пурата-или the old beastIS GONE ...
Започната от SAMURAIJACK, 27 ное 2011 - 22:49:28
33 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 ноември 2011 - 22:49
Момци-първо искам пак да благодаря на всички които ми благодариха и излъчиха толкова позитивна енергия(благодарение на това не се запалих никъде ,а и се оказа ,че бутилката ми е пълна с газ догоре ) към мен и новата придобивка -пурата с неясна дата на раждане
велики сте
Както искам да БЛАГОДАРЯ на ВСИЧКИ които се въртяха около бабата и мен днес и помагаха кои с каквото може (къде тресчотка,къде юмруци,къде веселба)
Сега след всички хубави думи-да попитам разни неша
Първо-най вече към Боян,а и Хари де(като видни пураджий)
-все още имам шанс да върна колата-според Вас-трябва ли да я запазя-моето лично мнение е ,че ако успея да я оправя ще стане една мнооого радваща кола....така ,че съм на 99% да я запазя,но все пак техническо мнение ще е от полза?
След това-когато я прехвърлям на мое име-понеже е софийска табела-има ли нужда да минава канал?че нещо Хари ме уплаши днес-макар ,че аз имам талона-всичко си е точно(поне по ВИН де).....?
-първата част от реставрацията -трябва ли да е инжекциона-за да почна да търся по моргите,и ако да-да ми дадете малко спецификации ,за да знам какво да търся
Хари(и Боян де)-днеска като ме пита за скоростите не бях много сигурен ама,,,,май не бачкат както трябва -усеща се леко приритване като превключва(това когато съм я понастъпил де) ,а и на всичко отгоре ми се струва ,че не превключва на най високата предавка,само ,че там може да се бъркам защото ЦЛа беше със 80 коня повече и със още една скорост на автомата-та може и затова да ми се струва ,че не превключва на най висока скорост....
И ако все пак е проблем с превключването-тои ще се оправи ли със смяна на масло и филтри или може и да е по сериозно нещо..?
Отделно питам Боян дали има такива кабели (за продажба) за които говорихме днес-с по голямата лула-или пък някои ако има такива стари работещи-давам му силиконови в размяна-уж някакви нови-Купър-МАДЕ ИН УСА ...просто със Стани установихме(по скоро той де) ,че не влизат хубаво на свещите и едната даже изобщо не беще работила...чистак бърсак си беше,,,
Стани-да те питам-от оная врътка-медната дето е като за отвертка-мога ли да вдигна малко оборотите ,че много паднаха-около 500 и сега тресе доста?
Или първо да оправя кабелите и тогава газта--то по логично е така де ....
За колко трябва да вдигне от 0 до 100 ?
МИиии... засега това ще питам само
велики сте
Както искам да БЛАГОДАРЯ на ВСИЧКИ които се въртяха около бабата и мен днес и помагаха кои с каквото може (къде тресчотка,къде юмруци,къде веселба)
Сега след всички хубави думи-да попитам разни неша
Първо-най вече към Боян,а и Хари де(като видни пураджий)
-все още имам шанс да върна колата-според Вас-трябва ли да я запазя-моето лично мнение е ,че ако успея да я оправя ще стане една мнооого радваща кола....така ,че съм на 99% да я запазя,но все пак техническо мнение ще е от полза?
След това-когато я прехвърлям на мое име-понеже е софийска табела-има ли нужда да минава канал?че нещо Хари ме уплаши днес-макар ,че аз имам талона-всичко си е точно(поне по ВИН де).....?
-първата част от реставрацията -трябва ли да е инжекциона-за да почна да търся по моргите,и ако да-да ми дадете малко спецификации ,за да знам какво да търся
Хари(и Боян де)-днеска като ме пита за скоростите не бях много сигурен ама,,,,май не бачкат както трябва -усеща се леко приритване като превключва(това когато съм я понастъпил де) ,а и на всичко отгоре ми се струва ,че не превключва на най високата предавка,само ,че там може да се бъркам защото ЦЛа беше със 80 коня повече и със още една скорост на автомата-та може и затова да ми се струва ,че не превключва на най висока скорост....
И ако все пак е проблем с превключването-тои ще се оправи ли със смяна на масло и филтри или може и да е по сериозно нещо..?
Отделно питам Боян дали има такива кабели (за продажба) за които говорихме днес-с по голямата лула-или пък някои ако има такива стари работещи-давам му силиконови в размяна-уж някакви нови-Купър-МАДЕ ИН УСА ...просто със Стани установихме(по скоро той де) ,че не влизат хубаво на свещите и едната даже изобщо не беще работила...чистак бърсак си беше,,,
Стани-да те питам-от оная врътка-медната дето е като за отвертка-мога ли да вдигна малко оборотите ,че много паднаха-около 500 и сега тресе доста?
Или първо да оправя кабелите и тогава газта--то по логично е така де ....
За колко трябва да вдигне от 0 до 100 ?
МИиии... засега това ще питам само
#2
Публикувано 27 ноември 2011 - 23:05
Фил няма да се наложи да минаваш каналите в КАТ,само талона ще смениш!
п.с. нека това да е едно добро начало!
п.с. нека това да е едно добро начало!
#4
Публикувано 27 ноември 2011 - 23:08
Ако не сменяваш окръга и си я оставиш на Софийска регистрация (този 7272)след нотариуса сменяш само талон без канали.Питай Павката той е най пресен.
Тази 560-тка дето е в мобиле е 2727 данеби Хари да се бърка с нея.
Ако имаш финансовата възможност започвай то днеска започнаха опитите за реставрация.
Тази 560-тка дето е в мобиле е 2727 данеби Хари да се бърка с нея.
Ако имаш финансовата възможност започвай то днеска започнаха опитите за реставрация.
Този пост е редактиран от mimo160: 27 ноември 2011 - 23:08
#5
Публикувано 27 ноември 2011 - 23:17
Филко , ако не ти се занимава с КАТ чакане и тн
Мога да ти препоръчам човек който да ти свърши работата
Не е някакъв измислен персонаж или нещо
Всичко е напълно официално
Мога да ти препоръчам човек който да ти свърши работата
Не е някакъв измислен персонаж или нещо
Всичко е напълно официално
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#6
Публикувано 27 ноември 2011 - 23:19
Фил,оправи си първо газовото,кабели,свещи,инжекцията,тавата на въздушния филтър и смени спрачната течност както ти каза и Боян.Абе я си направи един списък и я почвай лека по-лека.Мерак и малко пари
#7
Публикувано 27 ноември 2011 - 23:24
Филко , ако не ти се занимава с КАТ чакане и тн
Мога да ти препоръчам човек който да ти свърши работата
Не е някакъв измислен персонаж или нещо
Всичко е напълно официално
ще говорим мой да се докарам дотам
А представяш ли си да беше лято-Стани както я беше почнал можехме основен ремонт на двигателя да спретнем там...с подръчни материали(от багажника) и инструменти от колеги(ти знаеш как е )Ако не сменяваш окръга и си я оставиш на Софийска регистрация (този 7272)след нотариуса сменяш само талон без канали.Питай Павката той е най пресен.
Тази 560-тка дето е в мобиле е 2727 данеби Хари да се бърка с нея.
Ако имаш финансовата възможност започвай то днеска започнаха опитите за реставрация.
Почвам я
Фил,оправи си първо газовото,кабели,свещи,инжекцията,тавата на въздушния филтър и смени спрачната течност както ти каза и Боян.Абе я си направи един списък и я почвай лека по-лека.Мерак и малко пари
Май така е най добре
Само дето мерака ще е голям ,а и парите де -тая част засега ми убягвам ама...ее пари като вестници бате(само да има кои да ги чете) ...лееека полека-и ще стане
Но най пъво почвам със спирачната течност,,,,после със кабели и свещи и после всичко останало
#8
Публикувано 27 ноември 2011 - 23:26
В най добрите си време , около 7 секунди и малко
Сега в това състояние , нямам си и на идея , но с тези проблеми не ти мърдат 10 секунди.
Сега в това състояние , нямам си и на идея , но с тези проблеми не ти мърдат 10 секунди.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10
Публикувано 27 ноември 2011 - 23:32
Оправи всичко брат , кабели , гориво , филтри , КУЯТА и ще си дойде на мястото с ускорението.
Но за мен главния виновник е кутията за по бавното ускоряване.
Но за мен главния виновник е кутията за по бавното ускоряване.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#11
Публикувано 27 ноември 2011 - 23:39
ако си на номера СА-няма да минаваш канал.
Но ако си На С.... немога да кажа-един приятел го караха да минава.
Елементарно-отиваш с големия, малкия талон, договора за продажаба, без да вкарваш вътре колата и веднага ще разбереш на гишетата.
Относно технически дали да я взимаш---ммм ще ти отговоря икономически: тази пура, в това състояние струва 2700-до 3000лв МАКС!
Тойотата-също. демек правиш равен бартер, НО тази пура на 2700лв, ще замине по-бързо, отделно ще и се накефиш--такаче изгодна сделка.
Дали технически си заслужава--ммм чух я да работи около 15-20 секунди. да се видим и да и направя едно кръгче и ще ти дам разяснение за скоростите, мотора, дифа, окачването, на какъв хал са. Автоматика може да се регулира, но трябва да го пробвам за да ти дам точна прогноза.
Инжекциона-ще намерим морга, но трябва да се установи точната дефектирала част-за да не стреляме напразно.
След последната ми смяна на кабели, ми останаха 3-4 що годе читави, ако ги пазя-ще ти ги подаря!
От това което видях--колата бива, като за тия пари.Но и има доста занимавка.Ако съм аз-ще ми е кеф да си я реставрирам.
-колата е 85 или 86.
Но ако си На С.... немога да кажа-един приятел го караха да минава.
Елементарно-отиваш с големия, малкия талон, договора за продажаба, без да вкарваш вътре колата и веднага ще разбереш на гишетата.
Относно технически дали да я взимаш---ммм ще ти отговоря икономически: тази пура, в това състояние струва 2700-до 3000лв МАКС!
Тойотата-също. демек правиш равен бартер, НО тази пура на 2700лв, ще замине по-бързо, отделно ще и се накефиш--такаче изгодна сделка.
Дали технически си заслужава--ммм чух я да работи около 15-20 секунди. да се видим и да и направя едно кръгче и ще ти дам разяснение за скоростите, мотора, дифа, окачването, на какъв хал са. Автоматика може да се регулира, но трябва да го пробвам за да ти дам точна прогноза.
Инжекциона-ще намерим морга, но трябва да се установи точната дефектирала част-за да не стреляме напразно.
След последната ми смяна на кабели, ми останаха 3-4 що годе читави, ако ги пазя-ще ти ги подаря!
От това което видях--колата бива, като за тия пари.Но и има доста занимавка.Ако съм аз-ще ми е кеф да си я реставрирам.
-колата е 85 или 86.
#13
Публикувано 28 ноември 2011 - 01:26
Хвърли едно око на спирачните маркучи и тръбичките... ако имат нужда от подмяна - смени ги преди течността!Но най пъво почвам със спирачната течност,,,,после със кабели и свещи и после всичко останало
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#14
Публикувано 10 декември 2011 - 00:03
Нов ъпдейт на темата -върнах пурата
Благодаря на всички за пожеланията-знам ,че бяха искренни и затова ги ценя много
Повярвайте ми ,че опитах някак да я заобичам тая пура ама...просто май съм станал по разумен-не знам дали е от годините или от икономически фактори ,но ако това беше преди 5 години сигурно само за тая кола щях да говоря и да чакам да я оправя,,,
фактите обаче са други
Колкото и радостно да работеше двигателя-имаше си работа по него-А и май и преди това е работено по него-бяха сменявани някакви важни части доколкото разбрах,,,,но!-Двигателя на тая кола няма да ме уплаши
Плашещото беше-скоростната кутия-определено беше заминала...там е един стабилен ремонт,,
-Салона,,,по отчайващ салон не бях виждал в живота си,,,
-Возията-стабилно разбита предница...имаше купени част от частите за смяна,но все пак разбрах ,че е много трудоемка смяната ,а и едва ли щях да се размина само с предна ходова част....
-разхода-рабирам,че колата я взех за неделна ,но все пак 30 на сто разход на газ пак ми се видя доста(мерих го-толкова е),,'
-инжекциона-трудна за намиране част-а оттам можеше да излезнат хиляда неща още по горивната система..
-генерация...
-ръжда и боя..
-прехвърляне и данък-общо 700 кинта-найс ,а ?
,,,и други дреболии,които все пак щяха да ме дразнят адски...
И изобщо-минимум 2-3 бона части и ремонт=и отделно много труд,...ентусиаст съм ,но не чак толкова
А и съвсем честно-пурата е страхотна кола,но между W124(от мощните модели) и пура-взимам 124ката без да се замисля(сега след като вече знам за себе си е мноооого по лесно )
Така ,че проекта се отлага ,но вече съм твърдо решен да си взема пак Мерко
Благодаря още веднъж на всички за пожеланията
На които съм обещал да покара пурата,,,миии,,,имам Тойота?
Благодаря на всички за пожеланията-знам ,че бяха искренни и затова ги ценя много
Повярвайте ми ,че опитах някак да я заобичам тая пура ама...просто май съм станал по разумен-не знам дали е от годините или от икономически фактори ,но ако това беше преди 5 години сигурно само за тая кола щях да говоря и да чакам да я оправя,,,
фактите обаче са други
Колкото и радостно да работеше двигателя-имаше си работа по него-А и май и преди това е работено по него-бяха сменявани някакви важни части доколкото разбрах,,,,но!-Двигателя на тая кола няма да ме уплаши
Плашещото беше-скоростната кутия-определено беше заминала...там е един стабилен ремонт,,
-Салона,,,по отчайващ салон не бях виждал в живота си,,,
-Возията-стабилно разбита предница...имаше купени част от частите за смяна,но все пак разбрах ,че е много трудоемка смяната ,а и едва ли щях да се размина само с предна ходова част....
-разхода-рабирам,че колата я взех за неделна ,но все пак 30 на сто разход на газ пак ми се видя доста(мерих го-толкова е),,'
-инжекциона-трудна за намиране част-а оттам можеше да излезнат хиляда неща още по горивната система..
-генерация...
-ръжда и боя..
-прехвърляне и данък-общо 700 кинта-найс ,а ?
,,,и други дреболии,които все пак щяха да ме дразнят адски...
И изобщо-минимум 2-3 бона части и ремонт=и отделно много труд,...ентусиаст съм ,но не чак толкова
А и съвсем честно-пурата е страхотна кола,но между W124(от мощните модели) и пура-взимам 124ката без да се замисля(сега след като вече знам за себе си е мноооого по лесно )
Така ,че проекта се отлага ,но вече съм твърдо решен да си взема пак Мерко
Благодаря още веднъж на всички за пожеланията
На които съм обещал да покара пурата,,,миии,,,имам Тойота?
#15
Публикувано 10 декември 2011 - 00:15
Няма лошо Филко... важното в една кола е да я усещаш като твоята си кола. Тази пура явно не е била..
Така изброени всички неща.. си звучат плашещо наистина. 30/100 газ... ми вземи си 140 поне
Скоро ще изскочи нещо още по-добро я на бартер... я да си купиш след като продадеш тойотата
Пууу... що не каза по-рано че я връщаш бе... да й направя една лека разходка че такова 500 не съм карал
(на уше-Хари има бре )
Така изброени всички неща.. си звучат плашещо наистина. 30/100 газ... ми вземи си 140 поне
Скоро ще изскочи нещо още по-добро я на бартер... я да си купиш след като продадеш тойотата
Пууу... що не каза по-рано че я връщаш бе... да й направя една лека разходка че такова 500 не съм карал
(на уше-Хари има бре )
Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 10 декември 2011 - 00:20
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни