
124Е250
Started by меро6969, 17 Nov 2011 - 11:31:52
6 replies to this topic
#1
Posted 17 November 2011 - 11:31
Здравейте колеги.Някой може ли да ме посъветва как се вади механизъма на ел. стъклото на пр.лява врата на 124Е250-1994.Благодаря.
#2
Posted 17 November 2011 - 13:17
Аз съм със купе, но мисля че ще те ориентирам:
1) Сваляш кората:
- при мен има три винтчета на лъскавата пластинка до палчето за заключване
- сваляш с отверка лекичко пластмасата до ръчката за отваряне на вратата и с лула отвиваш това което има там
- сваляш и пластмасата в горния край към волана ( от вътрешната страна на огледалото )
- със сигорност проверяваш и за някое друго винтче ( болтче ) което може би съм забравил
- с леки заклащания внимателно вдигаш кората нагоре ( държи се на кукички )
2) Отвиваш болтове и гайки намиращи се по желязната конструкция на вратата. Гледаш внимателно кое за какво е. Като застанеш с лице към вътрешната страна на вратата долу в дясно има 3 болта за ел. моторчето, централно се намират три болта държащи самия механизъм ( това е зъбната рейка с рамената или лостовете ). Има и една шейна която ще я видиш в лявата централна част по която се движи стъклото и тя се сваля. През това време някой да ти държи стъклото да не падне и през големата дупка долу в стредата се измъква механизма, за съжаление нямам снимки на оголената врата за да ти покажа.
Успех
1) Сваляш кората:
- при мен има три винтчета на лъскавата пластинка до палчето за заключване
- сваляш с отверка лекичко пластмасата до ръчката за отваряне на вратата и с лула отвиваш това което има там
- сваляш и пластмасата в горния край към волана ( от вътрешната страна на огледалото )
- със сигорност проверяваш и за някое друго винтче ( болтче ) което може би съм забравил
- с леки заклащания внимателно вдигаш кората нагоре ( държи се на кукички )
2) Отвиваш болтове и гайки намиращи се по желязната конструкция на вратата. Гледаш внимателно кое за какво е. Като застанеш с лице към вътрешната страна на вратата долу в дясно има 3 болта за ел. моторчето, централно се намират три болта държащи самия механизъм ( това е зъбната рейка с рамената или лостовете ). Има и една шейна която ще я видиш в лявата централна част по която се движи стъклото и тя се сваля. През това време някой да ти държи стъклото да не падне и през големата дупка долу в стредата се измъква механизма, за съжаление нямам снимки на оголената врата за да ти покажа.
Успех

Attached Files
Edited by dzuvko, 17 November 2011 - 13:19 .
#3
Posted 17 November 2011 - 23:37
bi bilo po dobre parvo da svalish stakloto v dolno polojenie da go otkachish ot vodachite i togava da vadish mashinkata za da ne schupish vodachite 
Би било по добре първо са свалиш стъклото в долно положение ,да го откачиш от водачите и тогава да вадиш машинките за да не счуипиш водачите
Колега....почваш да прекаляваш с маймуницата...

Би било по добре първо са свалиш стъклото в долно положение ,да го откачиш от водачите и тогава да вадиш машинките за да не счуипиш водачите
Колега....почваш да прекаляваш с маймуницата...
Edited by SAMURAIJACK, 17 November 2011 - 23:51 .
Правила
#4
Posted 22 November 2011 - 16:04
Справих се много лесно.Целта ми беше да си възстановя гребена на ел.стъклото.Оказа се много лесно.Наваряват се изронените зъбчета с електрожен и след това с малък флекс с тънък диск се оформят нови.Работи безупречно.Благодаря за съветите за демонтажа.
#5
Posted 22 November 2011 - 16:12

#6
Posted 22 November 2011 - 16:18
Само здрави нерви и всичко става,ама аз съм автобояджия от 20тина години и нервите съм ги позагубил малко но свърших добра работа без да се вадят кинти.
Нещо за съединителите знаеш ли?
Нещо за съединителите знаеш ли?
#7
Posted 25 November 2011 - 15:21
Нещо за съединителите знаеш ли?
Съжалявам но не.
Успех и безаварийно!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users