
Благодаря на Лазо и Харии на други колеги
Започната от Subsonic, 21 ное 2011 - 20:55:28
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 ноември 2011 - 20:55
Благодарности на Лазо и на Хари за смяната на диф-а.
С две думи - от 3.27 минах на 3.46.
Смяната не беше никак лека, защото имаше две основни затруднения - фланците на дифа не отговаряха на размера на полуоските.
Задният капак нямаше отвори на подходящо място. Та освен фланците, разменихме и задните капаци на дифовете.
Благодаря и на всички колеги, които се навъртаха наоколо, даваха съвети, поддържаха бойния дух с шеги, и т.н.
Ники, Павка, Илия, Стиляне, Лилофф, Фил, и всички други, които бяха там - благодаря ви момчета.
С две думи - от 3.27 минах на 3.46.
Смяната не беше никак лека, защото имаше две основни затруднения - фланците на дифа не отговаряха на размера на полуоските.
Задният капак нямаше отвори на подходящо място. Та освен фланците, разменихме и задните капаци на дифовете.
Благодаря и на всички колеги, които се навъртаха наоколо, даваха съвети, поддържаха бойния дух с шеги, и т.н.
Ники, Павка, Илия, Стиляне, Лилофф, Фил, и всички други, които бяха там - благодаря ви момчета.
#2
Публикувано 21 ноември 2011 - 21:44
Няма за какво!Благодарности на Лазо и на Хари за смяната на диф-а.
Когато имаш нужда свиркай и ако може сподели има ли разлика и как се държи колата с новия диф?

България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#3
Публикувано 21 ноември 2011 - 22:52
Стана ли със прехвърлянето на тампона на дифа, вместо на кардана!
Железни сте
Сега ще ми даваш равен старт на бабичката
Железни сте

Сега ще ми даваш равен старт на бабичката

#4
Публикувано 22 ноември 2011 - 00:11
Няма за какво!
Когато имаш нужда свиркай и ако може сподели има ли разлика и как се държи колата с новия диф?
Колата определено набира по-бързо. Но тъй като се каня да направя това от половин година, някак си ми се искаше да видя по-фрапантни резултати. Нали знаеш, когато имаш прекалено високи очаквания към нещо, обикновено реалността е малко сива

Да не се разбира погрешно - подобрението е измеримо И съм доволен. Трябва да видя как е и на дълъг път.
На моята тестова "писта" - едно леко изкачване след завой, което взимам на 3-та с начална скорост 50км/ч и веднага след завоя намачквам газта до долу, засичайки достиганатата скорост в определен момент, по друг неподвижен маркер - показа около 8% подобрение след изваждане на грешката на скоростомера.
Преди, обикновено скоростта в края на "теста" беше 70км/ч. сега, за моя изненада достигна около 80км/ч. Като имаме предвид, че скоростомера сега показва 5.8% повече от реалното (стар диф 3.27, нов 3.64), реалната скорост е 75.6км/ч, което е с 8% по-бързо от преди.
за тампона - и да, и неСтана ли със прехвърлянето на тампона на дифа, вместо на кардана!

#5
Публикувано 04 декември 2011 - 16:15
С малко закъснение и Аз да изразя благодарностите си към тандема Лазо и Хари / Хари и Лазо.
Всичко е нормално кутията не капе и най-вече превключва много по плавно.
Благодаря Ви.Спечелихте ме.
Няма отърване от мен.
Идва ред на маслото на дифа.
Всичко е нормално кутията не капе и най-вече превключва много по плавно.
Благодаря Ви.Спечелихте ме.
Няма отърване от мен.
Идва ред на маслото на дифа.


#8
Публикувано 04 декември 2011 - 23:00
Ди диииииии баааах ти сервиза, хората с месеци предварително и с бира се записват 
Ашколсун момчета

Ашколсун момчета




By Batev
#9
Публикувано 05 декември 2011 - 11:16
И аз се включвам към темата. Благодарско на Хари за смяната на циркулационната помпа, супер стана, сега вече е една идея по-топло в купето
Само забравих да разхвърлям монети из сервиза да им върви по-вода, но нищо, като ида да си взема отремонтираната стара и това ще стане.
Ако сте изпили виното, спокойно, ще има refill


Само забравих да разхвърлям монети из сервиза да им върви по-вода, но нищо, като ида да си взема отремонтираната стара и това ще стане.
Ако сте изпили виното, спокойно, ще има refill

I expect nothing. I fear no one. I am free.
#10
Публикувано 05 декември 2011 - 15:28
И моите благодарности спечелиха Лазо и Хари.
Свалиха дифа, почистиха отдушника бяха много прецизни и внимателни и за сега всичко е наред. Вече не изхвърля масло от отдушника.
Хари ако по моя въпрос със скоростната кутия си проучил нещата свиркай да идвам и да я почваме.
Поздрави на всички.
Свалиха дифа, почистиха отдушника бяха много прецизни и внимателни и за сега всичко е наред. Вече не изхвърля масло от отдушника.
Хари ако по моя въпрос със скоростната кутия си проучил нещата свиркай да идвам и да я почваме.
Поздрави на всички.
#11
Публикувано 05 декември 2011 - 18:42
Петко, на какви пари я намери циркулационната помпа?
#12
Публикувано 07 декември 2011 - 11:31
45-50лв мисля че беше втора употреба от една автоморга - работеща, ще я видим колко ще работи. Лазо ме посъветва да я накисна една нощ с оцет, защото беше с котлен камък и заработи най-добре.
Нова е 570лв?!?! бабадауу
Иначе ги има по моргите и мисля че стават от различни модели и са взаимозаменеми.
Това, което се скапва най-често са четките, които се сменят сравнително лесно и се отремонтира. Моята старата остана при Лазар да я отремонтира, защото тази може да кара ден до пладне.
Как разбрах че е счупена - диагностицирах си с климатроника - и хоп, код за грешка. Пускам РЕСТа - не работи, ясна е работата и така.
Нова е 570лв?!?! бабадауу
Иначе ги има по моргите и мисля че стават от различни модели и са взаимозаменеми.
Това, което се скапва най-често са четките, които се сменят сравнително лесно и се отремонтира. Моята старата остана при Лазар да я отремонтира, защото тази може да кара ден до пладне.
Как разбрах че е счупена - диагностицирах си с климатроника - и хоп, код за грешка. Пускам РЕСТа - не работи, ясна е работата и така.
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#13
Публикувано 08 декември 2011 - 16:37
Аз питам от чисто любопитство- какви са максималните скорости на предавките при стария и новия диф? Много исках да си взимам преди време точно 124/2.3 и ми е интересно.
#14
Публикувано 19 декември 2011 - 16:49
Изкам и аз да изкажа най-големи благодарности към Хари и Лазо,вкарах ги в големи приключения с тоя радиатор на парното,обаче момчетата са бетон.Благодаря за всичко.Имам да черпя
Успех с разработването на сервиза и ще се видим в Ла скара.

#15
Публикувано 22 март 2012 - 22:23
Пак спечелиха моите увации Лазо и Хари.
Днес уж трябваше само да сменят задния семеринг на скоростите и работата не трябваше да е повече от едно кафе време, но уви чак сега се прибирам от сервиза.
От 10:00 съм там. 
Освен от задния семерин, масло течеше и от О-пръстените на вкючвателите на скоростите. Нямаше как да ги подменят без да свалят скоростите и хоп скоростите на земята, обаче това "хоп" не беше никак лесно, защото се указа доста сложно отвиването на горните болтове на скоростите и им отне доста време, но те нали са железни и се справиха безпроблемно със свалянето им(като изключим, че Хари си заби трисчотката в главата :x :x)
Семерингите ги взех от БС на скромната цена от 46лв с ДДС.
Като свалиха скоростите се оказа, че и лагера на съединителя е за смяна и подмениха и него. За всеки случай смених и семеринга при съединителя.
Благодаря ви пак Хари и Лазо.
Забравих да кажа, че си платих и членския внос и скоро и аз ще съм в синичко!
Днес уж трябваше само да сменят задния семеринг на скоростите и работата не трябваше да е повече от едно кафе време, но уви чак сега се прибирам от сервиза.


Освен от задния семерин, масло течеше и от О-пръстените на вкючвателите на скоростите. Нямаше как да ги подменят без да свалят скоростите и хоп скоростите на земята, обаче това "хоп" не беше никак лесно, защото се указа доста сложно отвиването на горните болтове на скоростите и им отне доста време, но те нали са железни и се справиха безпроблемно със свалянето им(като изключим, че Хари си заби трисчотката в главата :x :x)
Семерингите ги взех от БС на скромната цена от 46лв с ДДС.
Като свалиха скоростите се оказа, че и лагера на съединителя е за смяна и подмениха и него. За всеки случай смених и семеринга при съединителя.
Благодаря ви пак Хари и Лазо.
Забравих да кажа, че си платих и членския внос и скоро и аз ще съм в синичко!



Този пост е редактиран от rado32: 22 март 2012 - 22:26
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни