Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Покупка на CLK W208Какво да гледам и какви проблеми да очаквам ?


  • Please log in to reply
17 мнения по тази тема

#1 tempomat

tempomat

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 25 ноември 2011 - 20:30

Здравейте колеги,
понеже цял живот карам разумни коли, реших сега да се пробвам с нещо по-интересно. Да ме посъветвате какво да гледам при покупка и по-специално - малко се плаша от компресора, защото знам, че ремонтите са скъпи. Може ли по нещо да се определи как е като състояние. Знам, че е най-добре при майстор, който да я закачи и на компютър, но по автокъщите нямат номера и не се "навиват".
Ето няколк обяви на пръв поглед, ако някой погледна и изкаже мнение ще съм му благодарен :

http://www.mobile.bg/11304447497598976

http://www.mobile.bg/11302106739615936

http://www.mobile.bg/11309888225279739

http://www.mobile.bg/11321362080310967

Благодаря предварително !
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 ноември 2011 - 23:09

Приемливо
Не
Не
Приемливо

:)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 ноември 2011 - 23:27

Последната обява е най-приемлива, поне е 192 коня и е фейс, другите- не ме грабнаха.
Това синьото 230Компресор го продават от сигурно две години, безуспешно :thumbdown
Другото преди фейса е с най-куция мотор 136 коня, не му отива просто, освен това няма грам екстра по него, фейслифтовия 200К е хубав, но е скъп и е с по-слабия мотор 163 коня, който харчи колкото 192, но изостава доста във вървенето.
За мен оптималния вариант за покупка на CLK е 200К-192к.с./230К или 320 V6, като за фейс или не и екстрите сам си преценяваш и според бюджета разбира се.
Защо не погледнеш Това CLK което е и фейс и със силния мотор и е върховото ниво на оборудване- Avantgarde, освен на e много приемлива цена. ;)
  • 0

#4 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 ноември 2011 - 23:42

Компресорите се чупели.....бла бла бла..........и пак немога да си обясня защо не ползвате търсачката ?

В подфорума за ЦЛК има толкова много изписано, че като видя тема като тази направо ми се гади.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2011 - 00:05

Eм, да! Тя всяка втора тема е такава тука, ама не пречи да си пишем! :)
(въпреки, че и аз се дразня леко)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 26 ноември 2011 - 00:11

Аз пък Ви се чудя що се дразните,,,верно е ,че има хиляда такива теми,ама:
-Нямаше как да пита за конкретните обяви ,ако не е в нова тема
-Нали това е модел които ,коментиращите познават и обичат-на бас ,че никои няма против всъщност да поразкаже туи онуй за колата=Генгста-все едно тебе някои да те пита за твойта машина и ти да не му обясниш,,,не е като да няма писано ама...кво пречи

Сега за теми за масла и прочее-разбирам-ама в случая наистина не виждам нищо лошо :)

Това си е само мое мнение и не е служебно ангажирано-принципно Правилата гласят преди да се пуска нова тема да се използва търсачката и аз подкрепям правилата.....
Просто си мисля ,че не сме чак толкова много,а пък новите са малко-нека си говорим с тях :)
Пък като станем 2000-3000 онлайн-тогава вече е ясно ;) :flying_mj
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2011 - 00:20

Съгласен! :)
Колега tempomat, събираме се Неделя на Ал.Невски, виж Календарът горе в менютата.

Заповядай, ако имаш време, ще си поговорим за CLK, принципно не са много нещата, които да гледаш в една такава кола.
Аз съм привърженик на фейслифта, понеже колата е напълно различна като усещане след него. Също съм и привърженик на многото екстри, но това е друга тема.
Днес един пич се кълнеше, че съм малоумен да си купя топка за ск.лост за 100ина лв. Затова и не обичам да коментирам кое колко струва и до колко си струва ;)!
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#8 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 26 ноември 2011 - 00:26

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Днес един пич се кълнеше, че съм малоумен да си купя топка за ск.лост за 100ина лв. Затова и не обичам да коментирам кое колко струва и до колко си струва ;)!

Неееееееееееее---Малоумен...Глупости-ти не си Малоумен-ти си МАНИАК !!!

Евала човече и за мерака и за познанията и за всичко :)
Като почна да си стягам колата ти ще си ми идол :) :allhail :allhail :hailandkill
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#9 tempomat

tempomat

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 26 ноември 2011 - 09:40

Благодаря за мненията и съжелявам, че някои се дразнят на въпроса, но както каза колегата - Как да потърся мнения за конкретни коли без нова тема ?

Като цяло единиствено ме притеснява да не взема нещо с прецакан компресор. За другото прочетох, и тук и навсякъде, че са доста здрави коли. Което е трудно да се каже за следващите C и CLK. Затова се насочих и към това поколение. По същата причина отпаднаха Ауди и БМВ. Колата ми е важна, защото си върша работа с нея и нямам време нон-стоп да се разправям с майстори. До сега карах Хонда Акорд и за 4 години не съм влизал в сервиз - нищо не тропна и не хлопна. От тази гледна точка, даже не държа да върви като самолет - само да е читава и здрава бройката.

Толкова ли са зле тия 136 коня ? Че поне на снимки изглежда много стегната бройката ?
А и логиката говори, че ще е настъпвана по-малко и не я е карал някой италианец-рейсър :)
  • 0

#10 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2011 - 09:51

Това с прецакания компресор си го избий от главата.В сравнение с турбото компресора е в пъти по здрав.Аз от тебе за пръв път чувам че компресорите не били здрави.

Заблуждаваш се да знаеш ! Единственото нещо, което може да му се случи на тоя компресор е да се разшуми лагерчето.Е едно лагерче ако те плаши.

Това за тея 136 коня знаеш ли аз как ги виждам нещата..........ако тази кола е моя аз винаги ще я карам на макс, за да може поне малко да ме задоволи.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#11 tempomat

tempomat

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 26 ноември 2011 - 10:07

Казах, че се притеснявам, а не коментирам дали са здрави. Притеснявам се, защото един приятел на СААБ 9-3 му смени за 3 години 2 пъти турбото. Всеки път срещу скромните 2000+. После и автомата 2500.

А за 136-те коня, ако е на един собственик, се съмнявам като я купувал нова, ако е мислел да кара здраво, да си е спестил разликата до първия компресор. Като даваш > 40 000 EUR едва ли пестиш 2-3 хиляди за мотор, в предвид, че купуваш купе.
  • 0

#12 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 26 ноември 2011 - 10:12

Казах, че се притеснявам, а не коментирам дали са здрави. Притеснявам се, защото един приятел на СААБ 9-3 му смени за 3 години 2 пъти турбото. Всеки път срещу скромните 2000+. После и автомата 2500.

А за 136-те коня, ако е на един собственик, се съмнявам като я купувал нова, ако е мислел да кара здраво, да си е спестил разликата до първия компресор. Като даваш > 40 000 EUR едва ли пестиш 2-3 хиляди за мотор, в предвид, че купуваш купе.

Принципно на мен логиката на колегата Алфонсо ми звучи добре...:)
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#13 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2011 - 18:27

Принципно на мен логиката на колегата Алфонсо ми звучи добре...:)

Благодаря Самурай :)

Към колегата "Темпомат":
Наистина 136 коня не ти трябва, единствената разлика между двата мотора 136 и 192 коня е във вървенето. Консумативите са им еднакви или много сходни, поддръжката на двата двигателя излиза на еднаква цена, тук изключваме компресора, който ако колата не е на половин милион километра няма нужда от кой знае какво обслужване.
Кабелите и бобините са еднакви, дебитомерите са еднакви, маслен, горивен, климатичен филтър са еднакви, събират еднакво количество масло и антифриз, различен е въздушния филтър само, имаш един ремък в повече- за компресора, но този ремък не се сменя всеки ден.
136 коньовия е с ел.перка (в повечето случаи) докато компресорния е с виско, това е една от разликите в полза на слабия мотор.
ОБАЧЕ 136 коня харчи колкото 192 коня?!?! :kill_myself Това как ти звучи?
Говоря от опит, тъй като съм имал и двата двигателя, на различни коли, съществена разлика в разхода не открих между двата.
За вървенето- няма смисъл да говорим, като се качих от атмосферния на компресора имах чувството че тая кола лети :yahoo , нищо общо няма, даже не се и доближава, 136 коня си е слаб и това е.
За другия препоръчван за това купе мотор-320 V6 мога да споделя впечатления само като поведение и вървене, не съм притежавал и поддържал, но за известен период карах такова ЦЛК преди време, 320 бензин автомат 218 коня. С една дума САМОЛЕТ, върви като луда, но си и харчи, разход в града с настъпване и задръствания 17-19/л бензин на 100км. Вечер без задръствания и с културно каране съм го докарвал до 11.3-11-7л/100 по борд компютър.
За здравина- докато беше в мене не можах да го счупя :rofl друго не знам.
Мисля че казах всичко което трябва, но ако имаш някакви конкретни въпроси питай смело.

Този пост е редактиран от Алфонсо: 26 ноември 2011 - 18:29

  • 0

#14 Chestit0

Chestit0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    А190 , CLK 320 w208
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2011 - 19:17

Споделям мнението на останалите .. относно четирите обяви 1-заслужава си да се гледа , 2-не, 3-не и 4- заслужава си да се гледа.
Аз лично търсих сигурно 10 месеца моя автомобил. Колега ориентирай се точно какво ти трябва и какво търсиш в автомобила. Съвета който аз бих ти дал е да е новият фейслифт и да е автоматик. По автокъщите има и много гробници така че задължително колата в сервиз преди да я купуваш !!! 50 лв е рапатрака до сервиза и обратно нищо че няма номера не си ги спестявай. За 136 коня тук всички сме на едно мнение ... мъртво роден мотор :)
  • 0
Публикувано изображение

#15 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2011 - 19:49

Здравейте колеги,
Може ли по нещо да се определи как е като състояние. Знам, че е най-добре при майстор, който да я закачи и на компютър, но по автокъщите няма



Не мога да препоръчам никой конкретно, но има хора с мобилен комп, които за около 50 лв. отиват на адрес за диагностика.
може да потърсиш в нета. Поне за първоначална информация дали си струва да я караш и в сервиз.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни