Предколеден клубен роуд трип в югозападна България - 17 и 18 ДекемвриПосещение на Благоевград,Сандански и Петрич
Started by Lazar V12, 20 Nov 2011 - 23:42:52
274 replies to this topic
#121
Posted 14 December 2011 - 20:22
Момчето е пичага........навитак е :
В събота сутринта има изпит и после е с нас
За сега в Блг имаме 4 сигурни коли.....и чакам отговор от още 4
Дори и само сигурните да дойдат пак ще станем една хубава колона от Бенцове
П.С Чидя се дали да не поръчам на Полицията в Блг да дойдат с два Бенца( патрулки) за мероприятието
В събота сутринта има изпит и после е с нас
За сега в Блг имаме 4 сигурни коли.....и чакам отговор от още 4
Дори и само сигурните да дойдат пак ще станем една хубава колона от Бенцове
П.С Чидя се дали да не поръчам на Полицията в Блг да дойдат с два Бенца( патрулки) за мероприятието
By Batev
#122
Posted 14 December 2011 - 20:59
С Г-Класи налиМомчето е пичага........навитак е :
В събота сутринта има изпит и после е с нас
За сега в Блг имаме 4 сигурни коли.....и чакам отговор от още 4
Дори и само сигурните да дойдат пак ще станем една хубава колона от Бенцове
П.С Чидя се дали да не поръчам на Полицията в Блг да дойдат с два Бенца( патрулки) за мероприятието
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#123
Posted 14 December 2011 - 21:10
За съжаление аз няма да мога да дойда
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#124
Posted 14 December 2011 - 21:56
Абе все се сещам и забравям да го напиша......преди Петрич има една писта......дълга е около 1км......и е перфектна за глупости
Ако сте навити там е перфектното място да си направим някоя снимчица с Бенцовете..........а пък и нема да е лошо Лазарчо да ни покаже малко Шоу
Ся като се замисля, ние като се пускаме на 400 метра си има още бая така, че може и да минава километър.Няма дупки по нея и спокойно се нареждат 3 автомобила един до друг, за да се пуснат
Ако от Петрич присбера поЕчко Бенцове може да си направим една минитрилъчка....само, че незнам как ще се снима от високо.
И това ме навежда на мислълта, че ако се съберем поЕчко коли ще помисля някъде в околоността дали има възможност хем за трълъчка, хем да се снима.
Ако сте навити там е перфектното място да си направим някоя снимчица с Бенцовете..........а пък и нема да е лошо Лазарчо да ни покаже малко Шоу
Ся като се замисля, ние като се пускаме на 400 метра си има още бая така, че може и да минава километър.Няма дупки по нея и спокойно се нареждат 3 автомобила един до друг, за да се пуснат
Ако от Петрич присбера поЕчко Бенцове може да си направим една минитрилъчка....само, че незнам как ще се снима от високо.
И това ме навежда на мислълта, че ако се съберем поЕчко коли ще помисля някъде в околоността дали има възможност хем за трълъчка, хем да се снима.
By Batev
#125
Posted 14 December 2011 - 22:30
За мое съжаление аз също няма да присъствам..........не мога да смогна с колата а другата съм я зазимил за пълна профилактика.
От сърце желая, супер да си изкарате!
От сърце желая, супер да си изкарате!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#126
Posted 14 December 2011 - 23:47
За мое съжаление аз също няма да присъствам..........не мога да смогна с колата а другата съм я зазимил за пълна профилактика.
От сърце желая, супер да си изкарате!
МО, живи и здрави само нищо не ни пречи пролетта да го направим пак.Събирай Бенца бавно ама славно
Много ме е яд, че няма да можеш да дойдеш ама пак казвам живи и здрави да сме другото ке го опрайме
By Batev
#127
Posted 15 December 2011 - 00:36
МО, живи и здрави само нищо не ни пречи пролетта да го направим пак.Събирай Бенца бавно ама славно
Много ме е яд, че няма да можеш да дойдеш ама пак казвам живи и здрави да сме другото ке го опрайме
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#128
Posted 15 December 2011 - 12:33
Навитак съм!Абе все се сещам и забравям да го напиша......преди Петрич има една писта......дълга е около 1км......и е перфектна за глупости
Ако сте навити там е перфектното място да си направим някоя снимчица с Бенцовете..........а пък и нема да е лошо Лазарчо да ни покаже малко Шоу
Ся като се замисля, ние като се пускаме на 400 метра си има още бая така, че може и да минава километър.Няма дупки по нея и спокойно се нареждат 3 автомобила един до друг, за да се пуснат
Ако от Петрич присбера поЕчко Бенцове може да си направим една минитрилъчка....само, че незнам как ще се снима от високо.
И това ме навежда на мислълта, че ако се съберем поЕчко коли ще помисля някъде в околоността дали има възможност хем за трълъчка, хем да се снима.
#129
Posted 15 December 2011 - 13:09
Идеята е добра според мен,а иначе за гонка съм виждал и четири коли да се събират Жалко,че бай Васил няма да може да дойдеАбе все се сещам и забравям да го напиша......преди Петрич има една писта......дълга е около 1км......и е перфектна за глупости
Ако сте навити там е перфектното място да си направим някоя снимчица с Бенцовете..........а пък и нема да е лошо Лазарчо да ни покаже малко Шоу
Ся като се замисля, ние като се пускаме на 400 метра си има още бая така, че може и да минава километър.Няма дупки по нея и спокойно се нареждат 3 автомобила един до друг, за да се пуснат
Ако от Петрич присбера поЕчко Бенцове може да си направим една минитрилъчка....само, че незнам как ще се снима от високо.
И това ме навежда на мислълта, че ако се съберем поЕчко коли ще помисля някъде в околоността дали има възможност хем за трълъчка, хем да се снима.
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#130
Posted 15 December 2011 - 14:46
Сега нямам време да пиша, но от телевизията в Петрич хвърлиха оферта на годината.
Камерата ще бъде с нас през цялото време
Камерата ще бъде с нас през цялото време
By Batev
#131
Posted 15 December 2011 - 17:36
Такаа в Петрич са уведомени Кмета и Боса на МВР-то
В Полицията уведомих лично Началника и той каза, че колегите ще преценят дали да ни изпратят Ескорт.По между другото куките ми казаха, че нямат бензин в колите да си вършат работата по камо ли да ни правят ескорт.Но няма значение по важното е че са уведомени.
Утре последно отивам в Кафето в Петрич да уточня кои точно места на паркинга да ни запазят и мога да кажа, че всико е окей
В Полицията уведомих лично Началника и той каза, че колегите ще преценят дали да ни изпратят Ескорт.По между другото куките ми казаха, че нямат бензин в колите да си вършат работата по камо ли да ни правят ескорт.Но няма значение по важното е че са уведомени.
Утре последно отивам в Кафето в Петрич да уточня кои точно места на паркинга да ни запазят и мога да кажа, че всико е окей
By Batev
#133
Posted 15 December 2011 - 19:58
А от София кой ще тръгва, че гледам доста се поотказаха.
Ееее как бе МОЙ
1.Илийката
2.Хамъра
3.Ванката 210
4.Лазарчо
5.Бат Веско
6.Пафката
7.Ти
8.Ники 7111 е казал, че ще направи всичко възможно да дойде
By Batev
#135
Posted 15 December 2011 - 23:15
Дай Боже......ако дойдат всички където съм ги агитирал, ще направим колона от Благоев до Петрич
By Batev
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users