Пура,,,едно 500SE му се чудя...
Started by SAMURAIJACK, 13 Nov 2011 - 19:48:53
29 replies to this topic
#1
Posted 13 November 2011 - 19:48
Тия дето знаете-нали Ви говорих ,че ми предлагат бартер -една пура-за Тойотата...само дето все не може да се засечем с тоя пич за да видя колата
Днеска даже на Лабиринт стана въпрос....
И нещеш ли -днеска следобяд ми звъни-щял да идва към софия -да се видим..."ама готово бе мой човек"
И в кратце-доиде-тойотата пък и тя-въпреки ,че не епалена от месец-чакмак-врът запал и т.н.
Хареса явно човека тойотата,а и наистина разбирам защо иска бартер-живее на щъркела ,ама не там при пътя ,а навътре по чукарите...разбираемо е защо търси 4Х4...
Пурата,,,
върви само на газ-обяснение за бензина не можа да даде човека ,освен това което му е казал предишния собственик-запекли дюзи поради дългото каране само на газ,,,хубавото е ,че багажника беше пълен с части-имаше и тоя прословутия инжекцион за които говорихме днес,,,както и разни тампони-нови-ама няма кога да ги сложи...знам ли..
освен всичко каза ,че имал изцяло отремонтиран двигател 420-щял и него да ми го даде....(ми що па не-дай го)
Возих се в пуратора-набира си стабилно,,,нямах възмоност да я карам аз,но на возия беше идеално
салон-мъка....пасажерската седалка-явно е откчена-клатеше се нещо-пофьорската беше ок
-таблото напукано на две три места...
-свалени кори и махагони от вратите ,но са налични-трбява да се сложат просто...
-плюшен салон,ама тои си е май стандартен...(като на Хари на пурата е)
Външен вид-...ами доста добре ми се видя-не видягх ръжда
залягах отдолу да гледам тия прагове за които се спомена днес-не видях никъде ръжда...човека каза ,че има вътре в багажника ама аз не можах да я видя ,че по това време вече се стъмваше...
джанти и гуми-стандартните ес класови-не ми харесват ама нейсе..
Друго...има си ASR колата-човека твърди ,че работи
нагряване на седалките-пак така
за климатика каза ,че не знае дали работи-което значи ,че не работи-а какво е...ба ли го.
-има чистачки на фаровете(не че е големото важно де ,ама на мен си ми харесва),само ,че изобщо не се знае дали са вързани(копчета за това не видях-ама може и да са на лоста-на конзолата няма)
И най важното-казах на човека да си уреди документално нещата (да си намери собственика и да уреди прехвърляне) и ще се чуваме...
на мен хем не ми се дава тойотата-машина си e-голяма ,проходима,ЗДРАВА,удобна..-хем знаем ,че май няма да я карам (освен ако не и сложа метан)...(то не че ще карам пурата де-с тоя разход,па било и на газ)
Та поне като идвам на срещите да е с Мерцедес
Ми т'ва e-по скоро информативна тема-но все пак може да изкажете мнение-заслужава ли си
Днеска даже на Лабиринт стана въпрос....
И нещеш ли -днеска следобяд ми звъни-щял да идва към софия -да се видим..."ама готово бе мой човек"
И в кратце-доиде-тойотата пък и тя-въпреки ,че не епалена от месец-чакмак-врът запал и т.н.
Хареса явно човека тойотата,а и наистина разбирам защо иска бартер-живее на щъркела ,ама не там при пътя ,а навътре по чукарите...разбираемо е защо търси 4Х4...
Пурата,,,
върви само на газ-обяснение за бензина не можа да даде човека ,освен това което му е казал предишния собственик-запекли дюзи поради дългото каране само на газ,,,хубавото е ,че багажника беше пълен с части-имаше и тоя прословутия инжекцион за които говорихме днес,,,както и разни тампони-нови-ама няма кога да ги сложи...знам ли..
освен всичко каза ,че имал изцяло отремонтиран двигател 420-щял и него да ми го даде....(ми що па не-дай го)
Возих се в пуратора-набира си стабилно,,,нямах възмоност да я карам аз,но на возия беше идеално
салон-мъка....пасажерската седалка-явно е откчена-клатеше се нещо-пофьорската беше ок
-таблото напукано на две три места...
-свалени кори и махагони от вратите ,но са налични-трбява да се сложат просто...
-плюшен салон,ама тои си е май стандартен...(като на Хари на пурата е)
Външен вид-...ами доста добре ми се видя-не видягх ръжда
залягах отдолу да гледам тия прагове за които се спомена днес-не видях никъде ръжда...човека каза ,че има вътре в багажника ама аз не можах да я видя ,че по това време вече се стъмваше...
джанти и гуми-стандартните ес класови-не ми харесват ама нейсе..
Друго...има си ASR колата-човека твърди ,че работи
нагряване на седалките-пак така
за климатика каза ,че не знае дали работи-което значи ,че не работи-а какво е...ба ли го.
-има чистачки на фаровете(не че е големото важно де ,ама на мен си ми харесва),само ,че изобщо не се знае дали са вързани(копчета за това не видях-ама може и да са на лоста-на конзолата няма)
И най важното-казах на човека да си уреди документално нещата (да си намери собственика и да уреди прехвърляне) и ще се чуваме...
на мен хем не ми се дава тойотата-машина си e-голяма ,проходима,ЗДРАВА,удобна..-хем знаем ,че май няма да я карам (освен ако не и сложа метан)...(то не че ще карам пурата де-с тоя разход,па било и на газ)
Та поне като идвам на срещите да е с Мерцедес
Ми т'ва e-по скоро информативна тема-но все пак може да изкажете мнение-заслужава ли си
#2
Posted 13 November 2011 - 20:03
Гледах я в нет-а ,ма що не звънна да я видиме бе човек?!? Свали ли и тавата на въздушния филтър ,та да видиш дали там има инжекцион или е тоя в багажника?
Ако ти даде и другия мотор мисля (не съм 100% сигурен) че неговия инжекцион ще се приспособи на тоя мотор.За последното нека се изкажат Стани и Боян ,че те са на ти с механичната инжекция ,иначе колата изглежда що годе добре за 3000лв няма перфектна нали знаеш.
Ако ти даде и другия мотор мисля (не съм 100% сигурен) че неговия инжекцион ще се приспособи на тоя мотор.За последното нека се изкажат Стани и Боян ,че те са на ти с механичната инжекция ,иначе колата изглежда що годе добре за 3000лв няма перфектна нали знаеш.
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Posted 13 November 2011 - 20:03
се си мисля че е хубаво човек да се разнообразява от време на време, ей така да е интересен живота..
Тойотата и пурата са един дол трудно продаваеми, такаче бартера е равен.
НО пура 500 по-трудно се намира-виж мобилето-българското. ОСОБЕНО ако е фейслифта!
отделно пурата си е пура--много пинизчийска и зарибяваща кола. аз ако съм на теб-действам
не направи ли снимки да я видим?
тия дефекти дето изброи не са сложни за оправяне, а даже лесни, а щом няма и изгнило-ти си.
пък като ти писне все си мисля че за 4 бона заминава от раз, особено ако е тъмен цвят
чистачките на фаровете се пускат заедно с тези на предното стъкло, когато са запалени фаровете и подадеш команда за измиване на предното стъкло.
плюшът е екстра
Тойотата и пурата са един дол трудно продаваеми, такаче бартера е равен.
НО пура 500 по-трудно се намира-виж мобилето-българското. ОСОБЕНО ако е фейслифта!
отделно пурата си е пура--много пинизчийска и зарибяваща кола. аз ако съм на теб-действам
не направи ли снимки да я видим?
тия дефекти дето изброи не са сложни за оправяне, а даже лесни, а щом няма и изгнило-ти си.
пък като ти писне все си мисля че за 4 бона заминава от раз, особено ако е тъмен цвят
чистачките на фаровете се пускат заедно с тези на предното стъкло, когато са запалени фаровете и подадеш команда за измиване на предното стъкло.
плюшът е екстра
#4
Posted 13 November 2011 - 20:22
Ей това оцветено е ТОЧНО моите мисли-как успяваш бе Боянски ?се си мисля че е хубаво човек да се разнообразява от време на време, ей така да е интересен живота..
Тойотата и пурата са един дол трудно продаваеми, такаче бартера е равен.
НО пура 500 по-трудно се намира-виж мобилето-българското. ОСОБЕНО ако е фейслифта!
отделно пурата си е пура--много пинизчийска и зарибяваща кола. аз ако съм на теб-действам
не направи ли снимки да я видим?
тия дефекти дето изброи не са сложни за оправяне, а даже лесни, а щом няма и изгнило-ти си.
пък като ти писне все си мисля че за 4 бона заминава от раз, особено ако е тъмен цвят
чистачките на фаровете се пускат заедно с тези на предното стъкло, когато са запалени фаровете и подадеш команда за измиване на предното стъкло.
плюшът е екстра
Та съм се навил де....принципно...
а и да си кажа-всяка кола която виждам ,че е в движение и се кара постоянно-начи си е ок-все пак говрим за коли на по 20 и отгоре години...
А и съм имал кола само на газ-държа да отбележа,че при минус 17 си палеше съвсем харабия...та тоя голем двигатели ли ще се замисли..ба го..
Само дано оправи документацията пича...
#7
Posted 13 November 2011 - 21:49
и вина го имааааммм
ще я зимам май
Identification number: WDB1260361A205845 8
Chassis
Sales designation: 500 SE
Order number: 0 4 368 01254
Paint code 1: 735 No code designation available
Equipment: 972 No code designation available
Engine no.: 117965 12 003110
Transmission: 722311 02 715925
SA code
227 ASHTRAY, CIGAR LIGHTER AT REAR, L AND R
240 117____ - 20110202 - LED DAYTIME RUNNING LIGHTS
240 _______ - 19951002 - OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
241 FRONT SEAT LH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
412 _______ - 19951002 - ELECTRIC SLIDING ROOF
412 _______ - 19980716 - ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
446 No code designation available
461 INSTRUMENT WITH MILES IND. AND ENGLISH LEGEND
494 117____ - 20070413 - U.S. VERSION
494 _______ - 19951002 - VERSION FOR USA
506 No code designation available
519 REAR AUDIO SYSTEM
531 AUTOMATIC ANTENNA
543 117____ - 20070910 - SUN VISOR WITH ADDITIONAL FUNCTION
543 _______ - 19951002 - SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
588 No code designation available
592 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
639 No code designation available
640 15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
на първо четене-годината дали вЕрно може да е 94та?.,,съдейки по номер на поръчката..или да е 84та...
ама пък е с еърбег...само дето не го пише във вина..
Имала е явно мемори седалки-което значи,че ако намеря такъв салон-ще стане....евентуално...
само годината ми е чудна...по скоро да е 84та май..щото пури 94та не знам да има...
бе има няква драма ама ще видим...
п.п.-определено има нещо -във вина пише шибедах пък тя нямааа
Пише американско табло-със мили..пък то не еее...ама карай де
ш видим
ще я зимам май
Identification number: WDB1260361A205845 8
Chassis
Sales designation: 500 SE
Order number: 0 4 368 01254
Paint code 1: 735 No code designation available
Equipment: 972 No code designation available
Engine no.: 117965 12 003110
Transmission: 722311 02 715925
SA code
227 ASHTRAY, CIGAR LIGHTER AT REAR, L AND R
240 117____ - 20110202 - LED DAYTIME RUNNING LIGHTS
240 _______ - 19951002 - OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
241 FRONT SEAT LH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
412 _______ - 19951002 - ELECTRIC SLIDING ROOF
412 _______ - 19980716 - ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
446 No code designation available
461 INSTRUMENT WITH MILES IND. AND ENGLISH LEGEND
494 117____ - 20070413 - U.S. VERSION
494 _______ - 19951002 - VERSION FOR USA
506 No code designation available
519 REAR AUDIO SYSTEM
531 AUTOMATIC ANTENNA
543 117____ - 20070910 - SUN VISOR WITH ADDITIONAL FUNCTION
543 _______ - 19951002 - SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
588 No code designation available
592 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
639 No code designation available
640 15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
на първо четене-годината дали вЕрно може да е 94та?.,,съдейки по номер на поръчката..или да е 84та...
ама пък е с еърбег...само дето не го пише във вина..
Имала е явно мемори седалки-което значи,че ако намеря такъв салон-ще стане....евентуално...
само годината ми е чудна...по скоро да е 84та май..щото пури 94та не знам да има...
бе има няква драма ама ще видим...
п.п.-определено има нещо -във вина пише шибедах пък тя нямааа
Пише американско табло-със мили..пък то не еее...ама карай де
ш видим
#8
Posted 13 November 2011 - 22:19
Начи тия ВИН-ове ги четете като дявол евангелието...
Виж, че на кода за люк пише, че го има на автомобилите от 2 октомври 1995 г. - ти си преди това - нямаш люк... не се шашкай толкова!
Не е и за американския пазар и очевидно не е с диодни фарове за дневно шофиране.
Дилъра е Мюнхен, между другото, така че е немска
Странното е, че цвета и тапицерията не излизат дори в EPC!
Виж, че на кода за люк пише, че го има на автомобилите от 2 октомври 1995 г. - ти си преди това - нямаш люк... не се шашкай толкова!
Не е и за американския пазар и очевидно не е с диодни фарове за дневно шофиране.
Дилъра е Мюнхен, между другото, така че е немска
Странното е, че цвета и тапицерията не излизат дори в EPC!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#9
Posted 13 November 2011 - 22:38
Според мен вече си си решил
Направо се мятай в джаза
Направо се мятай в джаза
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#10
Posted 13 November 2011 - 23:29
стария вин при братушките беше супер юзър френдли...Начи тия ВИН-ове ги четете като дявол евангелието...
Виж, че на кода за люк пише, че го има на автомобилите от 2 октомври 1995 г. - ти си преди това - нямаш люк... не се шашкай толкова!
Не е и за американския пазар и очевидно не е с диодни фарове за дневно шофиране.
Дилъра е Мюнхен, между другото, така че е немска
Странното е, че цвета и тапицерията не излизат дори в EPC!
а тоя хич не му отбирам....има ли НЯКАКЪВ начин и нашия вин да се показва така...
сигурно няма де ама аз да си питам..
иначе верно се успокоих
абе Мюнхен си е друга работа..само телефоните на летището не им харесвам-едно обаждане до Бг-180 долара тва е американска фирма ,която държи лиценза за Мюнхенските публични телефони на летището..в същото време тая фирма е страшен измамник ,ама са си подложили добре-обаждаш им се бесен и те ти смъкват някакви цифри и моите 6 минути разговор след намалението ми бяха "само" 40 долара
ако ти се оплаква-действай..само дето трябва да минеш през няколко комисий...както и да е де-та...Мюнхен братче
#11
Posted 13 November 2011 - 23:34
Взимай бре Грабна ли те колата?
#12
Posted 13 November 2011 - 23:40
Да де, аз се изказах за всичко останало, но не и за колата - аз бих я взел, просто е автомобил с дух.
Тойотата е готина, даже съм се возил няколко пъти, но е по-скоро практичен автомобил, отколкото кола с дух!
Нали разбираш за какво ти говоря, не мисля, че ще съжаляваш.
А за проверката на VIN, коментираме го вече над година и половина, вече съм пуснал проверки на кодовете - знаеш, че си ми помагал за някои преводи от английски. Не искам да се заричам, но имам желанието да го пуснем до края на тази година!
Тойотата е готина, даже съм се возил няколко пъти, но е по-скоро практичен автомобил, отколкото кола с дух!
Нали разбираш за какво ти говоря, не мисля, че ще съжаляваш.
А за проверката на VIN, коментираме го вече над година и половина, вече съм пуснал проверки на кодовете - знаеш, че си ми помагал за някои преводи от английски. Не искам да се заричам, но имам желанието да го пуснем до края на тази година!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#13
Posted 13 November 2011 - 23:40
според VIN-а е с мотор .965, което означава че е фейслифта и е 265коня
#15
Posted 14 November 2011 - 01:32
Бояне - като направим така дълго очаквания VIN-checker, ще е полезно ако можеш да помогнеш с такива тайни информации, които иначе в Daten Karten не ги пише - каква е мощността и кое е фейс и кое не! Да знаеш, че Управителният съвет ще те потърсиспоред VIN-а е с мотор .965, което означава че е фейслифта и е 265коня
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users