Здравейте колеги.
Изчетох по темата доста,моят проблем е следния,сутринта завъртях ключа запали и угасна след 2 секунди,после върти,но не пали....отворих горивния филтър наполовина пълен,маркучите празни...Почистих и затворих.Развих щуцера на дюзите и
завъртях,излиза въздух...мисля че се обезвъздущи но ми падна акумулатора.Мога ли да я дърпам и да опитам да я запаля?
И последно във Варна каде да я закарам да я погледнат...C 220 CDI 1999 г.Ще съм благодарен на всички за съветите.
Благодаря предварително.
Проблем с паленето(нов)
Започната от I-vanko, 27 ное 2011 - 17:12:43
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 ноември 2011 - 17:12
#2
Публикувано 27 ноември 2011 - 18:55
Здрасти колега. Гориво предполагам имаш ли достатъчно в резервоара.Ако стрелката е близо до резервата, сипи 5-10 литра, че мине ли стрелката под 1/4 малко лъжливо показва и тогава я закачай на теглича. Можеш да я теглиш и да я запалиш на скорост. най-вероятно обаче от 2-3-ти опит ще запали (докато изгони всичкия въздух). И аз имах подобен проблем скоро, но при мен беше по различно. Филтъра пълен, а пущината сутрин пали за 2 сек. и гасне. После се почва въртенето камара време докато запали. Даже бях стигнал дотам, че 1-2 дни я паркирах под наклон, за да я запаля на скорост, ако се заинати сутринта (а на скорост пали веднага). Реших го, като сутрин подгрявам по 2 пъти и паля с газ. Оттогава всичко е ОК.
#3
Публикувано 27 ноември 2011 - 19:05
Благодаря за съвета,ще опитам утре.
#4
Публикувано 27 ноември 2011 - 22:35
Имаш ниско налягане в рейката вследствие на разхерметизирана система.Вижте си и двамата всички уплътнения и "О" пръстени по горивната система и основно тези на ГНП помпата.Най-вероятно са за смяна,от там дърпа въздух и сутрин трудно пали.Виж си горивния филтър да не е някое менте от сорта на "ФИЛТРОН",и ако е някаква такава световно известна марка го сменяй на минутата и хвърляй някъде по-надалече.
#5
Публикувано 28 ноември 2011 - 08:09
мерси,днес ще ги сменя...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни