Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Шум при стартиране А170CDIШум при стартиране А170CDI


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 DDCo

DDCo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes A-class W168
    Mercedes C-class 1998

Posted 14 November 2011 - 22:03

Скоро ми се появи шум като тракане на ламарина в желязо при стартиране на 170CDI-2002г. Шума трае около 15 сек. и спира. Сменена е ролката на компресора и ремъка.Някакви други идеи какво може да е?
  • 0

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 15 November 2011 - 00:45

Да се надяваме,че не ти задържа електромотора.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 DDCo

DDCo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes A-class W168
    Mercedes C-class 1998

Posted 15 November 2011 - 21:15

Да се надяваме,че не ти задържа електромотора.

Късане на ремъка може ли да се получи ако задържа?
  • 0

#4 DDCo

DDCo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes A-class W168
    Mercedes C-class 1998

Posted 15 November 2011 - 21:17

Какво да се ремонтира на стартера тогава?
  • 0

#5 200D

200D

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:пистови мотоциклети

Posted 16 November 2011 - 09:01

Нова ролка колега,ако не се лъжа беше баями ти пари,плщал съм я преди време 170 лева.И да ти видят обтегача на ремъка,ако се е уморил оптяжния механизъм при определени обороти на мотора не се опъва ремъка както трабва и това способства за излизане на ремъка от ролките/качва се върху тах/и като се опъне след това понеже не е на мястото си се цепи и става направо страшно.При мене вече е уморен тоя оптяжен механизъм и се налага смяната на цялата конзола с ролките.Цена 290 лева.Та общо взето това е ситуацията.Шумът е едно стържене което след като позагрее ремъка изчезва,но ако легнеш под колата ще видиш как средната обтяжна ролка постоянно подскача и подхвърля ремъка,признак за умора на оптяжната пружина която е в стеблото на средната обтяжна ролка.И тога се налага и смяната на конзолата.В тоя ред на мисли погледни и шайбата с ролката на коляновия вал,на определени километри се скапва и се налага и нейната смяна,цена около 150 лева.Абе общо взето си е мамата с тия тояги.Ама вече свирено и докато може ще се ремонтират пък после към "Надин" или от тоя сорт компанни.Ако имаш други питания с удоволствие ще помагам.Вече мога да кажа , че достигам нивото за "доктор хонорис кауза"на тия пръчки.Жив и здрав.
  • 0

#6 DDCo

DDCo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes A-class W168
    Mercedes C-class 1998

Posted 16 November 2011 - 22:35

Мерси за съвета. Започваме да действаме в тази насока.
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users