Евентуален проблем с алтернатора
Започната от vanko77777, 25 ное 2011 - 07:07:35
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 ноември 2011 - 07:07
Здравейте колеги.
Тази сутрин като запалих колата на таблото ми светна лампата с икона акумулатор.
Какво означава, колата е w210 250d
Тази сутрин като запалих колата на таблото ми светна лампата с икона акумулатор.
Какво означава, колата е w210 250d
#2
Публикувано 25 ноември 2011 - 09:33
Означава : грешка на компютъра , слаб акумулатор , свещи , четки метки , генератори , проверка на акумулатор , напрежения ала бала и ако са ти за смяна четките на генератора си ги смени , да нямаш ядове , на първо време зареди 1 нощ акумулатора .
Това е от студа братле
Това е от студа братле
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#3
Публикувано 25 ноември 2011 - 11:07
Означава ,че алтернатора ти не зарежда , отиди да ти замерят зареждането (или сам си го замери) и после най-вероятно ремонт на алтернатор.
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Публикувано 25 ноември 2011 - 11:34
У-а-а-а! Не лъжете хората тази лампичка, както е написал и Хари сочи само едно - акумулаторът не се зарежда (99% проблемът е в алтернатора). Но зареждане на акумулатора вкъщи няма да разреши проблема, защото изтощаването на акумулатора е следствие от незареждането му. Лампичката няма да светне при ниско напрежение на акумулатора, ако алтернатора работи! След като го заредиш вкъщи, особено в момента, както се кара на фарове, ако алтернатора не работи и всичко се консумира от акумулатора - няма да ти стигне и за един ден каране. Ти си с дизел и не е CDI - двигателят може да работи и без ток, само за паленето му трябва, но ако си с бензинов двигател или с CDI - изобщо оставаш на пътя!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#5
Публикувано 25 ноември 2011 - 21:35
Ремонт на алтернатор!
#6
Публикувано 25 ноември 2011 - 21:56
Да Илия е прав.
Зареждането в къщи може само да му помогне , така мисля аз.
Нищо не му пречи да го зареди и на другата сутрин да иде до сервиза и да му сменят четките (дано са само те) за 30 лева и да си свирка.
Зареждането в къщи може само да му помогне , така мисля аз.
Нищо не му пречи да го зареди и на другата сутрин да иде до сервиза и да му сменят четките (дано са само те) за 30 лева и да си свирка.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#7
Публикувано 26 ноември 2011 - 23:39
благодаря колеги за отговорите,и както казва mbthepower ако се размина само със 30лв.ремонта дали ще стане в рамките на един ден.
#8
Публикувано 27 ноември 2011 - 12:22
от 15 мин до 1 час макс.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 02 декември 2011 - 23:01
колеги проблема се оказа алтернатор, след смяна на четки, колектори, лагери и ролка на алтернатора и след това замерване на акумулатора при работа на обороти показва 12.80 а при подаване на газ качва на 13.80 това нормално ли е
#10
Публикувано 02 декември 2011 - 23:15
В нормите е.
Под товар ли го мериш?
Под товар ли го мериш?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Публикувано 02 декември 2011 - 23:28
не
#12
Публикувано 02 декември 2011 - 23:44
12.8 без товар не е нормално за мен. Фаровете, парното, реотана на задния джам (който си е баш късо съединение) ще те свалят под 12В!! 13.8 - 14.3 е горе-долу нормата. Мери го на клемите на батерията с читав мултицед.
Този пост е редактиран от Мишо: 02 декември 2011 - 23:44
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#13
Публикувано 03 декември 2011 - 00:14
Акумулацията здрава ли е? Да не е от мултицета? Старите стрелкови уреди и новите евтини електронни дават страшни разлики. Увери се.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 03 декември 2011 - 00:19
. Фаровете, парното, реотана на задния джам (който си е баш късо съединение)
Една нощ на път към нас, на цариградско като пернах реотана,колата угасна За секунди отворих капака а ротора на алтернатора светеше през решетката.
След като не е под товар.....слабичко работи.
Този пост е редактиран от бай Васил: 03 декември 2011 - 00:21
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#15
Публикувано 03 декември 2011 - 00:32
Старите стрелкови уреди и новите евтини електронни дават страшни разлики. Увери се.
Напълно съм съгласен........проверено от личен опит
By Batev
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни