Днес проверих в Иваиджет каква е цената му за С200 СДИ 2003г.-комби.Миналата седмица минах и ги питах отговора беше 58 лв. и 8лв. за 2бр. уплатнения т.е.66лв.Днес отивам да го купя и ми казват-250лв.Моля кажете ми ако някой на скоро е купувал каква му е реалната цена.Благодаря.
Сепаратор за картерни газове-цена
Started by georgi dyulgerov, 17 Nov 2011 - 19:20:00
5 replies to this topic
#1
Posted 17 November 2011 - 19:20
#2
Posted 17 November 2011 - 23:46
Сепараторния филтър за изгорели картерни газове струва около 60 лв и се сменя по книга на всеки 50000км.Аз моя съм го сменял само веднъж.Смяната е много лесна и елементарна.Филтъра има на него номер по Мерцедес и те съветвам да го вземеш от Балкан Стар.И без това се произвежда само оригинален и цената на всякъде е почти една и съща-около 60 лв.
#3
Posted 18 November 2011 - 10:03
Благодаря ти за отговора.Аз много се учудих за тази фрапираща разлика в цената.
#4
Posted 21 November 2011 - 12:33
Току що проверих цената му в Ауто плюс-249.08лв.
#5
Posted 21 November 2011 - 22:46
Колега сменял съм сепараторния филтър и на 202-ката ми и на 203-ката ми и на двете беше около 60 лв.Това е фитър в пластмасова кръгла кутия,голям е колкото гърловината за наливане на масло и стои зад нея под пластмасовите кори на двигателя.Няма как да струва 250 лв,в него няма нищо и е консуматив,дори на 202-ката пак ще го сменям на пролет.Пак провери станала е грешка,препиши номера по Мерцедес от твоя стария филтър.На него освен номера е гравирана и годината на производство и в повечето случаи тя съвпада с годината на производство на автомобила,тъй като доста хора не сменят никога този филтър и го омаловажават,но той е доста важен за правилната работа на двигателя и за живота на турбото.Някъде го наричат и партикуларен филтър,сепаратурен филтър или филтър за изгорели газове.Пак виж нещо дълбоко са те заблудили с цената.Филтъра е кръгъл и ,към него се продават и "О" пръстени,които са много важни за смяната му и бъдещото му функциониране,освен ако не искаш двигателя да ти се къпе в масло,з-то в 90% от случаите старите "О" пръстени не стават за нищо.
#6
Posted 24 November 2011 - 09:53
Колеги оказва се,че тъй като съм с новия мотор сепаратора и гърловината за маслото са един цял блок и от там идвала голямата разлика в цената.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users