




Както искам да БЛАГОДАРЯ на ВСИЧКИ които се въртяха около бабата и мен днес и помагаха кои с каквото може (къде тресчотка,къде юмруци,къде веселба)



Сега след всички хубави думи-да попитам разни неша

Първо-най вече към Боян,а и Хари де(като видни пураджий)
-все още имам шанс да върна колата-според Вас-трябва ли да я запазя-моето лично мнение е ,че ако успея да я оправя ще стане една мнооого радваща кола....така ,че съм на 99% да я запазя,но все пак техническо мнение ще е от полза?
След това-когато я прехвърлям на мое име-понеже е софийска табела-има ли нужда да минава канал?че нещо Хари ме уплаши днес-макар ,че аз имам талона-всичко си е точно(поне по ВИН де).....?
-първата част от реставрацията -трябва ли да е инжекциона-за да почна да търся по моргите,и ако да-да ми дадете малко спецификации ,за да знам какво да търся
Хари(и Боян де)-днеска като ме пита за скоростите не бях много сигурен ама,,,,май не бачкат както трябва -усеща се леко приритване като превключва(това когато съм я понастъпил де) ,а и на всичко отгоре ми се струва ,че не превключва на най високата предавка,само ,че там може да се бъркам защото ЦЛа беше със 80 коня повече и със още една скорост на автомата-та може и затова да ми се струва ,че не превключва на най висока скорост....
И ако все пак е проблем с превключването-тои ще се оправи ли със смяна на масло и филтри или може и да е по сериозно нещо..?
Отделно питам Боян дали има такива кабели (за продажба) за които говорихме днес-с по голямата лула-или пък някои ако има такива стари работещи-давам му силиконови в размяна-уж някакви нови-Купър-МАДЕ ИН УСА ...просто със Стани установихме(по скоро той де) ,че не влизат хубаво на свещите и едната даже изобщо не беще работила...чистак бърсак си беше,,,
Стани-да те питам-от оная врътка-медната дето е като за отвертка-мога ли да вдигна малко оборотите ,че много паднаха-около 500 и сега тресе доста?
Или първо да оправя кабелите и тогава газта--то по логично е така де ....
За колко трябва да вдигне от 0 до 100 ?

МИиии... засега това ще питам само