раждане :)
:buddies велики сте :) :coolgrin
Както искам да БЛАГОДАРЯ на ВСИЧКИ които се въртяха около бабата и мен днес и помагаха кои с каквото може (къде тресчотка,къде юмруци,къде веселба) :allhail :allhail :allhail

Сега след всички хубави думи-да попитам разни неша :)

Първо-най вече към Боян,а и Хари де(като видни пураджий)
-все още имам шанс да върна колата-според Вас-трябва ли да я запазя-моето лично мнение е ,че ако успея да я оправя ще стане една мнооого радваща кола....така ,че съм на 99% да я запазя,но все пак техническо мнение ще е от полза?
След това-когато я прехвърлям на мое име-понеже е софийска табела-има ли нужда да минава канал?че нещо Хари ме уплаши днес-макар ,че аз имам талона-всичко си е точно(поне по ВИН де).....?

-първата част от реставрацията -трябва ли да е инжекциона-за да почна да търся по моргите,и ако да-да ми дадете малко спецификации ,за да знам какво да търся

Хари(и Боян де)-днеска като ме пита за скоростите не бях много сигурен ама,,,,май не бачкат както трябва -усеща се леко приритване като превключва(това когато съм я понастъпил де) ,а и на всичко отгоре ми се струва ,че не превключва на най високата предавка,само ,че там може да се бъркам защото ЦЛа беше със 80 коня повече и със още една скорост на автомата-та може и затова да ми се струва ,че не превключва на най висока скорост....

И ако все пак е проблем с превключването-тои ще се оправи ли със смяна на масло и филтри или може и да е по сериозно нещо..?


Отделно питам Боян дали има такива кабели (за продажба) за които говорихме днес-с по голямата лула-или пък някои ако има такива стари работещи-давам му силиконови в размяна-уж някакви нови-Купър-МАДЕ ИН УСА ...просто със Стани установихме(по скоро той де) ,че не влизат хубаво на свещите и едната даже изобщо не беще работила...чистак бърсак си беше,,,

Стани-да те питам-от оная врътка-медната дето е като за отвертка-мога ли да вдигна малко оборотите ,че много паднаха-около 500 и сега тресе доста?
Или първо да оправя кабелите и тогава газта--то по логично е така де ....

За колко трябва да вдигне от 0 до 100 ? :)

МИиии... засега това ще питам само
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#2 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 27 ноември 2011 - 23:05

Фил няма да се наложи да минаваш каналите в КАТ,само талона ще смениш!
п.с. нека това да е едно добро начало!
  • 0

#3 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 27 ноември 2011 - 23:07

Фил няма да се наложи да минаваш каналите в КАТ,само талона ще смениш!
п.с. нека това да е едно добро начало!

Всъщност отговора на тоя въпрос обуславя основния :)вече качих процентите на 99,99% :)

Ванка жив и здрав да си ми :) :buddies
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#4 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 ноември 2011 - 23:08

Ако не сменяваш окръга и си я оставиш на Софийска регистрация (този 7272)след нотариуса сменяш само талон без канали.Питай Павката той е най пресен.
Тази 560-тка дето е в мобиле е 2727 данеби Хари да се бърка с нея.
Ако имаш финансовата възможност започвай то днеска започнаха опитите за реставрация.

Този пост е редактиран от mimo160: 27 ноември 2011 - 23:08

  • 0

#5 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 27 ноември 2011 - 23:17

Филко , ако не ти се занимава с КАТ чакане и тн
Мога да ти препоръчам човек който да ти свърши работата :)
Не е някакъв измислен персонаж или нещо :)
Всичко е напълно официално :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#6 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 27 ноември 2011 - 23:19

Фил,оправи си първо газовото,кабели,свещи,инжекцията,тавата на въздушния филтър и смени спрачната течност както ти каза и Боян.Абе я си направи един списък и я почвай лека по-лека.Мерак и малко пари :beer
  • 0

#7 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 27 ноември 2011 - 23:24

Филко , ако не ти се занимава с КАТ чакане и тн
Мога да ти препоръчам човек който да ти свърши работата :)
Не е някакъв измислен персонаж или нещо :)
Всичко е напълно официално :)


ще говорим мой :)да се докарам дотам ;) :secret

Ако не сменяваш окръга и си я оставиш на Софийска регистрация (този 7272)след нотариуса сменяш само талон без канали.Питай Павката той е най пресен.
Тази 560-тка дето е в мобиле е 2727 данеби Хари да се бърка с нея.
Ако имаш финансовата възможност започвай то днеска започнаха опитите за реставрация.

А представяш ли си да беше лято-Стани както я беше почнал можехме основен ремонт на двигателя да спретнем там...с подръчни материали(от багажника) и инструменти от колеги(ти знаеш как е ) ;)

Почвам я :)

Фил,оправи си първо газовото,кабели,свещи,инжекцията,тавата на въздушния филтър и смени спрачната течност както ти каза и Боян.Абе я си направи един списък и я почвай лека по-лека.Мерак и малко пари :beer


Май така е най добре :)

Само дето мерака ще е голям ,а и парите де :)-тая част засега ми убягвам ама...ее пари като вестници бате(само да има кои да ги чете) ...лееека полека-и ще стане :)

Но най пъво почвам със спирачната течност,,,,после със кабели и свещи и после всичко останало :)
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#8 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 27 ноември 2011 - 23:26

В най добрите си време , около 7 секунди и малко :)
Сега в това състояние , нямам си и на идея , но с тези проблеми не ти мърдат 10 секунди.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#9 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 27 ноември 2011 - 23:28

В най добрите си време , около 7 секунди и малко :)
Сега в това състояние , нямам си и на идея , но с тези проблеми не ти мърдат 10 секунди.

там някъде го засякох и аз...
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#10 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 27 ноември 2011 - 23:32

Оправи всичко брат , кабели , гориво , филтри , КУЯТА и ще си дойде на мястото с ускорението.
Но за мен главния виновник е кутията за по бавното ускоряване.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#11 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 27 ноември 2011 - 23:39

ако си на номера СА-няма да минаваш канал.
Но ако си На С.... немога да кажа-един приятел го караха да минава.
Елементарно-отиваш с големия, малкия талон, договора за продажаба, без да вкарваш вътре колата и веднага ще разбереш на гишетата.

Относно технически дали да я взимаш---ммм ще ти отговоря икономически: тази пура, в това състояние струва 2700-до 3000лв МАКС!
Тойотата-също. демек правиш равен бартер, НО тази пура на 2700лв, ще замине по-бързо, отделно ще и се накефиш--такаче изгодна сделка.

Дали технически си заслужава--ммм чух я да работи около 15-20 секунди. да се видим и да и направя едно кръгче и ще ти дам разяснение за скоростите, мотора, дифа, окачването, на какъв хал са. Автоматика може да се регулира, но трябва да го пробвам за да ти дам точна прогноза.
Инжекциона-ще намерим морга, но трябва да се установи точната дефектирала част-за да не стреляме напразно.

След последната ми смяна на кабели, ми останаха 3-4 що годе читави, ако ги пазя-ще ти ги подаря!


От това което видях--колата бива, като за тия пари.Но и има доста занимавка.Ако съм аз-ще ми е кеф да си я реставрирам.
-колата е 85 или 86.
  • 0

#12 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 27 ноември 2011 - 23:46

:allhail :allhail :allhail

обичам прифесионалисти :)

Всичко казано звучи много вярно и точно-мисля ,че по тоя въпрос вече е решено :)

И на мен ще ми е кеф да я стегна...даже много кеф :)
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#13 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 ноември 2011 - 01:26

Но най пъво почвам със спирачната течност,,,,после със кабели и свещи и после всичко останало :)

Хвърли едно око на спирачните маркучи и тръбичките... ако имат нужда от подмяна - смени ги преди течността!
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#14 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 10 декември 2011 - 00:03

Нов ъпдейт на темата -върнах пурата :)

Благодаря на всички за пожеланията-знам ,че бяха искренни и затова ги ценя много :buddies

Повярвайте ми ,че опитах някак да я заобичам тая пура ама...просто май съм станал по разумен-не знам дали е от годините или от икономически фактори ,но ако това беше преди 5 години сигурно само за тая кола щях да говоря и да чакам да я оправя,,,
фактите обаче са други
Колкото и радостно да работеше двигателя-имаше си работа по него-А и май и преди това е работено по него-бяха сменявани някакви важни части доколкото разбрах,,,,но!-Двигателя на тая кола няма да ме уплаши
Плашещото беше-скоростната кутия-определено беше заминала...там е един стабилен ремонт,,
-Салона,,,по отчайващ салон не бях виждал в живота си,,,
-Возията-стабилно разбита предница...имаше купени част от частите за смяна,но все пак разбрах ,че е много трудоемка смяната ,а и едва ли щях да се размина само с предна ходова част....
-разхода-рабирам,че колата я взех за неделна ,но все пак 30 на сто разход на газ пак ми се видя доста(мерих го-толкова е),,'
-инжекциона-трудна за намиране част-а оттам можеше да излезнат хиляда неща още по горивната система..
-генерация...
-ръжда и боя..
-прехвърляне и данък-общо 700 кинта-найс ,а ?:)
,,,и други дреболии,които все пак щяха да ме дразнят адски...

И изобщо-минимум 2-3 бона части и ремонт=и отделно много труд,...ентусиаст съм ,но не чак толкова :)

А и съвсем честно-пурата е страхотна кола,но между W124(от мощните модели) и пура-взимам 124ката без да се замисля(сега след като вече знам за себе си е мноооого по лесно )

Така ,че проекта се отлага ,но вече съм твърдо решен да си взема пак Мерко :)

Благодаря още веднъж на всички за пожеланията :)
На които съм обещал да покара пурата,,,миии,,,имам Тойота? :) :gayfight
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#15 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 декември 2011 - 00:15

Няма лошо Филко... важното в една кола е да я усещаш като твоята си кола. Тази пура явно не е била.. :)
Така изброени всички неща.. си звучат плашещо наистина. 30/100 газ... ми вземи си 140 поне :D
Скоро ще изскочи нещо още по-добро я на бартер... я да си купиш след като продадеш тойотата :coolgrin
Пууу... що не каза по-рано че я връщаш бе... да й направя една лека разходка :blush че такова 500 не съм карал :D

(на уше-Хари има бре :) )

Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 10 декември 2011 - 00:20

  • 1
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни