

Предни носачистягане на тампоните им
Започната от yxoto, 17 ное 2011 - 20:40:21
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 ноември 2011 - 20:40
Здравейте колеги! Може ли да ми кажете в какво положение трябва да са предните колела при стягането на тампоните на предните носачи - имам в предвид дали колата трябва да е стъпила на четерите си гуми или предните колела трябва да са вдигнати и освободени посредством крик или подемник? Интересува ме правилната позиция с цел да не се наложи скорошна смяна при погрешно им затягане. Колата е Ц 250 96г.

"Когато говориш каквото мислиш, мисли какво говориш!"
#2
Публикувано 17 ноември 2011 - 21:09
Колега задължително се стягат,когато колата е стъпила здраво на земята!
#3
Публикувано 17 ноември 2011 - 21:10
На теория стъпила, но и вдигната не е проблем. Поне при мен нямаше никакъв такъв!
#4
Публикувано 17 ноември 2011 - 21:32
С нашите пътища изобщо няма значени как ги стягаш, така или иначе след 10К км джантите са на зарчета а окачването за ремомнт.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#5
Публикувано 17 ноември 2011 - 23:28
e kak da niama znachenie kato shte skasa tamponite na vtorata sedmica poneje shte se osukvat postoianno, pri normalnoto polojenie na nosacha tampona e svoboden i poema dvijenieto na koleloto na gor i na dolu , ako go stegnesh privdignata kola kogato pusnesh kolata tampona shte se usuche i kogato kolata se dvigi tampona vmesto da se marda malko shte se do usukva koeto vodi do skasvane, i nekarat 10k km. ako si kupish nemski tamponi :wind14
Е как да няма значение ,като ще скъса тампоните на втората седмица,понеже ще се ускуват постоянно.При нормалното положение на носача,тампона е свободен и поема движението на колелото на горе и надолу,ако стегнеш при вдигната кола-когато пуснеш колата ,тампона ще се усуче и когато колата се движи ,тампона вместо да мърда малко ,ще се доусуква ,което води до скъсване....и не карат 10к км,ако си купиш немски тампони.
Колега-това е пръв и последен път за редактирам латиница.
Моля да спазваш правилата за писане във форумите.
Поздрави
Е как да няма значение ,като ще скъса тампоните на втората седмица,понеже ще се ускуват постоянно.При нормалното положение на носача,тампона е свободен и поема движението на колелото на горе и надолу,ако стегнеш при вдигната кола-когато пуснеш колата ,тампона ще се усуче и когато колата се движи ,тампона вместо да мърда малко ,ще се доусуква ,което води до скъсване....и не карат 10к км,ако си купиш немски тампони.
Колега-това е пръв и последен път за редактирам латиница.
Моля да спазваш правилата за писане във форумите.
Поздрави
Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 17 ноември 2011 - 23:48
Правила
#6
Публикувано 17 ноември 2011 - 23:55
Колега apopse, много се бъркаш приятелю! Повярвай ми, няма никакво значение дали се затягат свалени или вдигнати.
Горния носач се затяга на свалена кола, понеже е по-лесно!
Минах сигурно 20х.км. със "горно" затегнати носачи и нищо им нямаше!
Горния носач се затяга на свалена кола, понеже е по-лесно!
Минах сигурно 20х.км. със "горно" затегнати носачи и нищо им нямаше!
#7
Публикувано 18 ноември 2011 - 00:12
Каквото и да си писал на шльокавица, аз ти предлагам следното:e kak da niama znachenie kato shte skasa tamponite na vtorata sedmica poneje shte se osukvat postoianno, pri normalnoto polojenie na nosacha tampona e svoboden i poema dvijenieto na koleloto na gor i na dolu , ako go stegnesh privdignata kola kogato pusnesh kolata tampona shte se usuche i kogato kolata se dvigi tampona vmesto da se marda malko shte se do usukva koeto vodi do skasvane, i nekarat 10k km. ako si kupish nemski tamponi
1. Сменяш ми окачването с каквото ти пожелаеш. Тампони, амертесьри, пружини, каквото решиш. Искам колата да е призрак, все едно не стъпва по пътя.
2. Стягаш където, каквото и както искаш.
3. Аз си го плащам, без пазарлъци, колкото кажеш.
4. Правим заедно едно пътешествие 10'000 км по пътищата на родината, аз карам, само тия дето ги има на картата като асфалтирани, да не кажеш че съм карал офроуд.
5. Ако на 10001 км няма шум откъм окачване ти плащам ти още веднъж сумата от т.3 по 10 и започвам да си правя колите само при теб до края на живота ми със същите условия.
6. Ако се появи шум от към окачването преди 10001 км, ми изплащаш, това което съм платил по т.3 умножено по 10 и ти пикая на седалките на личния автомобил.
Сраведливо а?
причина за редакцията
Забравих за седалките...
Този пост е редактиран от mradulov: 18 ноември 2011 - 00:19
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#8
Публикувано 18 ноември 2011 - 00:13
По принцип аз му вярвам на Лилов.....със сигурност не е имал проблеми......може и така да е 
Но когато аз си сменявам тампон.....в горно положение само го притягам така горе долу......и задължително затягане при автомобил стъпил на 4-те си колела.
Така съм чувал от майстори така правя и аз
Аз си го обяснявам така, че при свалена кола.....тампона си уляга точно както трябва......и тогава затягам болта до край.

Но когато аз си сменявам тампон.....в горно положение само го притягам така горе долу......и задължително затягане при автомобил стъпил на 4-те си колела.
Така съм чувал от майстори така правя и аз

Аз си го обяснявам така, че при свалена кола.....тампона си уляга точно както трябва......и тогава затягам болта до край.

By Batev
#9
Публикувано 18 ноември 2011 - 00:18
Бро, трябва ти канал да ги затегнеш на 202 и ЦЛК в свалено положение, а наистина няма значение! Поне съдейки по типа тампони! Иначе каквото може да се стегне долу, по кодекса на маниащината, се стяга долу!

#10
Публикувано 18 ноември 2011 - 00:22
Мдааа ама нали знаеш, че си имам комшия майстор с канал и все съм му на главата 
Как да ти кажа Коцка може и това да са митове за горно и долно затягане....ама е факт, че аз го правя в свалено положение....и някой като ме попитам и аз съветвам с свалено положение......

Как да ти кажа Коцка може и това да са митове за горно и долно затягане....ама е факт, че аз го правя в свалено положение....и някой като ме попитам и аз съветвам с свалено положение......


By Batev
#11
Публикувано 18 ноември 2011 - 10:28
Мдааа ама нали знаеш, че си имам комшия майстор с канал и все съм му на главата
Как да ти кажа Коцка може и това да са митове за горно и долно затягане....ама е факт, че аз го правя в свалено положение....и някой като ме попитам и аз съветвам с свалено положение......
Ма.ка му! Хич не са митове ! Защото като се замислиш и си представиш какви движения извъшват частите на окачването се оказва, че ако стягаш горе и после спуснеш колата усукваш принудително втулки/тампони/ поне на едни 20-30 градуса и им ... мамата още по рождение.
Към колегата Лилофф -
от този материал http://www.beisansys...s_procedure.htm
- вярно ли съм схванал, че ако не монтираш/затегнеш/ правилно втулката се получава разлика в нивото на купето ляво/дясно ? То е логично, де, защото усуканата втулка се стреми да се върне в изходно положение /разтегнато окачване/ и повдига купето.
Този пост е редактиран от nnikolow_n: 18 ноември 2011 - 10:29
#12
Публикувано 18 ноември 2011 - 10:32
Е как да няма значение ,като ще скъса тампоните на втората седмица,понеже ще се ускуват постоянно.При нормалното положение на носача,тампона е свободен и поема движението на колелото на горе и надолу,ако стегнеш при вдигната кола-когато пуснеш колата ,тампона ще се усуче и когато колата се движи ,тампона вместо да мърда малко ,ще се доусуква ,което води до скъсване....и не карат 10к км,ако си купиш немски тампони.
Точно!
Форумът ще бъде още по-добър и актуален ако преобладават правилните съвети! Човека с латиницата го е обяснил 100% точно и правилно!
Моля,не подвеждайте питащият.
ТАМПОНИТЕ СЕ СТЯГАТ КОГАТО КОЛАТА Е СТЪПИЛА НА ЗЕМЯТА !!!
Този пост е редактиран от бай Васил: 18 ноември 2011 - 10:33
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни