Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Излиза пара от предната решеткаC200 CDI, W203, 2005


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Posted 27 November 2011 - 22:15

На два пъти ми се случва след каране градско или извънградско, когато спра - да излиза пара от предницата ми - през решетките, от фугата между фара и бронята. По някое време изчезва това "явление". Когато отворя капака за оглед не виждам никъде теч или мокро. Вариянта за конденз отпада, защото днес не е изстивала от сутринта, а чак тази вечер се прояви след като минах 200 км извънградско. И в двата случая температурата отвън беше около 4 градуса.
Някой да има идея къде да гледам?
  • 0

#2 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Posted 27 November 2011 - 22:29

Най-вероятно това не е пара,ами е пушек от печката ти.Моята и тя пуши с бял пушек,който като спра на място пуши отдолу от предната броня,където е и ауспуха на печката,но пушека на място като работи колата се разсейва много и излиза все едно си се запалил от маската и отдолу от целия мотор,дори веднъж започна да излиза и от вентилационните отвори под чистачките,но тогава се беше разместил ауспуха на Вебастото ,беше излязъл от подкалника и беше влязъл вътре в двигателя.Веднъж така на едно кръстовище зимата един бакшиш до мен в задръстването сутринта маха вика ,помислил човека ,че съм се запалил.Когато е много студено и темп е -10 -15 градуса и печката сама се засилва много пуши доста докато загрее двигателя,но като поработи 10-тина минути се оправя и спира да пуши.След като изключиш двигателя печката не спира веднага,а работи пуши около 3-4 мин ,самоохлажда се и тогава сама се изключва като е изгорила нафтата,която е останала в камерата и е охладила турбинката,та и на изключен двигател пак пуши и се чува лекото свистене на печката от предния ляв подкалник.
  • 0

#3 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Posted 28 November 2011 - 17:51

Обаче аз нямам такава печка. :mellow
  • 0

#4 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 28 November 2011 - 18:20

Няма как да нямаш ;)
Доколкото знам всички ЦДИ-та имат печка, особено пък 2005г, включва се автоматично, когато температурата падне под някакви градуси 4-5гр. мисля беше.
  • 0

#5 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Posted 28 November 2011 - 20:18

Всички CDI-та имат електрически подгревател, но печката за която аз и "nikolai4eto" говорим е допълнителната, която работи с горивото от резервоара и се води като опция (по спомени беше около + 1000-1500 Евро). Електрическият подгревател, при нормална работа, не би трябвало да предизвиква този ефект.
  • 0

#6 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Posted 28 November 2011 - 21:49

Може би си прав за печката.На 202-ката е нафтова,а на 203-ката ми е с ел.подгряващ елемент.На колите след 2002 рядко се среща нафтова печка,повечето наистина са с подгряващ елемент в кутия над стартера.Нафтата е екстра и се доплаща и се среща рядко.Та щом си с елемент за подгряване виж парата да не е от спукан радиатор или хлабава връзка.Следи си нивото на антифриза.
  • 0

#7 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Posted 29 November 2011 - 21:42

Как се търси спукан радиатор? Загрявам хубаво и гледам за теч и/или..?
  • 0

#8 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Posted 09 December 2011 - 22:24

Оказва се, че не губи антифриз. Вероятната причина е теч от помпата за високо налягане. Когато загрее двигателя изпарява нафтата и при ниски температури навън се вижда като дим.
  • 0

#9 ROSWEN

ROSWEN

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Оряхово / София
  • Автомобил:
    Mercedes S202 C 220 CDI / 2000г.

Posted 15 December 2011 - 15:51

При мен пък пушеше от изпускане на нафта, поради дифтунга, която беше за смяна. Моделът е w202, но мисля, че е доста вероятно и при теб проблемът да е същият. Махни пластмасовата кора и виж има ли течност долу в легълцата на дюзите. Между другото и щуцерът за дюзите може да ти опуска.Когато загрее двигателят и нафтата, която се е насъбрала започва да се изпарява и започва въпросното пушене. Случвало ми се е при температура около 25 градуса.
П.П. Колега, извинявам се, но не обърнах внимание на това от къде излиза пушекът при теб. Много вероятно е, проблемът ти да не е като моят, щом излиза от предната решетка, но все пак не пречи да провериш. Успех!

Съжалявам за спаменето! :dontknow


Събрах ти двата коментара в един-както се вижда-съвсем верни са били :)
Поздрави

Edited by SAMURAIJACK, 16 December 2011 - 00:07 .

  • 1

#10 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Posted 15 December 2011 - 23:44

Точно от там е! Има една планка която крие двата маркучите, които вкарват нафта в помпата. Свалихме я и се оказа, че скобите въобще не ги държаха. Решението - нови скоби - засега всичко е наред. Можеби скоро и ще се нацепят маркучите, така че съм подготвен за смяна в близко бъдеще.

П.П. Утре ще ида на мивка, за да изчистят изцапаното, че се е омазал целият блок отпред. Може да кача снимка след това, за да се вижда къде е, ако на някой му изкочи този проблем.

Edited by VIPER, 15 December 2011 - 23:48 .

  • 1




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users