Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с паленето(нов)


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 I-vanko

I-vanko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    мерцедес-бенц,С 220-CDI,1999г

Posted 27 November 2011 - 17:12

Здравейте колеги.
Изчетох по темата доста,моят проблем е следния,сутринта завъртях ключа запали и угасна след 2 секунди,после върти,но не пали....отворих горивния филтър наполовина пълен,маркучите празни...Почистих и затворих.Развих щуцера на дюзите и
завъртях,излиза въздух...мисля че се обезвъздущи но ми падна акумулатора.Мога ли да я дърпам и да опитам да я запаля?
И последно във Варна каде да я закарам да я погледнат...C 220 CDI 1999 г.Ще съм благодарен на всички за съветите.
Благодаря предварително.
  • 0

#2 asenov_m

asenov_m

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 99 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB S203 C270 CDI 2001г.

Posted 27 November 2011 - 18:55

Здрасти колега. Гориво предполагам имаш ли достатъчно в резервоара.Ако стрелката е близо до резервата, сипи 5-10 литра, че мине ли стрелката под 1/4 малко лъжливо показва и тогава я закачай на теглича. Можеш да я теглиш и да я запалиш на скорост. най-вероятно обаче от 2-3-ти опит ще запали (докато изгони всичкия въздух). И аз имах подобен проблем скоро, но при мен беше по различно. Филтъра пълен, а пущината сутрин пали за 2 сек. и гасне. После се почва въртенето камара време докато запали. Даже бях стигнал дотам, че 1-2 дни я паркирах под наклон, за да я запаля на скорост, ако се заинати сутринта (а на скорост пали веднага). Реших го, като сутрин подгрявам по 2 пъти и паля с газ. Оттогава всичко е ОК.
  • 0

m19269.gif


#3 I-vanko

I-vanko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    мерцедес-бенц,С 220-CDI,1999г

Posted 27 November 2011 - 19:05

Благодаря за съвета,ще опитам утре. :closed
  • 0

#4 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Posted 27 November 2011 - 22:35

Имаш ниско налягане в рейката вследствие на разхерметизирана система.Вижте си и двамата всички уплътнения и "О" пръстени по горивната система и основно тези на ГНП помпата.Най-вероятно са за смяна,от там дърпа въздух и сутрин трудно пали.Виж си горивния филтър да не е някое менте от сорта на "ФИЛТРОН",и ако е някаква такава световно известна марка го сменяй на минутата и хвърляй някъде по-надалече.
  • 0

#5 I-vanko

I-vanko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    мерцедес-бенц,С 220-CDI,1999г

Posted 28 November 2011 - 08:09

мерси,днес ще ги сменя...
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users