Може ли, като отключа да светят халогените
Started by x_ground, 22 Nov 2011 - 07:35:00
19 replies to this topic
#1
Posted 22 November 2011 - 07:35
Колата е E200 kompressor W210 новия фейс 2000г. Имам едно такова питане има ли го заложено като опция като отключа колата и като е тъмно да се пуснат халогените и габаритите ? Питам се защото забелязах че на Ц- класите 2000-2002г. го има и си викам може би не ми е пусната опцията. Благодаря предварително!
#2
Posted 22 November 2011 - 11:13
На фейслифтовото CLK нямаше такава опция за follow me светлини. Мисля и при 210 няма.
#3
Posted 22 November 2011 - 11:41
А фунцкия автоматични фарове имаш ли? Щото ако нямаш автоматични фарове, нямаш и датчк за светло и тъмно и няма как да ти се палят халогените като е тъмно.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#4
Posted 23 November 2011 - 00:43
За съжаление е невъзможно
By Batev
#5
Posted 24 November 2011 - 11:07
Дам даммм много логично благодаря, значи ще си купя един модул който намерих в нета който върши тази работа и е с датчик!А фунцкия автоматични фарове имаш ли? Щото ако нямаш автоматични фарове, нямаш и датчк за светло и тъмно и няма как да ти се палят халогените като е тъмно.
#6
Posted 24 November 2011 - 20:17
Я дай линка да погледна и аз.
Благодаря.
Благодаря.
#7
Posted 29 November 2011 - 12:30
#8
Posted 29 November 2011 - 13:23
Колега защо коментара ти винаги излиза толкова пространствено ,а после и нормално....Много място пък празно-о-о.....На фейслифтовото CLK нямаше такава опция за follow me светлини. Мисля и при 210 няма.
#9
Posted 05 February 2013 - 17:24
http://www.proparts....e-vkashti-.html
всеки момент го чакам куриера да ми го донесе
Колега, предполагам си монтирал въпростият модул, но би ли споделил подробности относно монтажа, удовлетворява ли те?
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#10
Posted 18 February 2013 - 17:03
Малко да посъживим темата
Поръчах си въпросния модул и след доста борба успях да го подкарам. Държа да отбележа, че съм доста бос в електрониките и че нямам никакъв опит с подобни модификации, съответно ми отне 3 дни, за да го монтирам
Въпросният модул може да се закачи към ляв и десен фар, съответно къси, дълги или халоген. Аз избрах да използвам халогените, защото ги ползвам рядко и съответно не им щадя крушките.
За да го монтирате ви трябват:
1. Да намерите кабела, който ви захранва крушките - при халогените той е един.
2. Да намерите импулсни +12v и -12v от централното, за да ви сработва при заключване/отключване през дистанционното.
3. Да подадете постоянен + и - на модула.
Поръчах си въпросния модул и след доста борба успях да го подкарам. Държа да отбележа, че съм доста бос в електрониките и че нямам никакъв опит с подобни модификации, съответно ми отне 3 дни, за да го монтирам
Въпросният модул може да се закачи към ляв и десен фар, съответно къси, дълги или халоген. Аз избрах да използвам халогените, защото ги ползвам рядко и съответно не им щадя крушките.
За да го монтирате ви трябват:
1. Да намерите кабела, който ви захранва крушките - при халогените той е един.
2. Да намерите импулсни +12v и -12v от централното, за да ви сработва при заключване/отключване през дистанционното.
3. Да подадете постоянен + и - на модула.
The best or nothing.
#11
Posted 18 February 2013 - 19:01
Колега ако имаш снимки ги качи тука и ние да видим как става.Направи и едно клипче да видим как се е получило.Един въпрос това с импулсите на халогените как да го намеря,къде да го търся?Имаш ли някаква схема кое как се свързва,че и аз като тебе съм бос?
#12
Posted 19 February 2013 - 12:27
Не съм снимал монтажа, но мога да ти обясня как протече и какъв е крайният ефект:
1. Трябва да намериш + кабел за халогените. При мен той е един за двата и се намира в сноп под волана. Като му подадеш ток и двата светват.
2. Импулсните +12v и -12v трябва да вземеш от модула за централното, който при мен се намира зад кората на десния калник в багажника. +12 намира като с едната сонда на мултицета хванеш постоянен - от някъде и с другата започваш да търсиш по кабелите къде ще ти се появи +12v когато заключиш колата от дистанционното. Съответно -12v се намира като хванеш постоянен + и търсиш кой кабел ще даде сигнал като заключиш колата.
Тук идва момента да споделя, че аз не намерих импулсен -12v (който да работи само при подаване на сигнал от дистанционното). Единствения кабел, който ми извади такъв сигнал се оказа че подава ток към задния плафон в купето. От него хванах -12v и съответно халогените ми светят докато работи плафона (при отваряне на врата, ръчно пускане от големия плафон и отключване на колата). Да си призная на мен така ми харесва повече. />
3. Постоянни + и - хванах от модула на централното
4. Модула го позиционирах до централното и опънах кабел през купето до халогените.
Comnig Home модула настроих на 20 сек и ефекта е следния:
Заключвам от дистанционното - халогените светват и изгасват след 20 сек
Отключвам от дистанционното - плафона в купето светва и пали халогена. След като изгасне плафона модула държи халогените още 20 сек и тогава ги гаси. Реално мен не ме бърка, защото през това време вече съм влязъл и запалил двигателя.
При отваряне на врата халогените светят и изгасват 20 сек след плафона.
Ръчно палене на халогените - изгасват 20 сек след спирането им от копчето за фарове.
Нека да споделя, че има и датчик за светлина и фаровете ги пали и гаси веднага ако е светло.
Докато работи модула (подава ток към халогените) ми свети изгоряла крушка на таблото, която изгасва след като угаснат фаровете.
Признавам, че последното го установих след като сглобих всичко и не ми се занимаваше да го оправям, но и не ми пречи.
Ако ви е интересно ще направя клип, но мисля че и въображението ще свърши работа
1. Трябва да намериш + кабел за халогените. При мен той е един за двата и се намира в сноп под волана. Като му подадеш ток и двата светват.
2. Импулсните +12v и -12v трябва да вземеш от модула за централното, който при мен се намира зад кората на десния калник в багажника. +12 намира като с едната сонда на мултицета хванеш постоянен - от някъде и с другата започваш да търсиш по кабелите къде ще ти се появи +12v когато заключиш колата от дистанционното. Съответно -12v се намира като хванеш постоянен + и търсиш кой кабел ще даде сигнал като заключиш колата.
Тук идва момента да споделя, че аз не намерих импулсен -12v (който да работи само при подаване на сигнал от дистанционното). Единствения кабел, който ми извади такъв сигнал се оказа че подава ток към задния плафон в купето. От него хванах -12v и съответно халогените ми светят докато работи плафона (при отваряне на врата, ръчно пускане от големия плафон и отключване на колата). Да си призная на мен така ми харесва повече. />
3. Постоянни + и - хванах от модула на централното
4. Модула го позиционирах до централното и опънах кабел през купето до халогените.
Comnig Home модула настроих на 20 сек и ефекта е следния:
Заключвам от дистанционното - халогените светват и изгасват след 20 сек
Отключвам от дистанционното - плафона в купето светва и пали халогена. След като изгасне плафона модула държи халогените още 20 сек и тогава ги гаси. Реално мен не ме бърка, защото през това време вече съм влязъл и запалил двигателя.
При отваряне на врата халогените светят и изгасват 20 сек след плафона.
Ръчно палене на халогените - изгасват 20 сек след спирането им от копчето за фарове.
Нека да споделя, че има и датчик за светлина и фаровете ги пали и гаси веднага ако е светло.
Докато работи модула (подава ток към халогените) ми свети изгоряла крушка на таблото, която изгасва след като угаснат фаровете.
Признавам, че последното го установих след като сглобих всичко и не ми се занимаваше да го оправям, но и не ми пречи.
Ако ви е интересно ще направя клип, но мисля че и въображението ще свърши работа
Edited by X-Light, 19 February 2013 - 12:36 .
The best or nothing.
#13
Posted 19 February 2013 - 12:37
Благодаря много, Колега за подробното описание, а дали случайно помниш оцветяването на кабелите за импулсите ?
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#14
Posted 19 February 2013 - 12:40
За жалост не... Исках да я приключа възможно най-бързо и не се сетих да снимам...
The best or nothing.
#15
Posted 19 February 2013 - 15:13
Оки, отново много Благодаря, другата седмица обмислям и аз да направо въпросното подобрение, но все още се
чудя, дали да си купя това устройство или да си направя комбинирано с такова за автоматично запалване на фаровете като запаля
чудя, дали да си купя това устройство или да си направя комбинирано с такова за автоматично запалване на фаровете като запаля
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users