Излиза пара от предната решеткаC200 CDI, W203, 2005
Започната от VIPER, 27 ное 2011 - 22:15:20
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 ноември 2011 - 22:15
На два пъти ми се случва след каране градско или извънградско, когато спра - да излиза пара от предницата ми - през решетките, от фугата между фара и бронята. По някое време изчезва това "явление". Когато отворя капака за оглед не виждам никъде теч или мокро. Вариянта за конденз отпада, защото днес не е изстивала от сутринта, а чак тази вечер се прояви след като минах 200 км извънградско. И в двата случая температурата отвън беше около 4 градуса.
Някой да има идея къде да гледам?
Някой да има идея къде да гледам?
#2
Публикувано 27 ноември 2011 - 22:29
Най-вероятно това не е пара,ами е пушек от печката ти.Моята и тя пуши с бял пушек,който като спра на място пуши отдолу от предната броня,където е и ауспуха на печката,но пушека на място като работи колата се разсейва много и излиза все едно си се запалил от маската и отдолу от целия мотор,дори веднъж започна да излиза и от вентилационните отвори под чистачките,но тогава се беше разместил ауспуха на Вебастото ,беше излязъл от подкалника и беше влязъл вътре в двигателя.Веднъж така на едно кръстовище зимата един бакшиш до мен в задръстването сутринта маха вика ,помислил човека ,че съм се запалил.Когато е много студено и темп е -10 -15 градуса и печката сама се засилва много пуши доста докато загрее двигателя,но като поработи 10-тина минути се оправя и спира да пуши.След като изключиш двигателя печката не спира веднага,а работи пуши около 3-4 мин ,самоохлажда се и тогава сама се изключва като е изгорила нафтата,която е останала в камерата и е охладила турбинката,та и на изключен двигател пак пуши и се чува лекото свистене на печката от предния ляв подкалник.
#3
Публикувано 28 ноември 2011 - 17:51
Обаче аз нямам такава печка.
#4
Публикувано 28 ноември 2011 - 18:20
Няма как да нямаш
Доколкото знам всички ЦДИ-та имат печка, особено пък 2005г, включва се автоматично, когато температурата падне под някакви градуси 4-5гр. мисля беше.
Доколкото знам всички ЦДИ-та имат печка, особено пък 2005г, включва се автоматично, когато температурата падне под някакви градуси 4-5гр. мисля беше.
#5
Публикувано 28 ноември 2011 - 20:18
Всички CDI-та имат електрически подгревател, но печката за която аз и "nikolai4eto" говорим е допълнителната, която работи с горивото от резервоара и се води като опция (по спомени беше около + 1000-1500 Евро). Електрическият подгревател, при нормална работа, не би трябвало да предизвиква този ефект.
#6
Публикувано 28 ноември 2011 - 21:49
Може би си прав за печката.На 202-ката е нафтова,а на 203-ката ми е с ел.подгряващ елемент.На колите след 2002 рядко се среща нафтова печка,повечето наистина са с подгряващ елемент в кутия над стартера.Нафтата е екстра и се доплаща и се среща рядко.Та щом си с елемент за подгряване виж парата да не е от спукан радиатор или хлабава връзка.Следи си нивото на антифриза.
#7
Публикувано 29 ноември 2011 - 21:42
Как се търси спукан радиатор? Загрявам хубаво и гледам за теч и/или..?
#8
Публикувано 09 декември 2011 - 22:24
Оказва се, че не губи антифриз. Вероятната причина е теч от помпата за високо налягане. Когато загрее двигателя изпарява нафтата и при ниски температури навън се вижда като дим.
#9
Публикувано 15 декември 2011 - 15:51
При мен пък пушеше от изпускане на нафта, поради дифтунга, която беше за смяна. Моделът е w202, но мисля, че е доста вероятно и при теб проблемът да е същият. Махни пластмасовата кора и виж има ли течност долу в легълцата на дюзите. Между другото и щуцерът за дюзите може да ти опуска.Когато загрее двигателят и нафтата, която се е насъбрала започва да се изпарява и започва въпросното пушене. Случвало ми се е при температура около 25 градуса.
П.П. Колега, извинявам се, но не обърнах внимание на това от къде излиза пушекът при теб. Много вероятно е, проблемът ти да не е като моят, щом излиза от предната решетка, но все пак не пречи да провериш. Успех!
Съжалявам за спаменето!
Събрах ти двата коментара в един-както се вижда-съвсем верни са били
Поздрави
П.П. Колега, извинявам се, но не обърнах внимание на това от къде излиза пушекът при теб. Много вероятно е, проблемът ти да не е като моят, щом излиза от предната решетка, но все пак не пречи да провериш. Успех!
Съжалявам за спаменето!
Събрах ти двата коментара в един-както се вижда-съвсем верни са били
Поздрави
Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 16 декември 2011 - 00:07
#10
Публикувано 15 декември 2011 - 23:44
Точно от там е! Има една планка която крие двата маркучите, които вкарват нафта в помпата. Свалихме я и се оказа, че скобите въобще не ги държаха. Решението - нови скоби - засега всичко е наред. Можеби скоро и ще се нацепят маркучите, така че съм подготвен за смяна в близко бъдеще.
П.П. Утре ще ида на мивка, за да изчистят изцапаното, че се е омазал целият блок отпред. Може да кача снимка след това, за да се вижда къде е, ако на някой му изкочи този проблем.
П.П. Утре ще ида на мивка, за да изчистят изцапаното, че се е омазал целият блок отпред. Може да кача снимка след това, за да се вижда къде е, ако на някой му изкочи този проблем.
Този пост е редактиран от VIPER: 15 декември 2011 - 23:48
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни