Покупка на CLK W208Какво да гледам и какви проблеми да очаквам ?
Започната от tempomat, 25 ное 2011 - 20:30:32
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 ноември 2011 - 20:30
Здравейте колеги,
понеже цял живот карам разумни коли, реших сега да се пробвам с нещо по-интересно. Да ме посъветвате какво да гледам при покупка и по-специално - малко се плаша от компресора, защото знам, че ремонтите са скъпи. Може ли по нещо да се определи как е като състояние. Знам, че е най-добре при майстор, който да я закачи и на компютър, но по автокъщите нямат номера и не се "навиват".
Ето няколк обяви на пръв поглед, ако някой погледна и изкаже мнение ще съм му благодарен :
http://www.mobile.bg/11304447497598976
http://www.mobile.bg/11302106739615936
http://www.mobile.bg/11309888225279739
http://www.mobile.bg/11321362080310967
Благодаря предварително !
понеже цял живот карам разумни коли, реших сега да се пробвам с нещо по-интересно. Да ме посъветвате какво да гледам при покупка и по-специално - малко се плаша от компресора, защото знам, че ремонтите са скъпи. Може ли по нещо да се определи как е като състояние. Знам, че е най-добре при майстор, който да я закачи и на компютър, но по автокъщите нямат номера и не се "навиват".
Ето няколк обяви на пръв поглед, ако някой погледна и изкаже мнение ще съм му благодарен :
http://www.mobile.bg/11304447497598976
http://www.mobile.bg/11302106739615936
http://www.mobile.bg/11309888225279739
http://www.mobile.bg/11321362080310967
Благодаря предварително !
#2
Публикувано 25 ноември 2011 - 23:09
Приемливо
Не
Не
Приемливо
Не
Не
Приемливо
#3
Публикувано 25 ноември 2011 - 23:27
Последната обява е най-приемлива, поне е 192 коня и е фейс, другите- не ме грабнаха.
Това синьото 230Компресор го продават от сигурно две години, безуспешно
Другото преди фейса е с най-куция мотор 136 коня, не му отива просто, освен това няма грам екстра по него, фейслифтовия 200К е хубав, но е скъп и е с по-слабия мотор 163 коня, който харчи колкото 192, но изостава доста във вървенето.
За мен оптималния вариант за покупка на CLK е 200К-192к.с./230К или 320 V6, като за фейс или не и екстрите сам си преценяваш и според бюджета разбира се.
Защо не погледнеш Това CLK което е и фейс и със силния мотор и е върховото ниво на оборудване- Avantgarde, освен на e много приемлива цена.
Това синьото 230Компресор го продават от сигурно две години, безуспешно
Другото преди фейса е с най-куция мотор 136 коня, не му отива просто, освен това няма грам екстра по него, фейслифтовия 200К е хубав, но е скъп и е с по-слабия мотор 163 коня, който харчи колкото 192, но изостава доста във вървенето.
За мен оптималния вариант за покупка на CLK е 200К-192к.с./230К или 320 V6, като за фейс или не и екстрите сам си преценяваш и според бюджета разбира се.
Защо не погледнеш Това CLK което е и фейс и със силния мотор и е върховото ниво на оборудване- Avantgarde, освен на e много приемлива цена.
#4
Публикувано 25 ноември 2011 - 23:42
Компресорите се чупели.....бла бла бла..........и пак немога да си обясня защо не ползвате търсачката ?
В подфорума за ЦЛК има толкова много изписано, че като видя тема като тази направо ми се гади.
В подфорума за ЦЛК има толкова много изписано, че като видя тема като тази направо ми се гади.
By Batev
#5
Публикувано 26 ноември 2011 - 00:05
Eм, да! Тя всяка втора тема е такава тука, ама не пречи да си пишем!
(въпреки, че и аз се дразня леко)
(въпреки, че и аз се дразня леко)
#6
Публикувано 26 ноември 2011 - 00:11
Аз пък Ви се чудя що се дразните,,,верно е ,че има хиляда такива теми,ама:
-Нямаше как да пита за конкретните обяви ,ако не е в нова тема
-Нали това е модел които ,коментиращите познават и обичат-на бас ,че никои няма против всъщност да поразкаже туи онуй за колата=Генгста-все едно тебе някои да те пита за твойта машина и ти да не му обясниш,,,не е като да няма писано ама...кво пречи
Сега за теми за масла и прочее-разбирам-ама в случая наистина не виждам нищо лошо
Това си е само мое мнение и не е служебно ангажирано-принципно Правилата гласят преди да се пуска нова тема да се използва търсачката и аз подкрепям правилата.....
Просто си мисля ,че не сме чак толкова много,а пък новите са малко-нека си говорим с тях
Пък като станем 2000-3000 онлайн-тогава вече е ясно
-Нямаше как да пита за конкретните обяви ,ако не е в нова тема
-Нали това е модел които ,коментиращите познават и обичат-на бас ,че никои няма против всъщност да поразкаже туи онуй за колата=Генгста-все едно тебе някои да те пита за твойта машина и ти да не му обясниш,,,не е като да няма писано ама...кво пречи
Сега за теми за масла и прочее-разбирам-ама в случая наистина не виждам нищо лошо
Това си е само мое мнение и не е служебно ангажирано-принципно Правилата гласят преди да се пуска нова тема да се използва търсачката и аз подкрепям правилата.....
Просто си мисля ,че не сме чак толкова много,а пък новите са малко-нека си говорим с тях
Пък като станем 2000-3000 онлайн-тогава вече е ясно
#7
Публикувано 26 ноември 2011 - 00:20
Съгласен!
Колега tempomat, събираме се Неделя на Ал.Невски, виж Календарът горе в менютата.
Заповядай, ако имаш време, ще си поговорим за CLK, принципно не са много нещата, които да гледаш в една такава кола.
Аз съм привърженик на фейслифта, понеже колата е напълно различна като усещане след него. Също съм и привърженик на многото екстри, но това е друга тема.
Днес един пич се кълнеше, че съм малоумен да си купя топка за ск.лост за 100ина лв. Затова и не обичам да коментирам кое колко струва и до колко си струва !
Колега tempomat, събираме се Неделя на Ал.Невски, виж Календарът горе в менютата.
Заповядай, ако имаш време, ще си поговорим за CLK, принципно не са много нещата, които да гледаш в една такава кола.
Аз съм привърженик на фейслифта, понеже колата е напълно различна като усещане след него. Също съм и привърженик на многото екстри, но това е друга тема.
Днес един пич се кълнеше, че съм малоумен да си купя топка за ск.лост за 100ина лв. Затова и не обичам да коментирам кое колко струва и до колко си струва !
#8
Публикувано 26 ноември 2011 - 00:26
Неееееееееееее---Малоумен...Глупости-ти не си Малоумен-ти си МАНИАК !!!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Днес един пич се кълнеше, че съм малоумен да си купя топка за ск.лост за 100ина лв. Затова и не обичам да коментирам кое колко струва и до колко си струва !
Евала човече и за мерака и за познанията и за всичко
Като почна да си стягам колата ти ще си ми идол
#9
Публикувано 26 ноември 2011 - 09:40
Благодаря за мненията и съжелявам, че някои се дразнят на въпроса, но както каза колегата - Как да потърся мнения за конкретни коли без нова тема ?
Като цяло единиствено ме притеснява да не взема нещо с прецакан компресор. За другото прочетох, и тук и навсякъде, че са доста здрави коли. Което е трудно да се каже за следващите C и CLK. Затова се насочих и към това поколение. По същата причина отпаднаха Ауди и БМВ. Колата ми е важна, защото си върша работа с нея и нямам време нон-стоп да се разправям с майстори. До сега карах Хонда Акорд и за 4 години не съм влизал в сервиз - нищо не тропна и не хлопна. От тази гледна точка, даже не държа да върви като самолет - само да е читава и здрава бройката.
Толкова ли са зле тия 136 коня ? Че поне на снимки изглежда много стегната бройката ?
А и логиката говори, че ще е настъпвана по-малко и не я е карал някой италианец-рейсър
Като цяло единиствено ме притеснява да не взема нещо с прецакан компресор. За другото прочетох, и тук и навсякъде, че са доста здрави коли. Което е трудно да се каже за следващите C и CLK. Затова се насочих и към това поколение. По същата причина отпаднаха Ауди и БМВ. Колата ми е важна, защото си върша работа с нея и нямам време нон-стоп да се разправям с майстори. До сега карах Хонда Акорд и за 4 години не съм влизал в сервиз - нищо не тропна и не хлопна. От тази гледна точка, даже не държа да върви като самолет - само да е читава и здрава бройката.
Толкова ли са зле тия 136 коня ? Че поне на снимки изглежда много стегната бройката ?
А и логиката говори, че ще е настъпвана по-малко и не я е карал някой италианец-рейсър
#10
Публикувано 26 ноември 2011 - 09:51
Това с прецакания компресор си го избий от главата.В сравнение с турбото компресора е в пъти по здрав.Аз от тебе за пръв път чувам че компресорите не били здрави.
Заблуждаваш се да знаеш ! Единственото нещо, което може да му се случи на тоя компресор е да се разшуми лагерчето.Е едно лагерче ако те плаши.
Това за тея 136 коня знаеш ли аз как ги виждам нещата..........ако тази кола е моя аз винаги ще я карам на макс, за да може поне малко да ме задоволи.
Заблуждаваш се да знаеш ! Единственото нещо, което може да му се случи на тоя компресор е да се разшуми лагерчето.Е едно лагерче ако те плаши.
Това за тея 136 коня знаеш ли аз как ги виждам нещата..........ако тази кола е моя аз винаги ще я карам на макс, за да може поне малко да ме задоволи.
By Batev
#11
Публикувано 26 ноември 2011 - 10:07
Казах, че се притеснявам, а не коментирам дали са здрави. Притеснявам се, защото един приятел на СААБ 9-3 му смени за 3 години 2 пъти турбото. Всеки път срещу скромните 2000+. После и автомата 2500.
А за 136-те коня, ако е на един собственик, се съмнявам като я купувал нова, ако е мислел да кара здраво, да си е спестил разликата до първия компресор. Като даваш > 40 000 EUR едва ли пестиш 2-3 хиляди за мотор, в предвид, че купуваш купе.
А за 136-те коня, ако е на един собственик, се съмнявам като я купувал нова, ако е мислел да кара здраво, да си е спестил разликата до първия компресор. Като даваш > 40 000 EUR едва ли пестиш 2-3 хиляди за мотор, в предвид, че купуваш купе.
#12
Публикувано 26 ноември 2011 - 10:12
Принципно на мен логиката на колегата Алфонсо ми звучи добре...Казах, че се притеснявам, а не коментирам дали са здрави. Притеснявам се, защото един приятел на СААБ 9-3 му смени за 3 години 2 пъти турбото. Всеки път срещу скромните 2000+. После и автомата 2500.
А за 136-те коня, ако е на един собственик, се съмнявам като я купувал нова, ако е мислел да кара здраво, да си е спестил разликата до първия компресор. Като даваш > 40 000 EUR едва ли пестиш 2-3 хиляди за мотор, в предвид, че купуваш купе.
#13
Публикувано 26 ноември 2011 - 18:27
Благодаря СамурайПринципно на мен логиката на колегата Алфонсо ми звучи добре...
Към колегата "Темпомат":
Наистина 136 коня не ти трябва, единствената разлика между двата мотора 136 и 192 коня е във вървенето. Консумативите са им еднакви или много сходни, поддръжката на двата двигателя излиза на еднаква цена, тук изключваме компресора, който ако колата не е на половин милион километра няма нужда от кой знае какво обслужване.
Кабелите и бобините са еднакви, дебитомерите са еднакви, маслен, горивен, климатичен филтър са еднакви, събират еднакво количество масло и антифриз, различен е въздушния филтър само, имаш един ремък в повече- за компресора, но този ремък не се сменя всеки ден.
136 коньовия е с ел.перка (в повечето случаи) докато компресорния е с виско, това е една от разликите в полза на слабия мотор.
ОБАЧЕ 136 коня харчи колкото 192 коня?!?! Това как ти звучи?
Говоря от опит, тъй като съм имал и двата двигателя, на различни коли, съществена разлика в разхода не открих между двата.
За вървенето- няма смисъл да говорим, като се качих от атмосферния на компресора имах чувството че тая кола лети , нищо общо няма, даже не се и доближава, 136 коня си е слаб и това е.
За другия препоръчван за това купе мотор-320 V6 мога да споделя впечатления само като поведение и вървене, не съм притежавал и поддържал, но за известен период карах такова ЦЛК преди време, 320 бензин автомат 218 коня. С една дума САМОЛЕТ, върви като луда, но си и харчи, разход в града с настъпване и задръствания 17-19/л бензин на 100км. Вечер без задръствания и с културно каране съм го докарвал до 11.3-11-7л/100 по борд компютър.
За здравина- докато беше в мене не можах да го счупя друго не знам.
Мисля че казах всичко което трябва, но ако имаш някакви конкретни въпроси питай смело.
Този пост е редактиран от Алфонсо: 26 ноември 2011 - 18:29
#14
Публикувано 26 ноември 2011 - 19:17
Споделям мнението на останалите .. относно четирите обяви 1-заслужава си да се гледа , 2-не, 3-не и 4- заслужава си да се гледа.
Аз лично търсих сигурно 10 месеца моя автомобил. Колега ориентирай се точно какво ти трябва и какво търсиш в автомобила. Съвета който аз бих ти дал е да е новият фейслифт и да е автоматик. По автокъщите има и много гробници така че задължително колата в сервиз преди да я купуваш !!! 50 лв е рапатрака до сервиза и обратно нищо че няма номера не си ги спестявай. За 136 коня тук всички сме на едно мнение ... мъртво роден мотор
Аз лично търсих сигурно 10 месеца моя автомобил. Колега ориентирай се точно какво ти трябва и какво търсиш в автомобила. Съвета който аз бих ти дал е да е новият фейслифт и да е автоматик. По автокъщите има и много гробници така че задължително колата в сервиз преди да я купуваш !!! 50 лв е рапатрака до сервиза и обратно нищо че няма номера не си ги спестявай. За 136 коня тук всички сме на едно мнение ... мъртво роден мотор
#15
Публикувано 26 ноември 2011 - 19:49
Здравейте колеги,
Може ли по нещо да се определи как е като състояние. Знам, че е най-добре при майстор, който да я закачи и на компютър, но по автокъщите няма
Не мога да препоръчам никой конкретно, но има хора с мобилен комп, които за около 50 лв. отиват на адрес за диагностика.
може да потърсиш в нета. Поне за първоначална информация дали си струва да я караш и в сервиз.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни